جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 9:25 قبل از ظهر

فرش آشپزخانه از کجا بخرم

آشپزخانه یکی از محل هایی است که همواره در معرض چربی و گرد و غبار قرار دارد و به همین دلیل خرید فرش مخصوص برای آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است. امروزه فروشندگان مختلفی در زمینه فروش فرش آشپزخانه فعالیت می کنند و محصولات را به صورت بدون واسطه و یا با استفاده از واسطه ها در بازار به فروش می رسانند. یکی از مهمترین سوالاتی که در اکثر موارد برای بسیاری از مشتریان پیش می‌آید این است که فرش آشپزخانه را از کجا بخرم که کیفیت بالایی داشته باشد و به علاوه قیمت آن مناسب و اقتصادی باشد؟ اگر به دنبال پاسخ به این سوال هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

نکاتی که باید قبل از خرید فرش آشپزخانه به آن توجه کنید

نکاتی که باید قبل از خرید فرش آشپزخانه به آن توجه کنید

افراد مختلف به خصوص خانم ها مدت زمان زیادی را در آشپزخانه سپری می کنند و به همین دلیل استفاده از فرش آشپزخانه مناسب برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. قبل از خرید فرش آشپزخانه بهتر است به نکاتی دقت نمایید برای مثال:

  • آشپزخانه یکی از محل هایی است که همواره در معرض چربی قرار دارد و به همین دلیل ممکن است فرش آن خیلی زود کثیف شود، به همین دلیل بهتر است برای آشپزخانه از فرش هایی استفاده شود که با دارا بودن وزن سبک به راحتی قابلیت شست و شو دارند و وزن آنها بیش از اندازه سنگین نیست.
  • فرش آشپزخانه حتماً باید دارای پرزهای کوتاه باشد.‌ فرش که برای آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد ممکن است همواره در معرض ریخته شدن مواد غذایی قرار بگیرد، به همین دلیل این محصول باید از انواع انتخاب شود که به راحتی قابلیت جارو کردن داشته باشد و انواع پرز کوتاه این محصول برای این منظور مناسبند.
  • برای خرید فرش برای آشپزخانه بهتر است الیاف نخی را انتخاب کنید. الیاف نخی رطوبت را به راحتی به خود جذب نمی کند و به علاوه در هنگام قرار گرفتن در معرض رطوبت دائمی امکان رنگدهی آنها بسیار کم است. با توجه به این موارد باید گفت الیاف نخی بهترین انتخاب برای استفاده در آشپزخانه هستند.

نکاتی که باید قبل از خرید فرش آشپزخانه به آن توجه کنید

  • مورد بعدی که در مورد فرش آشپزخانه باید مورد توجه قرار گیرد این است که در اکثر موارد از فرشهای سنتی که دارای لچک و ترنج هستند در آشپزخانه استفاده نمی شود. به صورت کلی فرش هایی که دارای شکل ظاهری مدرن هستند برای استفاده در آشپزخانه مناسب ترند.
  • فرش آشپزخانه همواره در معرض سوختگی و پارگی قرار دارد به همین دلیل قیمت مناسب آن از اهمیت زیادی برخوردار است. محصولاتی مانند گلیم فرش ها که قیمت مناسب و پایینی دارند برای استفاده در آشپزخانه بهترین گزینه هستند.
  • به دلیل کثیفی دائمی آشپزخانه بهتر است از فرش‌هایی با رنگ تیره برای آشپزخانه استفاده شود. برای مثال فرش هایی که دارای رنگهای طوسی، قهوه ای مشکی و غیره هستند، به عنوان گزینه‌ای مناسب برای استفاده در آشپزخانه به شمار می روند.
  • ابعاد فرش که برای آشپزخانه خریداری می شود، بهتر است کوچکتر از ابعاد آشپزخانه باشد. در نقاطی مانند پای سینک ظرفشویی و نزدیک گاز بهتر است از فرش آشپزخانه استفاده نشود و به جای آن از پادری های کوچک استفاده شود.

معرفی فروشندگان فرش آشپزخانه مطرح در بازار
معرفی فروشندگان فرش آشپزخانه مطرح در بازار

برای خرید فرش آشپزخانه فروشندگان مختلفی آماده خدمت رسانی به مشتریان در سراسر نقاط ایران هستند که برخی از آنها موارد زیر هستند:
شهر فرش: فروشگاه شهر فرش های از فروشگاه های وسیع در استان تهران است که به صورت تخصصی روی فروش انواع مختلف فرش کار می کند. فرش های این مجموعه در انواع مختلف کلاسیک، مدرن، فانتزی و غیره در اختیار مشتریان قرار می گیرد. فرش آشپزخانه در شهر فرش با تضمین و گارانتی کیفیت به دست مصرف کننده می رسد.
فروشگاه فرش فرهی: فروشگاه فرش فرهی تمامی محصولات کارخانه تولیدی فرهی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. برند فرهی یکی از برندهای با کیفیت در بازار به شمار می‌رود که در مدل های مختلفی به دست مصرف کننده می‌رسد.
فروشگاه آقای فرش: این فروشگاه در استان تهران واقع شده است و با شرایط متنوع مانند خرید محصول با روزی ۵ هزار تومان به راحتی می توان انواع مختلف فرش آشپزخانه را خریداری کرد. در فروشگاه آقای فرش کیفیت محصولات به صورت کامل تضمین شده است به همین دلیل اگر خریداران کیفیت محصول خریداری شده را دوست نداشتند می توانند ظرف سه روز آن را پس بفرستند و وجه پرداخت شده را پس بگیرند‌.

معرفی فروشندگان فرش آشپزخانه مطرح در بازار
مهد فرش: فروشگاه مهد فرش دارای دو شعبه متفاوت در نقاط مختلف استان تهران است و همین موضوع دسترسی برای مشتریان را تا حدود زیادی راحت تر کرده است. یکی از مهمترین مزایای مهد فرش نسبت به سایر انواع فروشگاه ها این است که در این فروشگاه امکان فروش به صورت اینترنتی و غیر حضوری نیز وجود دارد به همین دلیل مشتریان می توانند در سراسر نقاط ایران با چند کلیک فرش آشپزخانه مورد نظر خود را سفارش دهند و نیازی به حمل و نقل و جابجایی و صرف هزینه زیاد نخواهند داشت.
با مراجعه به سایت سیب از بهترین مطالب و اطلاعات مربوط به فرش آشپزخانه اطلاع یابید و با راهنمایی و شناختن کامل ویژگی های این محصول، آن را از بهترین فروشگاه ها خریداری کنید. همچنین سیب بهترین سایت جهت چیدمان دکوراسیون داخلی منزل شما است.

 

مطلب پیشنهادی

همه چیز درباره فرش ماشینی با الیاف طبیعی و مشخصات آن

همه چیز درباره فرش ماشینی با الیاف طبیعی و مشخصات آن

فرش ماشینی با الیاف طبیعی یا با الیاف مصنوعی، نزدیک به نیم قرن است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳