شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 6:28 بعد از ظهر

از بین بردن زردی مو با واریاسیون نقره ای

 

رنگ موی روشن یکی از ترکیب رنگ های جذاب برای خانم هاست. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از خانم ها در منزل و یا در آرایشگاه ها اقدام به رنگ کردن موهای خودشان با رنگ موی روشن کنند. اگرچه رنگ موی روشن می تواند چهره را جذاب تر و خاص تر نشان دهد؛ اما یک مشکل بزرگ را به وجود خواهد آورد و آن هم زردی موهاست. شاید همه افراد با زردی مو پس از دکلره و رنگ کردن مو مواجه نشوند، ولی افرادی که با این مشکل مواجه شده اند می دانند که چقدر ناراحت کننده و ناخوشایند است. در ادامه این مقاله می خواهیم فوت و فن از بین بردن زردی مو با واریاسیون نقره ای را به شما توضیح دهیم.

روش های از بین بردن زردی مو با واریاسیون نقره ای

زردی مو می تواند در اثر روشن کردن موها و یا دکلره کردن آن ها رخ بدهد. احتمالا شما هم به امید اینکه یکی از ترکیب رنگ های موی دلخواهتان را از طریق کاتالوگ انتخاب کردید، به آرایشگاه مراجعه کرده اید. ولی پس از دیدن نتیجه به طور کامل ناامید شده اید! اول از همه باید به شما این نکته را یادآوری کنیم که قرار نیست همان رنگی که در کاتالوگ می بینید روی موهای شما اجرا شود. چون پیش زمینه رنگ مویی که در کاتالوگ قرار داده شده است، کاملا متفاوت از رنگ موی شماست.

از طرفی اگر از ترکیب های حرفه ای و مناسب برای رنگ کردن موهای خودتان استفاده نکنید، ممکن است شاهد زردی موهای خود باشید. بنابراین توصیه می کنیم که برای پیشگیری از زردی موها پس از دکلره و رنگ کردن، به یک آرایشگر حرفه ای مراجعه کنید. در این صورت دیگر نیازی نیست نگران خرابی موها و یا حتی زرد شدن آن ها باشید.

برای از بین بردن زردی مو با واریاسیون نقره ای، می توانید از دو روش استفاده کنید که در ادامه مقاله به طور کامل آن ها را توضیح می دهیم. دقت کنید که استفاده بیش از حد از واریاسیون نقره ای می تواند باعث تیره شدن موهای شما شود. پس سعی کنید که در مصرف این واریاسیون زیاده روی نکنید.

  • استفاده از واریاسیون نقره ای در ترکیب موها

یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن زردی مو این است که از زرد شدن موهای خودتان پیشگیری کنید. اساس کار واریاسیون ها همین است. واریاسیون ها می توانند با رنگ های مختلفی که دارند، زردی و قرمزی موهای شما را خنثی کنند. بنابراین، باید بسته به ترکیب موهای خودتان از واریاسیون مناسب استفاده کنید تا شاهد زیبایی موهای خودتان باشید.

اگر رنگ موهای روشنی دارید و می خواهید که از زردی موهای خودتان جلوگیری کنید، می توانید از واریاسیون نقره ای در فرمول موهای خودتان استفاده کنید. برای این کار به اندازه یک بند تا دو بند انگشت واریاسیون را به ترکیب و فرمول مورد نظرتان اضافه کنید. در این صورت دیگر شاهد زردی موهای خودتان نخواهید بود و می توانید با خیالی راحت از رنگ موهای خودتان لذت ببرید.

  • استفاده از واریاسیون نقره ای به صورت رنگساژ

اگر موهای خودتان را رنگ کرده اید، ولی شاهد زردی آن ها هستید می توانید از واریاسیون نقره ای به صورت رنگساژ استفاده کنید. برای این کار به اندازه دو بند انگشت واریاسیون نقره ای را به اکسیدان 12 درصد اضافه کنید تا یک ترکیب مانند یک رنگساژ قوی بدست بیاید.

سپس، می توانید این رنگساژ را روی موهای خودتان قرار دهید و اجازه دهید تا 5 الی 15 دقیقه روی موهای شما باقی بماند. پس از گذشت این زمان می توانید موهای خودتان را به طور کامل آبکشی کنید. معمولا پس از یک بار استفاده از این ترکیب، زردی موهای شما از بین می رود.

آیا فقط واریاسیون نقره ای زردی موها را از بین می برد؟

واریاسیون نقره ای یکی از بهترین واریاسیون ها است که می توانید برای از بین بردن زردی موها مورد استفاده قرار دهید. اما اگر این واریاسیون در دسترس شما نیست، می توانید از دیگر واریاسیون ها استفاده کنید. واریاسیون بنفش یکی از بهترین این محصولات است که می تواند زردی موهای شما را خنثی کند. بنابراین، می توانید به جای واریاسیون نقره ای از واریاسیون بنفش استفاده کنید. واریاسیون آبی می تواند قرمزی موهای شما را نیز از بین ببرد.

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *