یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403 - 9:28 بعد از ظهر

ترکیب رنگ شامپاینی و خاکستری

 

رنگ مو عاملی موثر در افزایش جذابیت چهره افراد است که تنوع بسیاری در بازار دارد. هر یک از این محصولات آرایشی دارای تاثیر قابل توجهی در شادابی و زیبایی ظاهر افراد هستند. یکی از محبوب‌ترین رنگ موهایی که به تازگی ترند دنیای مد و زیبایی شده است، ترکیب رنگ شامپاینی و خاکستری است. این فرآورده آرایشی به خوبی می‌تواند گیسوان سفید شما را پوشش داده و بر زیبایی آن‌ها بیفزاید. اگر می‌خواهید تغییر اساسی در ظاهر خود به وجود آورید، در ادامه 5 فرمول رسیدن به این رنگ را بیاموزید.

معرفی 5 فرمول رنگ شامپاینی و خاکستری

شامپاینی رنگ موی زیبا و منحصربه‌فردی است. شما می‌توانید با مخلوط کردن چند فرآورده‌ آرایشی با یکدیگر طیف‌های متفاوتی از این رنگ مو را به دست آورید. البته در هنگام انتخاب این محصولات باید به تناژ پوست و رنگ چشمان خود توجه داشته باشید. همچنین لازم به ذکر است که ترکیب شامپاینی و خاکستری با یکدیگر بهترین گزینه برای تغییر ظاهر گیسوان بلوند است. این مواد را چه به تمام قسمت‌های مو مالیده و چه از تکنیک سامبره استفاده کنید، در نهایت زلفانی زیبا و خیره کننده خواهید داشت.

  • ترکیب شماره یک

برای اینکه بتوانید شامپاینی خاکستری را روی گیسوان خود اجرا کنید، در ابتدا باید آن‌ها را به پایه 9 دکلره برسانید. سپس مواد زیر را با یکدیگر مخلوط کرده و روی تارهای زلف خود بگذارید:

  1. رنگ موی طبیعی پایه 9: یک چهارم بسته.
  2. شرابی شماره 6: دو بند انگشت.
  3. شیرنسکافه‌ای: یک چهارم محصول.
  4. خاکستری پایه 9: یک چهارم تیوپ.
  5. اکسیدان 6 درصد: به میزان لازم.

  • ترکیب شماره دو

اگر به ترکیب رنگ شامپاینی و خاکستری با رگه‌های مرواریدی علاقه دارید، در ابتدا گیسوان خود را به پایه 8 دکلره برسانید. در نهایت مخلوط مواد زیر را روی زلفان خود گذاشته و آن را پس از 35 دقیقه با آب ولرم بشویید.

  1. شامپاینی: 30 میل.
  2. بلوند مرواریدی: یک سانت.
  3. نسکافه‌ای: یک سانت.
  4. خاکستری: 30 میل.
  5. واریاسیون بنفش: 2 سانت.
  6. اکسیدان 6 درصد: به مقدار کافی.
  • ترکیب شماره سه

برای اینکه بتوانید این ترکیب زیبا را روی گیسوان خود اجرا کنید، در وهله اول باید آن‌ها را با استفاده از پودر دکلره تا پایه 8 یا 9 روشن کنید. در نهایت مواد زیر را مخلوط کرده و به مدت 35 الی 40 دقیقه روی تارهای زلف خود بگذارید و سپس آن‌ها را با آب ولرم و نرم کننده بشویید.

  1. خاکستری طلایی شماره 8.31 مارک وال وار: کل تیوپ.
  2. خاکستری طلایی شماره 8.37 مارک وال وار: نصف تیوپ.
  3. شامپاینی برند زوم آپ: 7 الی 8 سانت.
  4. شرابی شماره 5.66 برند وال مار: یک الی دو سانت.
  5. اکسیدان 6 درصد: به میزان مورد احتیاج.
  • ترکیب شماره چهار

رنگ موی شامپاینی خاکستری در میان تمام خانم‌ها از جوان تا میانسال طرفداران زیادی دارد. نکته‌ای که در خصوص این رنگ باید در نظر بگیرید، سرد بودن آن است. به همین دلیل فرآورده آرایشی مذکور ممکن است که اندکی سن شما را بیشتر نشان دهد.

  1. دودی شماره 1: یک سوم بسته.
  2. شامپاینی: یک هشتم محصول.
  3. یاسی: یک هشتم تیوپ.
  4. واریاسیون نقره‌ای: 1 سانت.
  5. واریاسیون بنفش: 1 سانت.
  6. اکسیدان شماره یک: متناسب با میزان سایر مواد.

همچنین لازم به ذکر است که مواد مطرح شده در بالا را باید روی گیسوان دکلره شده تا پایه 9 یا 10 بگذارید. شما می‌توانید تارهای زلف خود را پس از 20 تا 30 دقیقه با آب سرد و کاندیشنر شست‌وشو دهید.

ترکیب شماره پنج

یاسی رنگی فانتزی است که به تنهایی یا در ترکیب با فرآورده‌های آرایشی دیگر چهره شما را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد. برای رسیدن به ترکیب مورد نظر مواد مطرح شده در ادامه را با یکدیگر مخلوط کنید. البته می‌توانید بسته به حجم و نوع گیسوان خود میزان مواد بیان شده را کم یا زیاد بفرمایید:

  1. مسی شماره 6: یک هشتم تیوپ.
  2. یاسی شماره 5: یک هشتم محصول.
  3. دودی شماره 6: یک سوم بسته.
  4. واریاسیون نقره‌ای: یک الی دو بند انگشت.
  5. اکسیدان 6 درصد: بسته به میزان مواد دیگر.

به یاد داشته باشید که برای این منظور باید زلفان خود را به پایه دکلره 10 برسانید. همچنین مدت زمان لازم برای اینکه زلفان شما به این رنگ زیبا درآیند، حدود 30 الی 45 دقیقه است. البته در این مدت باید مرتبا گیسوان خود را چک کرده و در صورت رسیدن به نتیجه دلخواه آ‌ن‌ها را با آب بشویید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *