پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 2:55 قبل از ظهر

رنگ موی شرابی ارغوانی

 

رنگ موی شرابی یکی از فرمول های جذاب برای زیباتر کردن چهره و موهای خانم هاست. این ترکیب رنگ می تواند در دو طیف بنفش و قرمز روی موهای شما اجرا شود و زیبایی فوق العاده ای به آن ها بدهد. یکی از ترکیب رنگ های جذاب برای شرابی، شرابی ارغوانی است که ظاهر فوق العاده ای به موهای شما می دهد. این رنگ مو می تواند برای افرادی که به دنبال یک فرمول جادویی برای زیباتر کردن چهره و استایل خودشان هستند، گزینه بسیار خوبی محسوب شود. در ادامه این مقاله قصد داریم 5 فرمول را برای اجرای این رنگ مو، روی موهای شما ذکر کنیم. پس اگر دوست دارید رنگ موی شرابی ارغوانی را با ظاهر فوق العاده، روی موهای خودتان اجرا کنید با ما همراه باشید.

5 ترکیب رنگ موی شرابی ارغوانی

بدون شک یکی از بهترین ترکیب رنگ های مو، رنگ شرابی است که می تواند با تناژهای رنگی مختلف روی موها اجرا شود. فرمول های بسیار متنوعی برای این رنگ مو، وجود دارند که هر کدام به صورت ترکیبی اجرا می شوند. به طور مثال می توان شرابی را با مسی یا دودی ترکیب کرد تا یکنواختی آن را کاهش داد. یکی از ترکیبات جذاب که در اثر ترکیب چند رنگ موی مختلف روی موهای شما ایجاد می شود، شرابی ارغوانی است. رنگ ارغوانی یکی از رنگ های محبوب در میان دختران جوان است که البته کمتر به تنهایی روی موها اجرا می شود. می توان با ترکیب کردن چند رنگ مو، اکسیدان و واریاسیون مناسب یک فرمول جادویی برای شرابی ارغوانی روی موها بدست آورد. پس کافیست که با ما همراه باشید تا با 5 فرمول مختلف برای اجرای این رنگ مو، روی موهای خودتان آشنا شوید.

  • فرمول اول

اگر به دنبال یک ترکیب تیره روی موهای خودتان هستید تا چهره جوان تر و خاص تری پیدا کنید، می توانید از این فرمول کمک بگیرید. این فرمول در نهایت باعث ایجاد یک رنگ بنفش تیره روی موهای شما می شود. البته فراموش نکنید که اگر می خواهید موهای یکدست و زیبایی داشته باشید، باید تا حد ممکن موهای خودتان را روشن کنید یا از دکلره استفاده نمایید. در غیر این صورت می توانید روی موهای رنگ نشده خودتان از این فرمول استفاده کنید.

  1. یک سوم تیوپ از رنگ موی شماره 4.6
  2. دو سوم تیوپ از رنگ موی شماره 44.56
  3. دو سوم تیوپ از رنگ موی شماره 2V
  4. دوم سوم از تیوپ رنگ موی شماره 3.6
  5. اکسیدان 9 درصد
  6. اکسیدان 6 درصد

  • ﻓﺮﻣﻮﻝ دوم

این فرمول برای اجرای یک رنگ موی شرابی خاص روی موهای شما فوق العاده است. به همین خاطر باید تا حد ممکن از همین دستوری که به شما توضیح می دهیم برای اجرای این فرمول روی موهای خودتان اجرا کنید تا خیالتان از بابت زیبایی رنگ موی شرابی ارغوانی راحت باشد. البته مقدار موادی که در ادامه ذکر می کنیم، بر اساس یک مو با قد و میزان پرپشتی متوسط ذکر شده اند. پس اگر موهای بلندتری دارید، سعی کنید که از مواد بیشتری استفاده کنید.

  1. دوم سوم ﺍﺯ ﺭﻧﮓ ﺷﻤﺎﺭﻩ WR۴ ﺁﺗﻮﺳﺎ
  2. یک سوم از ﺍﺯ ﺭﻧﮓ ﺷﻤﺎﺭﻩ RV۶ ﺁﺗﻮﺳﺎ
  3. ﺍﮐﺴﯿﺪﺍﻥ 6 درصد
  • فرمول سوم

این فرمول یکی از خاص ترین فرمول های جادویی برای اجرای موی شرابی ارغوانی برای شماست. اگر می خواهید از دو ترکیب رنگ موی ساده و ارزان قیمت استفاده کنید، ولی بهترین نتیجه را ببینید این فرمول دقیقا گزینه خوبی برای شماست. فقط کافیست که با ترکیب زیر پیش بروید و اجازه دهید که موهای شما به طور کامل رنگ بگیرند.

  1. ﻣﻘﺪﺍﺭ دوم سوم ﺍﺯ ﺭﻧﮓ RV۶ ﺁﺗﻮﺳﺎ
  2. مقدار یک سوم اﺯ ﺭﻧﮓ ﺷﻤﺎﺭﻩ ۶.۵۵ ﭘﺮﻓﮑﺖ
  3. ﺍﮐﺴﯿﺪﺍﻥ ۹ درصد

  • فرمول چهارم

با اجرای فرمولی که در ادامه به شما توضیح می دهیم روی موهای خودتان، می توانید زیبایی موهای خود را چندین برابر کنید. فقط کافیست که همین رنگ هایی که به شما معرفی می کنیم را تهیه کنید و آن ها را با هم ترکیب کنید. مطمئنا خیلی زود به نتیجه دلخواه روی موهای خود خواهید رسید.

  1. دو سوم ﺍﺯ ﺭﻧﮓ ﺷﻤﺎﺭﻩ ۶.۹۹ ﺍﯾﮕﻮﺭﺍ ﺭﻭﯾﺎﻝ
  2. یک سوم ﺍﺯ ﺭﻧﮓ ۶.۵۵ ﭘﺮﻓﮑﺖ
  3. ﺍﮐﺴﯿﺪﺍﻥ ۹ درصد

فرمول پنجم

ترکیب رنگی که در ادامه به شما توضیح می دهیم، بهترین ترکیب رنگ اختصاصی برای شرابی ارغوانی است. بسته به سلیقه خودتان می توانید از این ترکیب رنگ هم استفاده کنید. فقط کافیست که از مواد اولیه زیر استفاده کنید و آن ها را با هم ترکیب نمایید.

  1. ﻣﻘﺪﺍﺭ دو سوم ﺍﺯ ﺭﻧﮓ V۶
  2. مقدار یک سوم ﺍﺯ ﺭﻧﮓ ۶۶.۴۶ ﭘﺮﻓﮑﺖ
  3. ﺍﮐﺴﯿﺪﺍﻥ 9 درصد

برای آشنایی بیشتر با انواع رنگ مو و فرمول های اجرایی آنها سایر مقالات مجله اینترنتی سیب را مطالعه فرمایید.

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

خرما برای تقویت تخمدان [همه چیز درباره خرما برای تقویت تخمدان]

خرما برای تقویت تخمدان [همه چیز درباره خرما برای تقویت تخمدان]

یکی از بزرگترین دلایل ناباروری در زنان مشکلات مربوط به تخمدان است. به طوری که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳