شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 3:16 قبل از ظهر

رنگ دودی زیتونی با دکلره

رنگ دودی زیتونی به دلیل دارا بودن طیف های رنگی مختلف هم برای پوست های روشن و هم برای پوست های تیره مناسب است و همخوانی خوبی دارد. برای به دست آوردن رنگ دودی زیتونی موها نیاز به دکلره شدن دارند، زیرا طیف‌های روشن این رنگ بدون استفاده از دکلره روی موی سر باز نمی شوند. به صورت کلی موهایی که با استفاده از دکلره به رنگ دودی زیتونی در می آیند، زیبایی و جلوه ویژه تری دارند.

فرمول های رنگ موی دودی زیتونی با دکلره

برای به دست آوردن رنگ موی دودی زیتونی با دکلره ۵ فرمول کلی به شما ارائه می دهیم:
فرمول شماره یک
برای به دست آوردن این رنگ موی دودی زیتونی در ابتدا باید موهای خود را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۸ برسانید.
فرمول های رنگ موی دودی زیتونی با دکلره
رنگ موی زیتونی شماره ۷، رنگ موی دودی شماره ۸ و اکسیدان شماره ۱ را با یکدیگر ترکیب کنید و سپس از قسمت ریشه مو شروع به رنگ کردن موها کنید و رنگ را در قسمت‌های دیگر موها گسترش دهید.
بعد از گذشت مدت زمان حدودی سی دقیقه موهای شما رنگ گرفته اند و می توانید آنها را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید.
فرمول شماره ۲
برای به دست آوردن فرمول شماره ۲ در ابتدا موهای خود را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۸ برسانید.
رنگ زیتونی شماره ۷، رنگ موی دودی شماره ۹ و اکسیدان ۶ درصد را با یکدیگر مخلوط کنید و سپس آن را به خوبی هم بزنید تا مواد به غلظت مناسب برسد.
بعد از انجام این کار از قسمت ریشه موها شروع به رنگ کردن موها کنید و رنگ را در سایر قسمت های مو گسترش دهید و کلاه مخصوص رنگ را روی موهای خود قرار دهید.
بعد از گذشت مدت زمان حدودی ۲۵ دقیقه موهای شما به صورت کامل رنگ گرفته اند و می توانید موهای تان را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید.
فرمول های رنگ موی دودی زیتونی با دکلره
فرمول شماره ۳
برای به دست آوردن فرمول شماره ۳ در ابتدا موهای خود را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۸ برسانید.
در نهایت رنگ زیتونی شماره ۵ رنگ دودی شماره ۶ واریاسیون سبز و نقره‌ای و اکسیدان ۶ درصد را با یکدیگر ترکیب کنید تا به غلظت مناسب برسد و آنها را به صورت کامل هم بزنید تا با یکدیگر مخلوط شود.
ابعد از نجام این کار می توانید ترکیب را از قسمت ریشه ها روی موهای خود قرار بدهید و آن را در قسمت های پایینی مو گسترش دهید.
بعد از گذشت مدت زمان حدودی ۳۰ دقیقه می توانید موهای خود را بشویید و برای شستن موها حتما از آب و نرم کننده استفاده کنید و به هیچ عنوان از شامپو استفاده نکنید زیرا رنگ موها را تا حدودی از بین می برد.
فرمول رنگ موی دودی زیتونی با دکلره
فرمول شماره ۴
برای به دست آوردن فرمول شماره چهار در ابتدا موهای خود را با استفاده از دکلره به پایه هشت برسانید.
در کاسه مخصوص رنگنصف تیوپ رنگ زیتونـی پایه 8، نصف تیوپ رنگ دودی پایه 7، دو سانت واریاسیون دودی و نقره‌‌ای و یک سانت واریاسیون بنفش و اکسیدان 6 درصد به اندازه دو برابر رنگ مو را با یکدیگر ترکیب کنید و آنها را روی موهایتان که از قبل روی آنها از دکلره استفاده کرده اید، قرار دهید.
بعد از گذشت مدت زمان حدودی ۳۰ دقیقه موهای شما به صورت کامل رنگ گرفته اند و می توانید آنها را بشویید. نکته ای که در مورد این رنگ مو وجود دارد این است که در ترکیب این رنگ موی دودی زیتونی، رنگ دودی رنگ غالب است.

فرمول رنگ موی دودی زیتونی با دکلره

فرمول رنگ موی دودی زیتونی با دکلره

فرمول شماره ۵
در برخی از موارد دوست ندارید تمام قسمت موهای شما آغشته به رنگ دودی زیتونی شود در این گونه موارد می توانید از کلاه مخصوص هایلایت استفاده کنید و در ابتدا قسمتی از موهای خود را از این کلاه بیرون بیاورید و با استفاده از دکلره آنها را به پایه شماره ۸ برسانید.
بعد از انجام این کار می توانید رنگ موی زیتونی شماره ۸ رنگ موی دودی شماره ۷ واریاسیون نقره ای و اکسیدان ۶ درصد را با یکدیگر مخلوط نمایید و آن را روی موهای خود که از قبل دکلره شده اند، قرار دهید.
بعد از گذشت مدت زمان حدودی یک ربع تا بیست دقیقه موهای شما به صورت کامل رنگ گرفته اند و می توانید آنها را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید.
مجله اینترنتی سیب به شما کمک می کند تا رنگ دلخواه خود را به راحتی در منزل درست کنید.

مطلب پیشنهادی

خرما برای تقویت تخمدان [همه چیز درباره خرما برای تقویت تخمدان]

خرما برای تقویت تخمدان [همه چیز درباره خرما برای تقویت تخمدان]

یکی از بزرگترین دلایل ناباروری در زنان مشکلات مربوط به تخمدان است. به طوری که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳