شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 7:58 بعد از ظهر

رنگ مرواریدی چه تناژی دارد

رنگ مرواریدی یکی از رنگهای زیبا و جذاب است که دارای تناژ رنگ روشن است. این رنگ از نظر تناژ رنگ در دسته بندی رنگ های گرم قرار می گیرد و به همین دلیل همخوانی مناسبی با پوست های روشن و گندمی دارد. از آنجایی که در کشور ایران پوست اکثر مردم رنگ گندمی دارد، می توان گفت رنگ مرواریدی برای موهای ما مناسب است و همخوانی و زیبایی مناسبی دارد. این رنگ مو یک رنگ موی بلوند پلاتینه براق با تناژ نقره‌ای و سایه‌هایی از رنگ‌های آبی، بنفش و صورتی مرواریدی است. افزودن رگه‌های صورتی، آبی و بنفش به زمینه پلاتینه باعث شده است که موها پر پشت تر به نظر برسند. با انتخاب این رنگ چهره متفاوت، جذاب و جوان تری خواهید داشت. رنگ مرواریدی با هر تناژی دوام بالای دارد.

رنگ موی مرواریدی

 

 

آموزش ترکیب و بدست آوردن رنگ مرواریدی

در این قسمت از مقاله قصد داریم به آموزش سه ترکیب برای رنگ مرواریدی بپردازیم:
۱. ترکیب اول
برای بدست آوردن ترکیب اول در ابتدا باید موهای خود را با دکلره به پایه ۱۲ برسانید. از آنجایی که رنگ مرواریدی کاملا روشن است، روی موهایی با پایه کمتر از ۱۲ رنگ باز نمی کند.
رنگ مرواریدی شماره ۹، رنگساژ نقره ای و اکسیدان ۱۲ درصد را با هم مخلوط کنید و این ترکیب را روی موهای خود قرار دهید.
رنگ مرواریدی در این ترکیب بعد از یک ربع رنگ باز می کند و می توانید از زیبایی و درخشش موها لذت ببرید.

آموزش ترکیب و بدست آوردن رنگ مرواریدی
۲. ترکیب شماره ۲
برای به دست آوردن ترکیب شماره ۲ در ابتدا باید موهای خود را به دکلره پایه ۱۰ برسانید. برای این منظور در ابتدا دکلره را روی موهای خود قرار داده و بعد از باز شدن رنگ موها را با آب و نرم کننده بشویید.
در کاسه مخصوص رنگ، رنگ مو نقره ای، رنگ مو بلوند مرواریدی، رنگ خاکستری شماره ۹ و رنگ موی سه صفر را با هم مخلوط کنید و این ترکیب را با استفاده از اکسیدان ۶ درصد به غلظت مناسب برسانید. در صورت نیاز می توانید از مقداری آب مقطر ولرم استفاده کنید تا رنگ به غلظت مورد نظر شما برسد‌.
در نهایت از قسمت ریشه شروع کنید و موهایتان را رنگ کنید و رنگ را در تمانی قسمت های موها پخش کنید. بعد از اتمام رنگ کردن تمامی قسمت موها، کلاه مخصوص رنگ را روی موها قرار دهید و بعد از گذشت ۱۵ دقیقه موهای خود را بشویید.

آموزش ترکیب و بدست آوردن رنگ مرواریدی

بدست آوردن رنگ مرواریدی

برای بدست آوردن ترکیب رنگ مرواریدی باید در ابتدا موهایتان را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۸ برسانید. برای این منظور در ابتدا روی موهای خود از دکلره استفاده کنید و موها را با استفاده از آب و شامپوی نرم کننده بشویید. نکته ای که در این میان حائز اهمیت است، این است که به هیچ عنوان نباید از شامپو برای شستن موها در حین رنگ کردن مو استفاده کرد زیرا زیبایی و جذابیت رنگ را تحت تاثیر قرار می دهد.
در کاسه مخصوص رنگ، رنگ مو بلوند مرواریدی، رنگ مو شامپاینی، رنگ مو نسکافه ای را با واریاسون بنفش و اکسیدان ۱۲ درصد مخلوط کنید و ترکیب را هم بزنید تا یکنواخت شود. در صورت نیاز می توانید مقدار کمی آب جوش خنک شده به ترکیبات اضافه کنید، زیرا آب باعث می شود رنگ همه جای موها پراکنده شود و زیبایی بهتری به موها بدهد. بعد از اینکه از این رنگ روی موها استفاده کردید، باید در حدود ۳۵ دقیقه صبر کنید تا موها به رنگ مطلوب برسند، سپس آنها را با آب و نرم کننده بشویید.

آموزش ترکیب و بدست آوردن رنگ مرواریدی
یکی از نکاتی که در مرد رنگ موها با رنگ مرواریدی باید به آن توجه کرد این است که دکلره کردن می تواند عوارض زیاد و جبران ناپذیری برای موهای سر و پوست سر داشته باشد پس چاره این کار چیست؟ در پاسخ با این سوال باید گفت افرادی که دوست ندارند از دکلره روی سر خود استفاده کنند، می توانند با استفاده از رنگ موی سه صفر یا استفاده از رنگ E20 موها را به پایه مورد نظرشان برسانند.
برای این منظور باید رنگ سه صفر را با اکسیدان ۱۲ درصد مخلوط نمود و آن را روی موها قرار داد و بعد از یک ساعت موها را آبکشی کرد. در برخی از موارد با انجام این کار برای یک بار موها به رنگ مورد نظر شما در نمی آیند و باید مجددا همین عملیات را تکرار کنید تا موها به پایه مورد نظر شما برسند‌. بعد از رساندن موها به پایه رنگ می توانید از هر یک از ترکیباتی که در بالا به آنها اشاره شد، برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید و موهایی زیبا و جذاب داشته باشید.
دیگر مطالب وبلاگ سیب را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

رنگ مو بدون دکلره روی موی مشکی

رنگ مو بدون دکلره روی موی مشکی

صحبت از عوارض و آسیب‌های دکلره کردن مو، مختص به سال‌های اخیر نیست. سال‌های سال‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *