شنبه , 15 اردیبهشت 1403 - 10:53 قبل از ظهر

فرمول رنگ مو برای پوست سبزه

 

رنگ کردن مو یکی از آسان‌ترین و لذت بخش‌ترین کارها برای تغییر چهره افراد است. به دلیل افزایش علاقه خانم‌ها و آقایان به استفاده از فرآورده‌های آرایشی، این عمل به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های دنیای مد و زیبایی تبدیل شده است. اما در واقع انتخاب فرآورده‌های آرایشی و زیبایی مناسب آنقدرها هم کار راحتی نیست. برای مثال افرادی با پوست سبزه و گندمی با مشکلات بیشتری در زمینه خرید این محصولات مواجه هستند. در این مطلب از مجله اینترنتی سیب چند فرمول رنگ مو برای پوست سبزه آموزش داده شده است.

انواع فرمول های ترکیب رنگ مو مناسب پوست سبزه

در صورتی که گیسوانی حساس و آسیب دیده دارید، بهترین راهکار برای تغییر ظاهر آن‌ها استفاده از فرمول‌های رنگ مو بدون دکلره است. البته دکلره کردن زلف‌ها همیشه با آسیب همراه نیست. در صورتی که این فرآیند به طور اصولی و توسط افراد حرفه‌ای انجام شود، تارهای گیس شما دچار سوختگی و صدمه نخواهند شد. برخی از محبوب‌ترین ترکیبات رنگ مو که با و بدون دکلره به دست می‌آیند، در ادامه شرح داده شده اند.

  • فندقی متوسط

فندقی متوسط به عنوان یکی از جذاب‌ترین ترندهای دنیای مد و زیبایی، ظاهری جذاب و چشمگیر را به شما هدیه می‌دهد. این فرآورده آرایشی با پوست‌های سبزه هارمونی بسیار خوبی ایجاد می‌کند. همچنین محصول مورد بحث چشمان قهوه‌ای و تیره شما را درخشان‌تر به نمایش می‌گذارد.

  1. فندقی شماره 6: نصف تیوپ.
  2. شکلاتی شماره 7: یک چهارم تیوپ.
  3. طبیعی سری N شماره 7: یک چهارم بسته.
  4. واریاسیون بنفش: 2 سانت.
  5. واریاسیون آبی: یک الی دو سانت.
  6. اکسیدان 9 درصد: 1.5 برابر باقی مواد.

لازم به ذکر است که این رنگ موی جذاب روی گیسوان طبیعی یا طلایی با پایه روشن 5 قابل اجرا است.

  • شرابی بنفش تیره

اگر به دنبال یک ظاهر جدید هستید، شرابی بنفش تیره را برای گیسوان خود انتخاب کنید. برای رسیدن به این فرمول رنگ مو برای پوست سبزه و گندمی نیازی به دکلره ندارید:

  1. رنگ موی شماره 4.6: یک سوم بسته.
  2. فرآورده آرایشی شماره 3.6: یک سوم محصول.
  3. محصول زیبایی مو شماره 44.56: دو سوم تیوپ.
  4. رنگ مو شماره 7.2: دو سوم بسته.
  5. اکسیدان 6 یا 9 درصد: 2 برابر میزان سایر مواد.

برای رسیدن به شرابی بنفش تیره‌تر باید از اکسیدان 6 درصد استفاده کرد، در صورتی که به کار بردن اکسیدان 9 درصد طیف روشن‌تری از این الوان را به شما می‌دهد.

  • نقره ای یخی

یخی نقره‌ای ترکیبی بسیار مدرن و زیبا است که استایلی شیک را برای افرادی با پوست تیره به ارمغان می‌آورد. برای اجرای این ترکیب شیمیایی روی گیسوان خود باید زمینه آن‌ها را به پایه 9 دکلره برسانید.

  1. طلایی نقره‌ای سری C شماره 9: 10 سانت.
  2. واریاسیون نقره‌ای شماره 0.22: 3 سانت.
  3. واریاسیون خاکستری: 3 سانت.
  4. اکسیدان 3 درصد: 30 سی‌سی.
  • کنفی دودی

اگر برای انتخاب رنگ مو برای خانم‌هایی با پوست تیره دچار سردرگمی شده‌اید، ترکیب سرد و جذاب کنفی و دودی بهترین تصمیم است. این فرآورده آرایشی زیبایی چشم‌های سبز و عسلی را دوچندان می‌کند. برای دستیابی به نتیجه بهتر می‌توانید این ترکیب را با تکنیک آمبره و سامبره روی گیسوان خود اجرا نمایید.

  1. شکلاتی شماره 30: 7 میل.
  2. کاپوچینویی شماره 10: 7 میل.
  3. دودی شماره 8: 10 سانت.
  4. بنفش شماره 3: 6 سانت.
  5. اکسیدان 6 درصد: 1.5 برابر حجم سایر مواد.
  • شکلاتی تیره

شکلاتی یکی از تناژهای قهوه‌ای است که زیبایی فوق‌العاده‌ای دارد. زلفان شکلاتی تیره هنگامی که در کنار پوست سبزه قرار گیرند، استایلی جذاب و مدرن را به شما هدیه می‌دهند. این محصول درخشش چشم‌های قهوه‌ای و عسلی را بیشتر می‌کند.

  1. شکلاتی شماره 4: نصف بسته.
  2. شکلاتی شماره 6: نصف تیوپ.
  3. واریاسیون بنفش: 2 الی 3 سانت.
  4. اکسیدان 6 درصد: یک و نیم تا دو برابر مواد.

این فرآورده آرایشی برای زلف‌های طبیعی یا دارای الوان قهوه‌ای و طلایی با پایه 4 تا 7 استفاده می‌شود. همچنین شما می‌توانید گیسوان شکلاتی تیره خود را با هایلایت‌های تکه‌ای بلوند کنفی، نسکافه‌ای یا دودی زینت ببخشید.

مشکی پرکلاغی

برخلاف تصور برخی افراد، مشکی پرکلاغی یکی از جذاب‌ترین نمونه‌ها از فرمول رنگ مو برای پوست سبزه است. این نوع محصول با انعکاس آبی به خوبی با تناژ سبزه و تیره هماهنگ است و باعث جوان‌تر دیده شدن فرد می‌شود. بسیاری از سوپراستارهای دنیا از جمله کیتی پری و خواهران کارداشیان طرفداران دو آتشه مشکی پرکلاغی هستند.

  1. رنگ موی سری C یا N شماره 1: 100 میل.
  2. واریاسیون نقره‌ای: 100 میل.
  3. واریاسیون آبی: 10 میل.
  4. اکسیدان 3 درصد: 2 برابر حجم مواد.

برای دستیابی به فرمول های بیشتر برای انواع رنگ مو، می توانید سایر مطالب مجله اینترنتی سیب را مطالعه فرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *