جمعه , 10 فروردین 1403 - 7:42 بعد از ظهر

رنگ مو کنفی کاراملی با هاله شکلاتی

رنگ مو کنفی کاراملی با هاله شکلاتی یکی از رنگ موهای جذاب و منحصر به فرد است که تقریبا با تمامی رنگ پوست های متفاوت همخوانی دارد. این رنگ به هیچ عنوان تناژ قرمزی ندارد و همین موضوع زیبایی و جذابیت این رنگ را دو چندان کرده است. در این مقاله قصد داریم به فرمول به دست آوردن رنگ مو کنفی کاراملی با هاله شکلاتی بپردازیم، به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در این مقاله از سایت سیب با ما همراه باشید.

فرمول رنگ مو کنفی کاراملی با هاله شکلاتی

فرمول رنگ مو کنفی کاراملی با هاله شکلاتی

برای به دست آوردن رنگ مو کنفی کاراملی با هاله شکلاتی در ابتدا باید رنگ موها را به رنگ کنفی کاراملی در آورد. برای این منظور باید در ابتدا موهای خود را با استفاده از دکلره به پایه ۱۰ برسانید، زیرا رنگ کنفی کاراملی رنگی روشن است و روی موهایی با پایه تیره باز نمی شود.
در صورتی که دوست ندارید از دکلره استفاده کنید، می توانید از رنگ سه صفر برای رساندن موها به پایه استفاده کنید. برای این منظور رنگ سه صفر را با اکسیدان ۱۲ درصد مخلوط نموده و آن را روی موهای خود قرار دهید و بعد از یک ساعت بشویید.
در مورد دو روشی که در بالا برای رساندن موها به رنگ پایه به آنها اشاره شد، باید گفت استفاده از رنگ سه صفر دارای عوارض کمتری نسبت به استفاده از دکلره است، اما زیبایی و جلوه رنگ کنفی کاراملی روی دکلره بیشتر است.
رنگهای N10، C10، ۸.۳۱ و اکسیدان شماره ۱ را با یکدیگر مخلوط کنید و سپس به اندازه دو برابر ترکیباتی که در بالا ذکر شد، از واریاسون نقره ای استفاده کنید. این ترکیب را هم بزنید تا یکدست شود و سپس از قسمت ریشه به سمت پایین اقدام به رنگ کردن موها کنید.
این ترکیب بعد از حدود ۳۰ دقیقه روی موها رنگ باز می کند و می توانید آن را با آب و نرم کننده بشویید. در این مرحله به هیچ عنوان نباید از شامپو استفاده شود، زیرا رنگ موها خراب می شود و زیبایی و جلوه خود را از دست می دهد.
بعد از بدست آوردن رنگ کاراملی کنفی نوبت به ایجاد هاله شکلاتی خوشرنگ روی این رنگ مو می رسد.
برای به دست آوردن این هایلایت در ابتدا باید از کلاه مخصوص هایلایت استفاده کنید و بنابر نیاز و سلیقه خود هر مقدار هاله شکلاتی که نیاز دارید از کلاه بیرون بیاورید.
برای بدست آوردن هاله شکلاتی می توانید بدون کلاه نیز به میزان دلخواه خودتان هاله به وجود بیاورید، اما این کار با کلاه زیباتر و یکنواخت تر می شود.
بعد از تعیین میزان هاله مورد نظرتان باید رنگ مو شکلاتی شماره ۶ را در کاسه مخصوص رنگ با اکسیدان شماره ۱ ترکیب نموده و سپس آن را روی موهایی که از قبل جدا کرده اید قرار دهید.
این ترکیب بعد از مدت زمان حدودی ۲۰ دقیقه روی موها رنگ باز می کند و می توانید آن را با آب و نرم کننده بشویید و در نهایت از رنگ موی کنفی کاراملی با هاله شکلاتی خوشرنگ لذت ببرید.

نحوه به دست آوردن رنگ مو کنفی کاراملی با هاله شکلاتی

نحوه به دست آوردن رنگ مو کنفی کاراملی با هاله شکلاتی

رنگی که در روش دوم به شما معرفی می شود، از نظر تناژ رنگی نسبت به ترکیب اول رنگ تیره تری است و افرادی که رنگ موی تیره دوست دارند، می توانند از این روش برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنند.
در روش دوم قصد داریم نوعی رنگ کنفی کاراملی آموزش دهیم که نیازی به دکلره نداشته باشد و بتوان آن را روی موهای بدون رنگ اجرا کرد. برای این منظور باید پایه موها بین ۱ تا ۷ باشد.
در کاسه مخصوص رنگ، رنگ هایلایت کنفی، رنگ کاراملی شماره ۷، رنگ خاکستری، واریاسون سبز و واریاسون دودی را با هم ترکیب کنید و هم بزنید تا یکدست شود.
با استفاده از فرچه رنگ این ترکیب را از قسمت ریشه به سمت پایین روی موها بکشید و کلاه مخصوص رنگ را روی سر خود قرار دهید.
بعد از گذشت مدت زمان حدودی یک ساعت این رنگ مو روی موهای شما رنگ باز می کند و می توانید آن را با آب و نرم کننده بشویید. در نهایت با استفاده از روشی که در بالا به آن اشاره شد، هاله شکلاتی روی موها به وجود بیاورید و از زیبایی و چشم نوازی رنگ موی خود لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *