شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 6:32 بعد از ظهر

تفاوت رنگ شرابی و ماهاگونی

 

اینکه بتوانید یک رنگ موی جذاب را روی موهای خودتان قرار دهید، اهمیت بسیار زیادی دارد. اما قرار نیست همیشه موهای خودتان را قهوه ای یا بلوند کنید و از زیبایی آن ها لذت ببرید. کمی جسارت به خرج دادن هم بد نیست! رنگ شرابی و رنگ موی ماهاگونی دو ترکیب رنگ فوق العاده زیبا برای موهای شما هستند. این دو فرمول جادویی، می توانند زیبایی موهای شما را چندین برابر کنند. به شرطی که بدانید تفاوت میان این دو چیست و بر اساس سلیقه خودتان، کدام یک از آن ها را انتخاب کنید.

رنگ موی شرابی چگونه بدست میاد؟

رنگ موی شرابی یکی از ترکیب های بسیار محبوب در میان بانوان است که از قدیم تا به امروز طرفداران بسیار زیادی را از آن خود کرده است. این فرمول جادویی، می تواند با تناژ بنفش و یا قرمز روی موهای شما اجرا شود. پس بر اساس رنگ پوست و طبع مورد نظر برای ایجاد رنگ موی شرابی، می توان از فرمول های مختلفی برای به دست آوردن این ترکیب روی موها استفاده کرد. به طور کلی، هیچ فرمول ثابتی برای رنگ کردن موها با شرابی وجود ندارد. چون می توان با اضافه کردن برخی از ترکیبات به این فرمول ها، آن ها را متفاوت و متمایز کرد. پس ابتدا خیالتان را راحت کنیم که یک فرمول مشخص و ساده برای بدست آوردن این مدل رنگ روی موهای شما وجود ندارد.

اما موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که شرابی می تواند هم برای افرادی که دکلره کرده اند و هم برای افرادی که دکلره نکرده اند، مورد استفاده قرار گیرد. زمانی که از شرابی روشن استفاده شود، باید برای رسیدن به بهترین نتیجه دکلره را انجام داد. ولی در مواقعی که شرابی تیره مد نظر باشد، می توان آن را روی موهای قهوه ای رنگ هم اجرا کرد. شما عزیزان می توانید برای بدست آوردن رنگ شرابی، فرمول های مختلف موجود را بررسی کنید و بر اساس آن ها پیش بروید. فراموش نکنید که رنگ پوست شما در انتخاب تناژ قهوه ای یا بنفش این رنگ مو بسیار مهم است. پس سعی کنید که با کمی دقت، بهترین فرمول را برای خودتان انتخاب کنید.

رنگ موی ماهاگونی چگونه بدست میاد؟

رنگ موی ماهاگونی یکی از ترکیب های بسیار جذابی است که در سال های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. ترکیب رنگ قهوه ای مایل به قرمز با بنفش در این ترکیب، باعث ایجاد موی ماهاگونی می شود. بسیاری از افرادی که احساس می کنند شرابی جزء رنگ های قدیمی برای موهاست این ترکیب را برای خودشان انتخاب می کنند. اما واقعیت این است که هر دوی آن ها زیبایی خاص خودشان را دارند.

برای بدست آوردن این فرمول روی موهای خودتان، باید ابتدا مشخص کنید که قرار است آن را به صورت پر رنگ، کمرنگ و یا متوسط روی موهای خودتان اجرا کنید. سپس بر اساس تناژ دلخواه خودتان، بهترین فرمول را انتخاب کنید. معمولا نیازی به دکلره کردن برای اجرای این ترکیب روی موها نیست. ولی در مواردی که بخواهید بهترین نتیجه را بگیرید، دکلره کردن می تواند بسیار موثر باشد. همانطور که برای رنگ موی شرابی فرمول های بسیار متنوعی وجود دارد، برای اجرای ماهاگونی هم فرمول های زیادی هست که می توانید از آن ها استفاده کنید. پس هیچ دستور مشخصی برای اجرای این فرمول و ترکیب روی موهای شما نیست.

تفاوت رنگ موی شرابی و ماهاگونی

همانطور که متوجه شدید، رنگ موی شرابی و ماهاگونی تا حد زیادی به هم شباهت دارند. از طرفی هیچ محدودیتی برای ترکیب کردن رنگ های مختلف برای به دست آوردن رنگ موی شرابی و ماهاگونی جدید وجود ندارد. این موضوع باعث شده تا هر دوی این رنگ موها بتوانند با شباهت زیاد خودشان، برای هر نوع مویی مورد استفاده قرار گیرند. اما بد نیست که با چند تفاوت رنگ شرابی و ماهاگونی آشنا شویم تا بهتر بتوانیم از میان آن ها یک مورد را انتخاب کنیم.

شرابی بیشتر دارای تناژ بنفش است؛ اما ماهاگونی با تناژ قرمز و قهوه ای روی موها قرار می گیرد. با توجه به بنفش بودن تناژ رنگ موی شرابی، طبع این فرمول سرد و طبع فرمول ماهاگونی گرم است. رنگ موی ماهاگونی بیشتر برای افراد جوان تر مورد استفاده قرار می گیرد؛ ولی شرابی برای افراد مسن و میانسال هم گزینه خوبی است. ترکیب و فرمول های هر دوی این رنگ مو با هم متفاوت هستند و باید برای اجرای آن ها به این فرمول ها دقت شود.

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳