جمعه , 10 فروردین 1403 - 9:35 قبل از ظهر

کولر پلیمری | لیست قیمت کولر پلیمری درب انبار

کولر پلیمری یکی از انواع کولرهای آبی است که نسبت به انواع مختلف کولر پوشالی دارای کیفیت بالاتری است و به همین دلیل در سال‌های اخیر مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. یکی از نکاتی که بسیاری از افراد در هنگام خرید انواع مختلف کولر پلیمری با آن مواجه می‌شوند، این است که در برخی از موارد افراد متوجه می شوند که کولر پلیمری نسبت به انواع مختلف کولر آبی قیمت بالاتری دارد.

در این باره باید گفت لیست قیمت کولر پلیمری درب انبار و کارخانه بسیار مناسب تر از قیمت آن در سایر مکان هاست، به همین دلیل با خرید درست محصول می توان به محصولی با قیمت مناسب دسترسی پیدا کرد. سایت نیکاسان از معدود سایت های فروشگاهی معتبر است که به فروش و عرضه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین پرداخته است و سعی دارد با ارائه محصولات درجه یک، کیفیت هوای مطلوب و مطبوع خانه ها را چند برابر کند. از این رو می توانید برای خرید کولر پلیمری از این سایت اقدام کنید و همچنین لیست قیمت کولر پلیمری درب انبار را در سایت ما مشاهده کنید.

کولر پلیمری | لیست قیمت کولر پلیمری درب انبار

کولر پلیمری

کولر پلیمری که به آن کولر آبی سلولزی نیز گفته می شود، نسل جدیدی از کولرهای آبی است که در تمامی مناطق به خصوص مناطق گرم و خشک مورد استفاده قرار می گیرد. در تولید این محصول به جای استفاده از پوشال از انواع مختلف ورق های سلولزی استفاده شده است که کاملا نازک و مواج هستند و می توانند حجم زیادی از آب را داخل خود نگه دارند و کم کم با تبخیر آب‌ها تمامی فضای موجود در منزل را خنک کنند. یکی از مهم ترین مزایای انواع مختلف کولر پلیمری نسبت به کولر پوشالی این است که هر متر مکعب از سلولز می تواند در حدود ۶۰ لیتر آب را داخل خود نگه دارد و جای دهد، به همین دلیل این محصول آب بسیار زیادی در خود دارد و قدرت خنک کنندگی آن در حدود ۲ برابر کولرهای پوشالی است.

پدهای سلولزی مورد استفاده در این محصول احتیاجی به تعویض ندارند و می توانند در حدود ۵ سال بدون هیچ تعویضی مورد استفاده قرار بگیرند. تنها مراقبتی که باید از پدهای سلولزی انجام شود، این است که این محصولات باید هر سال شسته و تمیز شوند تا اگر گرد و خاکی روی آن ها نشسته است، به صورت کامل تمیز شوند‌. استفاده از ترموستات و سنسور دما در این کولرها باعث می شود در صورتی که دمای هوا از مقدار خواسته شده بالاتر رفت، کولر پلیمری با بالاترین توان خود کار کند و اگر دمای هوا خیلی کم و سرد شد، کولر عملکرد خود را کنترل می‌کند تا دما به حد مورد نظر برسد. این قابلیت در انواع مختلف کولر پلیمری باعث می شود که کولر پلیمری میزان مصرف انرژی کمی داشته باشد و به صورت کلی دوست دار محیط زیست و منابع باشد.

در شهرهایی که دمای هوا خیلی بالا است و به اصطلاح این شهرها گرم و شرجی هستند، می توان از کولر پلیمری دو مرحله ای استفاده کرد. کولر پلیمری دو مرحله ای که به عنوان نسل جدیدی از کولرهای پلیمری شناخته می شود، با کنترل رطوبت هوا می تواند در دو مرحله هوا را خنک کند و برای شهرهایی با دمای ۳۷ تا ۴۰ درجه سانتی‌گراد به دلیل عملکرد بالای آن، توصیه می شود.

کولر پلیمری

لیست قیمت کولر پلیمری درب انبار

موارد مختلفی می توانند بر قیمت کولر پلیمری درب انبار تاثیرگذار باشند که برخی از آن ها موارد زیر هستند:

  • اندازه کولر: کولر پلیمری در ابعاد مختلفی تولید و روانه بازار می شود و هرچه اندازه آن بزرگتر باشد، قیمت آن درب انبار بالاتر است.
  • جنس کولر: جنس بدنه کولر پلیمری باید در برابر رطوبت مقاوم باشد و همچنین استحکام بالایی داشته باشد تا در اثر ضربه آسیب نبیند، از این رو هر چه جنس آن بهتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود.
  • برند کولر: برخی از برندهای شناخته شده در بازار قیمت بالاتری دارند، با این حال می توانید کولر پلیمری را از فروشگاه های منصف با قیمت مناسب خریداری کنید.
  • ظرفیت هوادهی کولر: کولرهای پلیمری ظرفیت هوادهی متفاوتی دارند و هر چه این ظرفیت بیشتر باشد، خنک کنندگی آن نیز بیشتر می شود و در نتیجه هزینه آن افزایش می یابد.
  • انبار و فروشنده: یکی دیگر از موارد تاثیر گذار در این زمینه را می توان انبار و فروشنده دانست. برخی از انبارها که به عنوان انبار خود کارخانه به شمار می روند، محصولاتی با قیمت مناسب به دست مصرف کننده می رسانند.

با توجه به مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، مراجعه به لیست قیمت محصولات درب انبار قبل از خرید محصول از اهمیت زیادی برخوردار است. با مراجعه به لیست قیمت کولر پلیمری درب انبار که در سایت اینترنتی نیکاسان قرار داده شده است، خریداران مختلف می توانند به قیمت روز محصولات دسترسی پیدا کنند و محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا سفارش دهند. شما عزیزان می توانید پرفروش ترین مدل کولر پلیمری، یعنی کولر پلیمری ۶۰۰۰ البرز را در نیکاسان مشاهده نمائید. بعد از ثبت سفارش و خرید محصول، محصول مورد نظر با کیفیتی باورنکردنی در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید محصول را طی چند روز کاری در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *