جمعه , 14 اردیبهشت 1403 - 1:39 قبل از ظهر

دانلود برنامه رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو

درست است که بیشتر والدین معتقد هستند که گوشی ها و اپلیکیشن ها تنها برای نسل جدید ضرر و زیان دارند، ولی اگر کمی منصفانه به این مسئله نگاه کنیم. اپلیکیشن های متعددی را می توانیم بیابیم که زندگی روزمره را برای ما راحت کرده است. به کمک این اپلیکیشن ها می توانیم به راحتی تاکسی اینترنتی بگیریم، غذا سفارش دهیم، کتاب بخریم و حتی برنامه رژیم غذایی برای لاغری دریافت کنیم. اپلیکیشن های متعددی در فروشگاه گوگل وجود دارند که برنامه های رژیم غذایی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند، اما آیا تمامی این اپلیکیشن ها کاربردی هستند؟ آیا این برنامه رژیم غذایی استانداردی را در اختیار کاربرانشان قرار می دهند؟ کدام یک از اپلیکیشن ها برنامه رژیم غذایی برای لاغری شکم و پلو دارند؟

از شما دعوت می کنیم که ما را تا پایان این محتوا همراهی نمایید که با بهترین برنامه رژیم غذایی برای لاغری پلو و شکم آشنا شوید.

برنامه رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو

برنامه های متعددی برای لاغری شکم و پهلو در فروشگاه گوگل وجود دارد. در ادامه به معرفی بهترین این برنامه ها خواهیم پرداخت.

برنامه رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو

کرفس؛ برنامه ای محبوب و کاربردی

کرفس از جمله اپلیکیشن هایی است که برنامه رژیم غذایی منحصر به فرد با هر کاربری را در اختیار او قرار می دهد. در این اپلیکیشن می توانید تمام آنچه که در روز خورده اید را ثبت نمایید و میزان کالری آن را مشاهده کنید. برنامه کرفس با توجه به قد، وزن و میزان فعالیت روزانه شما حداکثر کالری که مجاز به مصرف آن هستید را قید می کند. این برنامه نکته هایی مهم در خصوص رژیم سالم و کاربردی را نیز در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر آن به کمک کرفس می توانید ورزش های مخصوص برای لاغری شکم و پهلو را دانلود کنید.

رژیم آنلاین دکتر کرمانی

این اپلیکیشن ها به کمک متخصصان تغذیه، فیزیولوژی و مهندسان نرم افزارت در تلاش است که با توجه به شرایط فیزیکی و جسمانی تان بهترین برنامه لاغری را در اختیار شما قرار دهد. در این برنامه می توانید وزن ایده آل خود را بیابید و در جهت رسیدن به آن تلاش نمایید. این پلیکیشن پرداخت درون برنامه ای دارد. در واقع برای گرفتن رژیم غذایی باید هزینه ای پرداخت نمایید.

برنامه رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو

اپلیکیشن رژیم غذایی زیره

این اپلیکیشن نیز امکان ثبت کالری را برای کاربرانش در نظر گرفته است. مهمترین تفاوت این برنامه با سایر برنامه های موجود در فروشگاه های گوگل ارائه گزارش از سرد و گرم بودن ماهیت غذاها است. دانلود این اپلیکیشن ها را به افرادی پیشنهاد می دهیم که به طب سنتی علاقه بسیاری دارند. اپلیکیشن زیره با پرداخت درون برنامه ای رژیم غذایی برای لاغری را با بازه وسیعی از مواد غذایی در اختیار کاربرانش قرار می دهد. اپلیکیشن زیره برای حدود یک هفته به صورت کاملا رایگان برنامه غذایی به شما می دهد که با سبک آن آشنا شوید و در صورت رضایت نسبت به خرید رژیم غذایی اقدام نمایید.

اپلیکیشن لیمو

اپلیکیشن لیمو نیز از دیگر اپلیکیشن های پرکاربردی است که بهترین برنامه های رژیم را برای لاغری در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه نیز پرداخت درون برنامه ای دارد که برنامه های رژیم غذایی او زیر نظر بهترین کارشناسان با توجه به مشخصات جسانی شما تدوین می شود.

برنامه رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو

برنامه غذایی بدنسازی برای لاغری شکم و پهلو

به طور معمول برنامه غذایی بدنسازی متفاوت از لاغری است. چرا که ورزشکاران بدنسازی به مواد غذایی سرشار از پروتئین برای عضله سازی نیاز دارند. البته در صورتی برای لاغری شکم و پهلو رژیم غذایی نیاز است که حاوی مقدار استانداردی از کبوهیدرات بوده و عاری از چربی باشد. اپلیکشن های معرفی شده در متن فوق با توجه به نوع فعالیت و ورزشی که انجام می دهید بهترین رژیک غذایی برای لاغری شکم و پهلو را در اختیار شما قرار می دهند.

برنامه غذایی بدنسازی برای لاغری شکم و پهلو

کلام آخر

برای دریافت برنامه رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو همیشه به هزینه های بالا و مراجعه حضوری به متخصص تغذیه نیاز نیست. اپلیکیشن های بسیاری یافت می شوند که زیر نظر متخصصان تغذیه با توجه به مشخصات جسمانی شما بهترین برنامه رژیم غذایی را در اختیارتان قرار می دهند، اما تمامی این اپلیکیشن ها مورد قبول متخصصان نیستند. در متن فوق به معرفی 4 اپلیکیشن برتر رژیم غذایی پرداختیم. امیدواریم این مقاله از مجله سیب مورد استفاده شما واقع شده باشد.

مطلب پیشنهادی

کجای قارچ را نباید خورد

    از دیرباز، انسان ها از قارچ ها به عنوان منبع غذایی و دارویی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *