جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 8:41 قبل از ظهر

اموزش رنگ موی پاستیلی

رنگ موی پاستیلی را می توان از جمله رنگ های آبرنگی و زیبا دانست که به عنوان رنگ موی فانتزی نیز به شمار می‌رود و در بین خانم های جوان مشتریان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. رنگ های پاستیلی با دارا بودن رنگ‌های روشن و شفاف زیبایی و جلوه خاصی به چهره افراد می دهند و هم میتوان از آنها به تنهایی استفاده کرد و هم می توان تنها در قسمتهایی از مو این رنگ ها را مورد استفاده قرار داد. در این مقاله سیب قصد داریم به آموزش رنگ موی پاستیلی بپردازیم و شما را به صورت مختصر با فرمولاسیون ویژه برخی از رنگ ها آشنا کنیم.

زیباترین مدل های رنگ مو پاستیلی + فرمول ترکیب رنگ

در این قسمت از مقاله به سه نمونه از زیباترین مدل های رنگ موی پاستیلی و فرمول ترکیب رنگ آن ها می پردازیم:

رنگ مو پاستیلی صورتی

این رنگ مو یکی از رنگ‌های جذاب است که در سال‌های اخیر سلبریتی های زیادی از آن روی موهای خود استفاده نموده اند. کیتی پری یکی از سلبریتی هایی است که از رنگ مو پاستیلی صورتی روی موهای خود استفاده کرده است.

زیباترین مدل های رنگ مو پاستیلی + فرمول ترکیب رنگ

اگر بخواهیم به فرمولاسیون رنگ مو پاستیلی صورتی بپردازیم، باید گفت در مرحله اول برای به دست آوردن این رنگ باید موهایتان را با استفاده از دکلره به پایه ۹ یا ۱۰ برسانید و سپس آنها را با استفاده از شامپوی ضد زردی شستشو دهید. سپس یک پیمانه پودر دکلره صورتی، واریاسیون بنفش دوسانت، رنگ ماگما یک چهارم تیوپ و اکسیدان شماره ۱ را با یکدیگر مخلوط نموده و سپس آن را روی موهای خود که از قبل آن را به پایه رسانده اید، قرار دهید. رنگ کردن موها را از قسمت پایین شروع و سپس ریشه موها را رنگ کنید. با استفاده از یک شانه رنگ را در تمامی قسمت های موی خود پخش کنید و بعد از گذشت مدت زمان حدودی ۲۰ دقیقه می توانید رنگ را بشویید.

رنگ مو پاستیلی ارغوانی

اگر از جمله افرادی هستید که به استفاده از رنگ های بنفش علاقه مند هستید، رنگ مو پاستیلی ارغوانی گزینه‌ای مناسب برای شماست. برای به دست آوردن ای رنگ مو در ابتدا موها را با استفاده از دکلره به پایه ۹ یا ۱۰ برسانید. سپس موها را با استفاده از شامپوی ضد زردی بشویید.

رنگ مو پاستیلی ارغوانی

در یک کاسه رنگ موی پاستیلی ارغوانی، رنگ بلوند ارغوانی، اکسیدان شماره ۱، رنگ یاسی، رنگ دودی روشن، واریاسیون بنفش و واریاسیون قرمز را با یکدیگر ترکیب کنید و آن را روی موهای تمیز و نمدار خود بکشید. بعد از گذشت مدت زمان حدودی یک ربع تا بیست دقیقه می توانید موها را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید. قبل از شستن موها بهتر است آنها را بررسی کنید تا موها به رنگ دلخواه شما رسیده باشند.

رنگ مو پاستیلی آبی

رنگ مو پاستیلی آبی یکی از رنگ‌هایی است که با پوست های روشن و گندمی تناسب زیادی دارد به خصوص اگر چشم های شما عسلی یا خاکستری است، می توانید با استفاده از این رنگ مو جلوه ویژه‌ای به موهای خود بدهید و زوایای پنهان صورت خود را زیباتر نشان دهید. برای استفاده از رنگ مو آبی پاستیلی بهتر است در ابتدا موها را با استفاده از دکلره به پایه ۸ یا ۹ برسانید و در نهایت آنها را با استفاده از شامپوی ضد زردی بشویید. برای به دست آوردن ترکیب رنگ در ابتدا رنگ آبی یخی را با رنگ نقره ای و رنگ آبی روشن ترکیب کنید و سپس به اندازه سه برابر تمامی موادی که به دست آورده اید به مواد اکسیدان ۹ درصد بیفزایید.

از قسمت پایین موها شروع کنید و سپس رنگ را به ریشه ها بزنید، در نهایت با استفاده از کلاه مخصوص رنگ تمامی موهای خود را بپوشانید. بعد از گذشت مدت زمان حدودی یک ربع تا بیست دقیقه می توانید این رنگ را بشویید و با استفاده از سشوار خشک کنید تا بتوانید زیبایی و جلوه کار را بهتر ببینید.

رنگ مو پاستیلی ارغوانی

در پایین می توانید برخی از نکاتی که برای استفاده از رنگ های پاستیلی باید به آنها توجه داشت را مشاهده کنید:

  • دکلره کردن مو ها کاری تخصصی است به همین دلیل مواظب باشید که موها را با دکلره نسوزانید.
  • بلافاصله بعد از شستن دکلره از روی موها رنگ روی موهای نم دار بزنید.
  • اگر رنگ برای مدت زمان خیلی طولانی روی موهای شما قرار بگیرد تیره تر می شود، به همین دلیل اگر به دنبال رنگ روشن هستید، بلافاصله بعد از رنگ گرفتن موها آنها را بشویید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *