پنجشنبه , 9 فروردین 1403 - 8:15 بعد از ظهر

آرش محبیان کیست؟

آرش محبیان از ورزشکاران ایرانی فعال در رشته بدنسازی نچرال است.

آرش محبیان کیست

بیوگرافی آرش محبیان

آرش محبیان متولد بیست و پنجم آبان ماه ۱۳۶۹ و زاده بروجرد است. آرش محبیان فرزند حسین و در حال حاضر ساکن شهر بروجرد است. وی در رشته کارشناسی حقوق تحصیلات خود را به پایان رسانده است.

بیوگرافی آرش محبیان

فعالیت های ورزشی آرش محبیان

آرش محبیان از دوران کودکی به فعالیت های بدنی و ورزش علاقمند بود و از یازده سالگی پا به دنیای جذاب ورزش بدنسازی گذاشت. در طی سال های کودکی و نوجوانی، ورزش های مختلفی همچون جودو، کونگ فو، دومیدانی و فوتبال را نیز انجام داد اما در نهایت وارد دنیای بوکس شد. در طی این سالها در کنار رشته های ورزشی مذکور، تمرین با وزنه و بدنسازی را نیز ادامه داد. وی بدلیل علاقه وافر به پرورش اندام در نهایت این رشته ورزشی را بصورت حرفه ای آغاز و به طور جدی دنبال کرد.
بخاطر آگاهی از عوارض جبران ناپذیر استفاده از داروهای استروییدی و هورمونی که اکثر بدنسازان مسابقه ای مصرف می کنند، رشته نچرال (طبیعی) را زیر نظر استاد علی ماهر، قهرمان بدنسازی نچرال جهان و بنیانگذار رشته بدنسازی نچرال (طبیعی) در ایران را انتخاب نمود.

آرش محبیان
در مورد رشته بدنسازی نچرال این توضیح لازم است که قبل از مسابقه، تست ها و آزمایش‌های مختلفی بر روی ورزشکاران انجام می شود که بصورت دقیق و واضح مشخص میکند ورزشکار متقاضی در طی دوره ورزشی خود از داروهای هورمونی و استروییدی و داروهای غیر مجاز استفاده کرده یا خیر؟ اگر جواب تست و آزمایش‌ها مثبت باشد، ضمن جلوگیری از شرکت فرد در مسابقات، هزینه انجام آزمایشات (که بالغ بر ۱۲۰۰ دلار در سال ۲۰۲۲ هست) باید پرداخت شود و همچنین محرومیت مادام العمر شرکت در مسابقات برای فرد در نظر گرفته می شود.

فعالیت های ورزشی آرش محبیان

افتخارات ورزشی آرش محبیان

آرش محبیان، ورزشکار ساعی و خوش آتیه کشورمان در رشته بدنسازی نچرال است. وی بدلیل عدم برگزاری مسابقات در رشته بدنسازی نچرال در داخل کشور به دلیل نبود امکانات و مهیا نبودن شرایط، هدف گذاری خود را برای شرکت در مسابقات جهانی این رشته قرار داد. آرش محبیان در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ باکو در دسته قدی مثبت ۱۸۰ فیزیک، مدال نقره و در دسته فیزیک کلاسیک، مدال برنز این رقابت ها را بر گردن آویخت. از دیگر افتخارات این ورزشکار می توان به دریافت جواز شرکت در مسابقات ۲۰۲۳ ایتالیا اشاره کرد.
افتخارات ورزشی آرش محبیان

دیگر  افتخارات آرش محبیان عبارتند از:

  • مسترالمپیا نچرال۲۰۲۳جزیره بالی اندونزی
  • مدال نقره دسته فیتنس اوپن
  • مدال برنز دسته فیزیک کلاسیک اوپن
  • مدال برنز دسته فیزیک اوپن

آرش محبیان

به امید موفقیت و درخشش آرش محبیان عزیز در جامعه جهانی ورزش و فتح قله های افتخار برای کشور عزیزمان ایران.
شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام آرش محبیان مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی

علائم کم کاری تیروئید| در مردان، زنان و کودکان

علائم کم کاری تیروئید| در مردان، زنان و کودکان

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه یک اختلال کوچک در غده تیروئید آثار …

6 دیدگاه

  1. باعث افتخاره همه بروجردی هاست که نام هم شهریشون رو سکوهای کشورهای دیگه میدرخشه.
    امیدوارم که مسیر پیشرفت براشون هموار باشه و شاهد افتخار آفرینی و مدلاهای طلاییشون باشیم.

  2. باعث افتخاری قهرمان

  3. منتظر قهرمانیت در ایتالیا هستیم💪👌

  4. ماشاالله داری . تلاش مضاعف کن بیشتر از قبل .

  5. یکی از با اخلاق ترین و با مرام ترین ورزشکارایی هست ک توی مدت ورزش دیدم و یکی از افتخارات شهر و استانمون هست ، بهش افتخار میکنیم و آرزوی موفقیت توی مسابقات پیش رو براش داریم 🧿😍🌹❤️

  6. مصداق تلاش، پشت کار و اراده مثال زدنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *