جمعه , 31 فروردین 1403 - 6:46 قبل از ظهر

طراحی سایت در اصفهان

در این مطلب قصد داریم شما را با شرکت طراحی سایت به عنوان یکی از برترین شرکت های فعال در زمینه طراحی سایت در اصفهان آشنا کنیم. در صورتی که خواهان کسب اطلاعات درباره این شرکت هستید در ادامه همراه ما باشید تا آشنا شوید. همچنین در این مقاله شما را با برخی از نمونه کارهای طراحی سایت اصفهان این شرکت آشنا خواهیم کرد. همچنین درباره قیمت و چگونگی سفارش طراحی سایت به شما اطلاعاتی ارئه خواهیم داد.

 

درباره تیم طراحی سایت اصفهان
تیم طراحی سایت اصفهان، همه آنچه شما نیاز دارید. برای بسیاری از مشاغل، مخصوصاً در شهرهای بزرگ و صنعتی مثل اصفهان، داشتن یک سایت حرفه‌ای با طراحی اصولی از نان شب هم واجب‌تر است. فرقی نمی‌کند شما صاحب یک فروشگاه عرضه‌ی لوازم بهداشتی باشید، یا مالک یه سوپرمارکت یا وکیل پایه یک دادگستری. آن‌چه مسلم است این است که در دنیای رقابت‌های تجاری امروز که همه‌چیز به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود، داشتن یک وب‌سایت نیازی ضروری است.

ما تیم طراحی سایت اصفهان هستیم؛ مجموعه‌ای از نیروهای متخصص، جوان و باتجربه. همه‌ی ما با هدف ارتقاء سطح کسب‌وکارها در حوزه‌های مختلف گرد هم آمده‌ایم تا چراغ راهی باشیم برای کسانی که در این عرصه‌ی پررقابت نیاز به راهنمایی دارند. یکی از اولین و مهم‌ترین خدمات تیم تیم طراحی سایت اصفهان، راه‌اندازی و مدیریت وب‌سایت‌های تجاری است.

 

راستش را بخواهید، سایت‌داری مثل باغبانی است. درست مثل این است که بذر گیاهی را در دل خاک بکارید و تمام تلاش و توان‌تان را برای جوانه زدن و به بار نشستنش به کار ببندید. درست مثل باغبانی که همیشه یک چشمش به گیاهش است، باید دائماً درحال مراقبت از سایت‌تان باشید. هیچ‌چیز نباید از زیر چشمان تیزبین شما رد شود و جا بماند. باید باغبان خوبی باشید تا بتوانید حاصل دسترنج‌تان را ببینید و روزی زیر سایه‌ی درختی که کاشته‌اید آرام بگیرید.

 

بیایید ببینیم چه چیزهایی تیم طراحی سایت اصفهان را از دیگران متمایز می‌کند:

ارائه خدمات جامع و یکپارچه کسب و کار دیجیتال
سیستم مدیریت محتوای استاندارد و بهینه‌سازی شده برای سئو
قابلیت افزودن امکانات و ویژگی‌های جدید و سفارشی به سایت
استفاده از سرورهای سریع و امن برای سایت‌ها
طراحی قالب‌های گرافیکی زیبا، خلاقانه و واکنش‌گرا
ارائه‌ی خدمات پشتیبانی فنی حتی در ایام تعطیلات
امکان ارائه خدمات حرفه ای سئو در اصفهان و بهینه سازی سایت
تعرفه و هزینه های بسیار مناسب و کیفیت بالا

یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت، مداومت و پایداری در حوزه تخصصی دیجیتال مارکتینگ است. تیم طراحی سایت اصفهان کارش را از سال 1385 شروع کرد و حالا با بیش از 15 سال فعالیت در این زمینه، یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت در اصفهان است. ما ثابت کرده‌ایم که نه‌تنها این کار را خوب بلدیم، که در این راه ثابت‌قدم و استوار مانده‌ایم تا به‌حق به‌عنوان بهترین شرکت طراحی سایت اصفهان شناخته شویم.

برخی از مجوزها و افتخارات تیم طراحی سایت اصفهان:

پروانه فنی مهندسی از وزارت وزرات صنعت، معدن و تجارت
عضو سازمان نظام صنفی سازمان نضام صنفی رایانه‌ای کشور
گواهی سیستم مدیریت محتوا شورای عالی انفورماتیک کشور
پروانه تحقیق و توسعه وزرات صنعت، معدن و تجارت
گواهی رتبه بندی و احراز صلاحیت انفورماتیکی شورای عالی انفورماتیک کشور
عضو کمسیون فنی اتحادیه فناوری اطلاعات اتحادیه فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان
عضو کمسیون دیجیتال مارکتینگ نظام صنفی سازمان نضام صنفی رایانه‌ای کشور
عضو کمسیون امور صنفی و رفاهی نظام صنفی سازمان نضام صنفی رایانه‌ای کشور
واحد فنی مهندسی برتر سال 1397 وزرات صنعت، معدن و تجارت
مشتریان طراحی سایت اصفهان
در این قسمت با برخی از مشتریان تیم طراحی سایت اصفهان آشنا می شویم:

طراحی سایت و سئو سایت نیکاسان

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی سرانیک

طراحی سایت در و پنجره های سازوکار | سئو سایت سازوکار

برای مشاهده نمونه کارها و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در تیم طراحی سایت اصفهان همراه شوید.

 

قیمت طراحی سایت در اصفهان
با انتخاب تیم طراحی سایت اصفهان شما تنها بهای آن چیزی را می‌پردازید که واقعاً نیاز دارید. تعرفه‌ی طراحی سایت در اصفهان تفاوت چندانی با سایر شهرهای ایران ندارد و معمولاً از نرخ ثابتی پیروی می‌کنند. قیمت طراحی سایت اصولا به پارامترهای متفاوتی بستگی دارد و تعیین دقیق آن نیازمند برگزاری جلسات نیازسنجی با مشتری است. با این حال براساس تجربه‌ی کاری ما در تیم طراحی سایت اصفهان، عمده درخواست‌های مشتریان را می‌توان در قالب بسته‌های تعرفه‌ی طراحی سایت زیر دسته‌بندی کرد:

طراحی سایت برنزی نقره ای طلایی سفارشی
قیمت 7,900,000 تومان 9,900,000 تومان 19,900,000 تومان تماس بگیرید
مدت زمان 20 روز کاری 40 روز کاری 60 روز کاری تماس بگیرید
هاست 2 گیگابایت 5 گیگابایت 10 گیگابایت براساس نیاز شما
قالب اختصاصی ندارد دارد دارد دارد
امکانات پایه متوسط کامل سفارشی
پشتیبانی سایت یک سال رایگان یک سال رایگان یک سال رایگان یک سال رایگان
آموزش آموزش آنلاین رایگان آموزش آنلاین رایگان آموزش آنلاین رایگان آموزش آنلاین رایگان
جزئیات تماس با ما
تعرفه طراحی سایت اصفهان
جدول قیمت‌ ذکر شده در بالا نیاز بسیاری از مشتریان شخصی و سازمانی را برآورده خواهد کرد ولی همانطور که گفته شد، قیمت طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که قیمت تمام شده سایت شما را تعیین می‌کند این است که سیستم مدیریت محتوای سایت شما open source باشد یا نه. اگرچنانچه شرکتی هزینه طراحی سایت را بسیار پایین‌تر از تعرفه‌ی معمول سایر شرکت‌ها به شما اعلام کرد، این احتمال وجود دارد که شرکت مورد نظر از یک نرم‌افزار open source مثل وردپرس یا جوملا استفاده کرده؛ کاری که هزینه‌های توسعه و طراحی سایت شما را به صفر می‌رساند.

یکی دیگر از عوامل تعیین‌کننده‌ی تعیین قیمت طراحی سایت، قالب گرافیکی‌ای است که برای آن استفاده می‌شود. اگر شما بخواهید که قالب سایت‌تان به‌صورت اختصاصی برای شما و برندتان طراحی شود، باید هزینه‌ی مجزایی را برای آن پرداخت کنید. این درحالی است که اگر شرکت مورد نظر از قالب‌های آماده‌ی موجود برای شما استفاده کند، هزینه‌ی این قسمت هم به برای شرکت طراح به صفر می‌رسد.

اما مهم‌ترین عامل در خدمات طراحی سایت، پشتیبانی حرفه‌ای و تخصصی است. هرچه شرکتی که برای طراحی سایت خود انتخاب می‌کنید، خدمات پشتیبانی تخصصی‌تری را ارائه دهد، هزینه‌ی تمام شده برای شما افزایش خواهد داشت.

با تمام این اوصاف، توصیه‌ی ما به شما این است که برای انتخاب شرکت طراحی سایت تان، چندان به فکر هزینه نباشید. سایتی که با هزینه‌ای کم، اما بی‌کیفیت طراحی شود، هزینه‌های به‌مراتب بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت.

شرکت طراحی سایت در اصفهان
انتخاب یک شرکت طراحی سایت در اصفهان و کار با آن خیلی پیچیده نیست چون تعداد شرکت هایی که کاره حرفه ای طراحی سایت می کنند خیلی زیاد نیست پیشنهاد می کنیم با توجه به اینکه برای یک شخص اتفاقات خوب وبدی در راه است با یک شرکت کار کنید هر چند که برای یک شرکت هم اتفاقات خوب و بدی در راه است ولی درصد پایداری یک شرکت خیلی بیشتر از یک شخص است و البته به تجربه کاری شرکت مذکور در اصفهان هم دقت کنید هر چقدر شرکت نمونه کار بیشتری داشته باشد و تجربه کاری بیشتری داشته باشد باشد شاید نسبت به صورت مساله شما انتخاب یهتری باشد. البته که هنگام انتخاب طراح سایت خود بد نیست در نظر داشته باشید که هدف شما از طراحی سایت مذکور چیست؟ با توجه به اینکه صورت مساله های واضح پاسخ های واضح تولید می کند پس شاید زودتر و بهتر به نتیجه برسید. همه ما جمله وقت طلاست را شنیده ایم خیلی مواقع انتخاب اشتباه شما این طلا را به هدر می دهد و انتخاب درست شما آن را ارزشمندتر می کند. پس هنگام انتخاب یک تیم طراحی سایت در اصفهان 1- سعی کنید با یک تیم طراحی سایت طرف باشید 2- سال تاسیس شرکت مورد نظر را بررسی کنید 3- نمونه کارهای شرکت مورد نظر را بررسی کنید 4- می توانید به نظام مهندسی کامپیوتر مراجعه کنید و سابقه کار شرکت مورد نظر را بررسی کنید 5- طریقه پشتیبانی سایت و کیفیت پشتیبانی شرکت مورد نظر را بررسی کنید.

استخدام طراح سایت در اصفهان
هنگامی که شخص یا شرکتی را برای کار استخدام می کنید حتما باید به این موضوع دقت کنید که صورت مساله شما چیست در مورد طراحی سایت در اصفهان هم صورت مساله شما شاید این باشد که یک سایت شرکت یا یک سایت شخصی یا یک سایت فروشگاهی طراحی کنید در این مواقع اینکه هنگام استخدام طراح سایت در اصفهان بودن یا نبودن آن اهمیت دارد یا خیر البته پیشنهاد می کنیم همیشه با همشهری های خود کار کنید. ول در نظر بگیرید که در صورتی که لازم است با تیم حرفه ای از استان دیگری هم فعالیت داشته باشید برای شما مشکلی تولید نمی کند چرا که موضوع طراحی سایت یک موضوع آنلاین است و کسی هنر مند است که بتواند روال کار را با شما کاملا به صورت آنلاین طی کند.

بهترین طراحی سایت در اصفهان
قبل اینکه تصمیم بگیریم بهترین طراح سایت در اصفهان چه تیم شرکت یا شخصی است باید در نظر بگیرید واحد اندازه گیری این بهترین بودن چیست؟ و مقایسه را چه کسی انجام می دهد در مورد طراحی سایت باید به شما بگویم به صورت قاطعانه الان که من در حال نوشتن این پاراگراف هستم شخص یا شرکت یا مرجعی را در اصفهان سراغ ندارم که بتواند با شاخص های دقیقی به شما یک بهترین های طراحی سایت را معرفی کند پس بهتر است اینجا واحد های اندازه گیری و مبناهای خودتان را برای انتخاب بهترین طراحی سایت و طراح سایت در اصفهان پیدا کنید تا بتوانید با خیال راحت پروژه طراحی سایت خود را به شرکت یا تیم مذبور بسپارید همچنان تاکید ما بر انتخاب حرفه ای هاست به قول یک  ضرب المثل قدیمی که می گفت نون و پنیر و دل درد با چلو کباب یکی در میاد در نظر داشته باشید قیمت واحد اندازه گیری خوبی نیست لزوما یک طراحی سایت ارزان در اصفهان طراحی سایت مناسب شما نیست شاید مجبور شوید سال بعد همچنان دوباره هزینه کنید و از ابتدا کاره خود را انجام دهید.

تجربه طراحی سایت در اصفهان با تیم طراحی سایت اصفهان
وقتی می گوییم تجربه در طراحی سایت مهم است، از دو منظر به آن نگاه می کنیم:

تجربه شرکت طراحی سایت
تجربه مشتریان از همکاری با آن شرکت
وقتی می خواهید شرکتی را برای طراحی سایت انتخاب کنید، مهم است که به این نکته توجه کنید که شرکت مورد نظر چند سال در زمینه طراحی سایت سابقه دارد و چند تجربه موفق در این زمینه داشته. از نظر ما برای این که یک شرکت طراحی سایت را حرفه‌ای بدانیم، باید بیش از 500 نمونه کار از آن شرکت ببینیم. از طرف دیگر مهم است که مشتریان در مواجهه و همکاری با شرکت طراحی سایت چه تجربه ای داشته اند.

پیش از انتخاب شرکت برای قرارداد طراحی سایت، حتماً این موضوعات را مد نظر داشته باشید. بررسی کنید که شرکتی که قصد سپردن کار را به آن دارید، نمونه کارهای موفقی دارد و تعداد این نمونه کارها چقدر است. اگر توانستید، سری هم به مشتریان سابق شرکت بزنید. این مشتریان می توانند به شما کمک کنند. از مشتریان شرکت بپرسید که از فرایند همکاری با شرکت راضی هستند یا خیر. آیا شرکت به تعهداتی که داشته عنل کرده؟ آیا پشتیبانی سایت قوی است یا نه… مواردی از این دست به شما کمک می کنند که با دیدی بازتر دست به انتخاب بزنید و بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید.

تیم طراحی سایت اصفهان با داشتن بیش از 17 سال سابقه در زمینه طراحی سایتو با داشتن بیش از هزار نمونه کار موفق، به عنوان یکی از پیشتازان طراحی سایت در اصفهان شناخته می شود. ما به شما پیشنهاد می کنیم که پیش از آغاز همکاری (حتی با ما) خوب تحقیق کنید و تمام جوانب را بسنجید. در قسمت نمونه کارها می توانید بخشی از پروژه های طراحی سایت تیم طراحی سایت اصفهان را ببینید و با مشتریان ما در ارتباط باشید. ما به شما قول می دهیم که تجربه طراحی سایت با تیم طراحی سایت اصفهان را به یکی از بهترین تجربه های حرفه‌ای‌تان تبدیل کنیم.

پشتیبانی سایت در اصفهان توسط تیم تیم طراحی سایت اصفهان
راه اندازی یک سایت قدم اول شماست برای داشتن یک سایت پشتیبانی سایت اهمیت بسیار زیادی دارد باید تیمی که توسعه سایت شما را بر عهده دارد برنامه کاملی برای پشتیبانی سایت شما داشته باشد. سیستم اتوماسیون پشتیبانی از موارد بسیار مهم در پشتیبانی سایت است. در صورتی که مسیر پشتیبانی مستندسازی نشود و قابل پیگیری نباشد امکان اینکه بتوانید نیروی پشتیبان خود را تغییر دهید یا در سالهای آینده نیازهای پشتیبانی خود را بررسی کنید وجود ندارد. سایت شبیه موجودی زنده است که نیاز به نگهداری دارد این نگهداری فنی یا باید توسط خود شما یا تیم شما انجام شود یا توسط تیم توسعه دهند سایت. پس پیشنهاد می کنیم پشتیبانی را به عنوان یک بخش جدی در سایت خود در نظر بگیرید. سایت شما بدون یک تیم پشتیبان قوی مثل کودکی بی‌سرپرست است که در معرض انواع خطرهاست.

تیم طراحی سایت اصفهان یکی از قوی ترین تیم های پشتیبانی سایت را دارد. نیروهای پشتیبانی تیم طراحی سایت اصفهان به صورت دائمی سایت شما را رصد می‌کنند و مثل باغبانی دلسوز مراقب آن هستند. در تمام مدت قرارداد پشتیبانی، نیروهای فنی تیم طراحی سایت اصفهان آماده‌اند تا به سؤالات شما درباره مراحل کار پاسخ دهند و مشکلات احتمالی را برطرف کنند. مسئولیت ما در قبال سایت شما پس از طراحی آن ادامه دارد. ما کاری می کنیم که سایت شما همواره پویا و سالم به کار خود ادامه دهد. خدمات پشتیبانی سایت تیم طراحی سایت اصفهان به شرح زیر است:

رفع خطاهای احتمالی
به روز نگه داشتن سایت
خدمات هاست و دامین
مانیتورینگ و نظارت بر امنیت سایت
گرفتن نسخه پشتیبان از وب سایت
پاسخگویی به سؤالات شما
و …
طراحی سایت حرفه ای در اصفهان توسط تیم تیم طراحی سایت اصفهان
ابتدا بهتر است بررسی کنیم که طراحی سایت حرفه ای چه مفهومی دارد و چه فوایدی تولید می کند اگر شما یک شرکت کارخانه یا یک کسب و کار هستید داشتن یک سایت حرفه ای به منزله نمای بیرون حرفه ای برای شماست . در اصفهان کسب و کارهای در زمان های قدیم علاقه به پنهان ماندن داشتن ودوست نداشتند که خیلی دیگران در مورد آنها بدانند در سالهای اخیر با روی کار آمدن جوان تر ها و اینکه علاقه بیشتری به بازارهای بزرگ تر داشند دیده شدن در دستور کسب وکارهای اصفهانی قرار گرفت یکی از روشهای دیده شدن در دنیا ی امروز داشتن یک وب سایت حرفه ای است که می توانید با بررسی نمونه کارهای شرکت های مختلف خودتا تصمیم بگیرید که کدام نمونه کار برای کسب و کار شما یک طراحی سایت حرفه ای محسوب می شود و کامل نیازهای سایت داری در کسب و کار شما را برطرف می کند. ما در تیم طراحی سایت اصفهان از سال 1387 در حال طراحی سایت هستیم و تقریبا در تمام مشاغل موجود در اصفهان کار کرده ایم البته همین چند وقت پیش داشتیم می گفتیم همه کسب و کارها به این نتیجه رسیدیم که تا به حال برای یک نانوایی کار نکرده ایم که ممکن است همچنان کسب وکار دیگری باشد که ما در آن کار نکرده ایم.

یک سایت حرفه ای منظور سایتی است که نیازهای شما و مشتریان شما را به بهترین شکل برطرف می کند منظور این نیست که شما آخرین تکنولوژی را استفاده کرده باشید یا لزوما کد نویسی اختصاصی داشته باشید مثل وقتی است که یک برنامه حسابداری انتخاب می کنید با این تفاوت که برنامه حسابداری را شما و حسابداران شما استفاده می کنند مخاطبین سایت شما مشتریان شما هستند.

امنیت سایت شما توسط تیم طراحی سایت تیم طراحی سایت اصفهان
یکی از مهم ترین نکات در حوزه پشتیبانی سایت، امنیت آن است. امنیت سایت شما آن قدر مهم است که اگر در حد چند دقیقه از آن غاقل شوید، ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. فراموش نکنید که همه رقبای شما از روش‌های سفید برای رقابت استفاده نمی‌کنند و این‌جاست که حضور یک تیم امنیت قوی به شما کمک می‌کند تا دربرابر حمله‌ها ایمن شوید.

تیم طراحی سایت تیم طراحی سایت اصفهان امنیت سایت شما را بر عهده می‌گیرد. متخصصان ما با نظارت دائمی بر پروتکل‌های امنیتی سایت شما احتمال حمله را کاهش می‌دهند و در صورت بروز هرگونه مشکل، سریعاً آن را برطرف می‌کنند. تیم طراحی سایت اصفهان امنیت سایت شما را در تمامی حوزه‌های زیر تأمین می‌کند:

امنیت سرور
امنیت شبکه
امنیت اینترنت
امنیت سیستم عامل
امنیت نرم‌افزار
و …
شما می‌توانید برای استفاده از خدمات امنیت سایت در اصفهان با کارشناسان ما در تیم طراحی سایت اصفهان تماس بگیرید. همکاران ما شما را در جریان جزئیات بیشتر و قیمت خدمات پشتیبانی قرار خواهند داد.

مطلب پیشنهادی

علائم کم کاری تیروئید| در مردان، زنان و کودکان

علائم کم کاری تیروئید| در مردان، زنان و کودکان

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه یک اختلال کوچک در غده تیروئید آثار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳