جمعه , 14 اردیبهشت 1403 - 7:31 بعد از ظهر

رنگ موی کنفی استخوانی بدون دکلره

استفاده بیش از حد از دکلره می تواند به مو آسیب بزند. با این حال برای رنگ کردن رساندن مو به پایه امری ضروری است. جای نگرانی نیست. با استفاده از فرمول رنگ مو که در این مقاله از مجله سیب درج شده است، می توانید بدون دکلره رنگی جذاب به دست آورید. در این مقاله شما را با رنگ موی کنفی استخوانی بدون دکلره آشنا می کنیم. این رنگ بی نظیر برای افراد خاص و متفاوت بسیار مناسب خواهد بود. برای آشنایی با فرمول این رنگ تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

رنگ موی کنفی استخوانی بدون دکلره چگونه دربیاریم؟

در این مقاله با یکی از جذاب ترین رنگ های سال و فرمول آن آشنا می شوید. رنگ موی کنفی استخوانی در طیف رنگ های روشن قرار می گیرد. این رنگ طرفداران زیادی را در سراسر جهان دارد. رنگ موی کنفی استخوانی برای بانوان و آقایان بسیار جذاب خواهد بود. در این مقاله به شما یاد می دهیم چگونه بدون دکلره این رنگ را به دست آورید. برای دستیابی به رنگ دلخواه باید توانست مو را به پایه رساند. برای این کار معمولا از دکلره استفاده می شود. بانوان و آقایان زیادی ترجیح می دهند دکلره را کنار بگذارند و از روش های جایگزین استفاده نمایند.

رنگ موی کنفی استخوانی بدون دکلره چگونه دربیاریم؟

به دست آوردن رنگ موی کنفی استخوانی بدون دکلره کار دشواری نیست. قبل از هر چیزی باید مو را به پایه برسانید. این کار با دکلره انجام پذیر است. با این حال می توانید از روش های جایگزین بهره ببرید. ابتدا شما را با روش هایی برای به پایه رساندن مو آشنا می سازیم. پس از آن نیز فرمول رنگ کنفی استخوانی را معرفی می کنیم. اگر می خواهید بدون دکلره رنگ موی کنفی استخوانی را دربیاورید، از روش های زیر استفاده نمایید.

استفاده از رنگ مخصوص

اگر تمایل به استفاده از دکلره ندارید، می توانید رنگ ۰۰۰ را جایگزین آن کنید. رنگ های اسپشیال بلوند هم برای این کار مناسب هستند. با استفاده از این دو جایگزین و اکسیدان ۱۲ درصد می توانید به هدف خود برسید. لازم به ذکر است که انجام این کار باید به آرامی و مرحله به مرحله صورت گیرد.

استفاده از دکو کرم

دکو کرم پیشنهادی استثنایی برای به پایه رساندن مو به شمار می رود. با این محصول دیگر نیازی به دکلره نخواهید داشت. دکو کرم با ترکیب کردن امولوسیون و پارافین مایع موی شما را بی رنگ می کند. از مزایای استفاده از دکو کرم می توان موارد زیر را نام برد:

رنگ موی کنفی استخوانی بدون دکلره چگونه دربیاریم؟

  • آسیب کمتر نسبت به دکلره
  • بی رنگ کردن مو
  • جداسازی پیگمنت مو

فرمول رنگ موی کنفی استخوانی

حالا که موی خود را به پایه رساندید به راحتی می توانید به رنگ موی کنفی استخوانی بدون دکلره دست پیدا کنید. برای داشتن این رنگ فوق العاده ترکیب ساده ای وجود دارد. کافی است از فرمول درج شده در این بخش استفاده نمایید تا به رنگ دلخواه خود دست یابید.

رنگ موی کنفی استخوانی بدون دکلره چگونه دربیاریم؟

  • سی میلی متر بژ هشت
  • ده میلی متر کاراملی هشت
  • بیست میلی متر رنگ طبیعی هشت
  • به اندازه حدودا یک بند انگشت مسی هفت
  • اکسیدان یک درصد به اندازه مورد نیاز

با استفاده از این ترکیب می توانید به راحتی موی خود را بدون دکلره کنفی استخوانی کنید. اگر موی ضخیمی دارید، شاید لازم باشد از دکلره استفاده نمایید. آن دسته از افرادی که برای انجام کار عجله دارند نیز می توانند از روش سریع دکلره کردن بهره ببرند. برای رسیدن به رنگ موی دلخواه ترکیب ذکر شده حداقل سی دقیقه و حداکثر چهل و پنج دقیقه بر مو بماند. سپس با آب شست و شو داده شود. در نهایت نیز با استفاده از حوله موی خود را خشک کرده و شانه نمایید.

فرمول رنگ موی کنفی استخوانی

کلام آخر

در این مقاله شما را با فرمول رنگ موی کنفی استخوانی بدون دکلره آشنا کردیم. این رنگ استثنایی تاثیر مثبتی بر استایل شما خواهد گذاشت. افرادی که به رنگ های روشن علاقه مند هستند حتما این رنگ بی نظیر را امتحان کنند. اگر تمایل دارید با فرمول های دیگر رنگ مو آشنا شوید، حتما نگاهی به سایر صفحات مجله اینترنتی سیب بیندازید. رنگ هایی که در سیب درج می شوند بسیار جذاب، استثنایی و بر اساس استایل و مد روز هستند. پس اگر دوست دارید خاص باشید، حتما مقالات دیگر مجله سیب را مطالعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *