جمعه , 31 فروردین 1403 - 9:10 قبل از ظهر

برای رنگ مو شرابی چه باید کرد

رنگ موی هر خانواده زیبایی خاص خود را دارد، اما یافتن رنگ مویی با ویژگی های رنگ موی شرابی کار نسبتأ دشواری خواهد بود. از ویژگی های خوب رنگ مو شرابی این است که برای تمامی افراد می تواند مناسب باشد؛ به دلیل اینکه این نوع رنگ مو با انواع مختلف رنگ پوست هماهنگی دارد. همچنین این نگرانی وجود ندارد که رنگ طبیعی موهای شما چه رنگی است، زیرا تغییر رنگ موهای شما به رنگ شرابی به راحتی با استفاده از یک سری روش های اعمال رنگ مطابق با رنگ پایه موهای شما امکان پذیر است.

اگر شما هم مایل هستید رنگ مو شرابی را امتحان کنید، به شما پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را بخوانید که راهکارهای مورد نظرتان را به دست آورید.

بایدها و نباید های رنگ موی شرابی

بسته به نوع رنگ پایه موهای شما روشی که برای شرابی کردن موها استفاده می شود، متفاوت است. در ادامه به معرفی این روش ها خواهیم پرداخت.

بایدها و نباید های رنگ موی شرابی

رنگ موی شرابی برای افراد با موهای بلوند

اگر موهای شما بلوند تیره است، به راحتی از طریق یک تیوپ رنگ شرابی می توانید موهای خود را به رنگ شرابی تغییر دهید. اما چنانچه رنگ موهای شما بلوند روشن باشد، ممکن است با استفاده مستقیم از رنگ شرابی روی موهای خود رنگ موهای شما به رنگ بنفش متمایل شود. برای کسانی که موهای بلوند روشن دارند رنگ موهای شرابی تخصصی تهیه شده است. این رنگ موها این امکان را فراهم کرده اند که به طور مستقیم روی موهای بلوند روشن برای رسیدن به نتیجه دلخواه استفاده شوند.

در صورتی که امکان دسترسی به این نوع از محصولات را ندارید، شما می توانید با به کارگیری چند شیوه آسان در دو مرحله رنگ موی ایده ال خود را بدست آورید.

وسایل لازم برای این رنگ مو به شرح زیر است:

  • رنگ موی با پایه قهواه ای یا قرمز
  • رنگ مو شرابی
  • دستکش
  • برس به منظور رنگ زدن مو

دستورالعمل

برای شروع دستکش هایتان را بپوشید و رنگ مو با پایه قرمز یا قهوه ای را با استفاده از برس به موهایتان بزنید. پس از طی مدت زمان درج شده روی جعبه، موهای خود را شستشو دهید، سپس رنگ مو شرابی را مطابق با دستور درج شده روی جعبه آن روی موهای خود استفاده کنید. به مدت زمانی که روی جعبه رنگ مو پیشنهاد شده است صبر کنید و سپس موها را با شامپو شستشو دهید.

رنگ موی شرابی برای افراد با موهای بلوند

رنگ موی شرابی برای افراد با موهای مشکی

رنگ مو شرابی روی موهای با پایه مشکی نمایان نمی شود. برای اینکار باید موهای خود را ابتدا دکلره نمایید و سپس رنگ شرابی را روی موهای دکلره شده خود اعمال کنید که نتیجه دلخواه را بدست آورید.

وسایل لازم برای این رنگ مو عبارت هستند از:

  • اکسیدان
  • پودر دکلره
  • رنگ مو شرابی
  • دستکش
  • برس به منظور رنگ زدن مو

دستورالعمل

دستکش هایتان را بپوشید، پودر دکلره و اکسیدان را با نسبت یک به دو با استفاده از برس رنگ مو با هم  ترکیب نمایید. سپس آن را روی موهای خود اعمال کنید. ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر نمایید و زمانی که رنگ موهای شما یک درجه روشن تر شد موهای خود را شستشو دهید. سپس رنگ مو شرابی را با توجه به دستور العمل روی جعبه آن روی موهای خود استفاده کنید و پس از مدت زمانی که روی جعبه توصیه شده است، موهای خود را شستشو دهید.

رنگ موی شرابی برای افراد با موهای بلوند

رنگ موی شرابی برای افراد با پایه موی قهوه ای روشن

چنانچه شما موهایی با رنگ قهوه ای روشن دارید، به دست آوردن رنگ مو شرابی روی موهای شما کار بسیار راحتی است. برای حاصل شدن این رنگ تنها کافی است که رنگ مو شرابی را روی موهای خود قرار دهید. وسایل لازم برای این رنگ مو به شرح زیر است:

  • رنگ مو شرابی
  • دستکش
  • برس به منظور رنگ زدن مو

دستورالعمل

دستکش ها را بپوشید، سپس رنگ مو را با توجه به توصیه های درج شده روی جعبه آن به وسیله برس رنگ مو روی موهای خود اعمال کنید و به میزان مدت زمان توصیه شده روی جعبه رنگ مو صبر کنید، سپس موهای خود را شستشو دهید.

رنگ موی شرابی برای افراد با پایه موی قهوه ای روشن

سخن پایانی

در این مقاله سیب به روش های به دست آوردن رنگ موی شرابی روی انواع مختلف رنگ مو پرداخته شد. اکنون شما می توانید با استفاده از این توصیه ها موهای خود را به رنگ شرابی دلخواهتان تغییر رنگ دهید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳