جمعه , 21 اردیبهشت 1403 - 2:57 قبل از ظهر

برای لاغری بالا تنه چی بخوریم

وقت رفتن به باشگاه را ندارید؟ نمی توانید برای مربی خصوصی هزینه بپردازید؟ به دنبال روشی سریع برای لاغری بالاتنه هستید؟ برای لاغری بالا تنه چی بخوریم؟ چه ورزشی انجام دهیم؟ اگر قصد لاغری سریع موضعی در قسمت بالاتنه خود را دارید، حتما تا پایان مقاله همراه ما باشید. در این مقاله پنج روش موثر برای لاغری بالاتنه پیشنهاد می شوند. راه ها شامل ورزش و رژیم غذایی هستند. با سیب همراه باشید.

5 متد لاغری سریع بالاتنه با ورزش و رژیم غذایی

لاغری موضعی هدف افراد زیادی به حساب می آید. رسیدن به این هدف با استفاده از رژیم غذایی استاندارد و همچنین ورزش های مشخص ممکن است. در این مقاله از مجله سیب ابتدا پاسخ سوال “برای لاغری بالا تنه چی بخوریم” را خواهیم داد. در ادامه نیز شما را با ورزش هایی موثر برای رسیدن به این مقصود آشنا خواهیم نمود. در ادامه با ۵ متد لاغری سریع بالاتنه با ورزش و رژیم غذایی آشنا خواهید شد.

5 متد لاغری سریع بالاتنه با ورزش و رژیم غذایی

رژیم غذایی برای لاغری بالاتنه

رژیم غذایی مخصوص برای لاغری موضعی وجود ندارد. با این حال با بالا بردن کیفیت رژیم می توان به بهبود سلامت بدن و رسیدن به لاغری کمک زیادی کرد. در این بخش به سوال “برای لاغری بالا تنه چی بخوریم؟” می پردازیم. برای لاغری و سلامت بدن موارد زیر را رعایت کنید:

  • مصرف کربوهیدرات را کاهش دهید.
  • مصرف شکر و پاستا را به حداقل برسانید.
  • آهسته غذا بخورید.
  • از مواد غذایی حاوی پروتئین استفاده کنید.
  • مصرف غذاهای دریایی توصیه می شود.
  • از حبوبات استفاده کنید.
  • لبنیات کم چرب مصرف شود.
  • آجیل و مغزها را فراموش نکنید.
  • مصرف سبزیجات و میوه را افزایش دهید.

رژیم غذایی برای لاغری بالاتنه

ورزش برای لاغری بالاتنه

ورزش مهم ترین اقدام برای لاغری بالاتنه به شمار می رود. ورزش های خاصی برای این کار طراحی شده اند. این ورزش ها بر قسمت بالاتنه بدن تمرکز دارند. در این مقاله شما را با این حرکات ورزشی آشنا می سازیم. برای اجرای این حرکات نیاز به باشگاه ندارید. حرکات بسیار ساده و در عین حال موثر هستند. انجام این ورزش ها در خانه امکان پذیر است.

شنای سوئدی

حتما با شنا سوئدی آشنا هستید. به این حرکت ورزشی push_up می گویند. انجام این حرکت بسیار ساده است. روی شکم دراز بکشید. دو کف دست را بر زمین بگذارید. محل قرارگیری کف دست ها کنار شانه است. نوک انگشتان پا نیز باید روی زمین باشند. سپس با کمک دست ها قفسه سینه را بالا برده و در نهایت به کنار زمین نزدیک کنید. این کار را چندیدن بار تکرار نمایید. دقت داشته باشید که کمر حین انجام این ورزش صاف بماند و خم نشود. این کار را می توانید پانزده بار تکرار کنید.

ورزش برای لاغری بالاتنه

پرس بالای سر

برای انجام این کار به دمبل نیاز دارید. دو عدد دمبل تهیه کنید. یکی را در دست راست و دیگری را در دست چپ بگیرید. صاف بایستید. هر دو دست را در حالت نود درجه کنار صورت بگیرید. سپس آن ها را صاف کرده و بالای سر ببرید. این حرکت را حداقل دوازده بار انجام دهید.

پرس سینه

انجام پرس سینه با استفاده از دمبل انجام می گیرد. روی زمین دراز بکشید. پاها را خم کنید. دست ها در حالت نود درجه با زمین قرار بگیرند. دست ها را بالا برده و به حالت اول برگردانید. این کار را می توانید تا دوازده بار تکرار کنید.

5 متد لاغری سریع بالاتنه با ورزش و رژیم غذایی

Triceps dip

در این مقاله پاسخگوی پرسش “برای لاغری بالا تنه چی بخوریم” بودیم. سه ورزش معروف برای لاغری بالاتنه را نیز معرفی کردیم. روش چهارم انجام حرکت Triceps dip است. برای انجام این حرکت می توانید از صندلی استفاده نمایید. البته اجرای آن روی زمین هم امکان پذیر است. کف دست را روی زمین کنار شانه ها بگذارید. نوک انگشتان به سمت پا باشند. زانو خم شود. دست ها را صاف و سپس خم کنید. با این کار باسن از زمین فاصله گرفته و دوباره به آن نزدیک می شود.

کلام آخر

در این مقاله پاسخ سوال “برای لاغری بالا تنه چی بخوریم؟” را جواب دادیم. علاوه بر آن به معرفی ورزش های ساده برای لاغری موضعی بالاتنه پرداختیم. رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش شما را به هدف نزدیک می کند. با رعایت برنامه های ارائه شده به هدف خود یعنی لاغری بالاتنه خواهید رسید. برای خواندن سایر مقالات مجله سیب حتما از صفحات سایت بازدید فرمایید.

 

مطلب پیشنهادی

۵ تا از بهترین مکمل بدنسازی برای مبتدیان که باید بشناسید!

۵ تا از بهترین مکمل بدنسازی برای مبتدیان که باید بشناسید!

در دنیا بدنسازی، شروع مسیر با انتخاب‌های درست از اهمیت بالایی برخوردار است، به‌خصوص زمانی‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *