یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 11:24 قبل از ظهر

از بین بردن رنگ قرمز مو

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که خانم‌ها بعد از رنگ کردن مو با آن روبرو می‌شوند، این است که موهای‌شان دارای تناژ قرمز است یا با تصویر روی کاتالوگ تطابقی ندارد. برای از بین بردن رنگ قرمز مو، می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد تا حالت زیباتر و طبیعی‌تری به خودش بگیرد. در این مقاله قصد داریم به از بین بردن رنگ قرمز مو، با استفاده از روش‌های مختلف، پردازیم. اگر شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید، در این مقاله با ما همراه باشید.

گرفتن قرمزی مو آسان با 7 روش سریع حرفه ای در منزل

برای گرفتن قرمزی مو، کافی است از روش‌های زیر استفاده کنید.

از بین بردن رنگ قرمز مو

استفاده از واریاسیون

یکی از بهترین روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توان تناژ قرمزی رنگ مو را از بین برد، استفاده از واریاسیون است. واریاسیون می‌تواند هم همراه با رنگ و هم به تنهایی، روی موها قرار بگیرد و به همین دلیل اگر بعد از رنگ کردن موها، متوجه وجود تناژ قرمزی شدید، می‌توانید مقداری واریاسیون را با اکسیدان ترکیب نموده و آن را روی موی خود قرار دهید.

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در این زمینه برای بسیاری از افراد پیش می‌آید، این است که از چه واریاسیونی استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اگر رنگ شما در گروه رنگ‌های M قرار دارد، می‌توان از واریاسیون سبز استفاده کرد. در غیر این صورت، استفاده از واریاسیون نقره‌ای و بنفش، گزینه بهتری است.

 استفاده از اکسیدان

با استفاده از اکسیدان می‌توان قرمزی مو را تا حدودی از بین برد. اگر موی شما قرمزی کمی دارد، پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از اکسیدان‌های ۶ و ۹ درصد، قرمزی موها را از بین ببرید. اگر متوجه شدید تناژ قرمزی موی شما بیش از اندازه است، می‌توانید با استفاده از اکسیدان ۱۲ درصد، تناژ قرمزی را بگیرید، اما باید در نظر داشته باشید که اکسیدان ۱۲ درصد، قوی‌تر از سایر محصولات است. به همین دلیل بهتر است زیر نظر آرایشگر حرفه‌ای از آن استفاده شود.

گرفتن قرمزی مو آسان با 7 روش سریع حرفه ای در منزل

استفاده از رنگ های ترکیبی

موقع استفاده از رنگ‌های ترکیبی، وجود تناژ قرمز روی موها، تا حدود زیادی، کاهش می‌یابد. وقتی از این رنگ‌ها استفاده می‌کنید، بهتر است سراغ رنگ‌هایی که تناژ قرمز دارند نروید. برای مثال استفاده از رنگ‌های مسی و شکلاتی در ترکیب رنگ چندان توصیه نمی‌شود، اما اگر به استفاده از رنگ‌های تناژ قرمز علاقه دارید، بهتر است با استفاده از واریاسیون‌ها، میزان قرمزی تناژ را کاهش دهید.

استفاده از رنگساژ

اگر قبلاً از رنگ‌هایی که دارای تناژ قرمز هستند، روی موهای خود استفاده کرده‌اید، بهتر است ابتدا با استفاده از رنگساژ و مقداری اکسیدان، موهای خود را رنگ کنید و در مرحله بعد، رنگ اصلی را روی موها قرار دهید. در این حالت، به‌صورت کامل، تناژ قرمزی از روی مو حذف می‌شود.

استفاده از تونر ضد قرمزی

 تونر ضد قرمزی، تناژ قرمزی مو را به‌صورت کامل از بین می‌برد و باعث می‌شود موها رنگ پلاتینی یا خاکستری به خود بگیرد. به‌طور کلی، تونر ضد قرمزی برای موهایی که تناژ قرمزی زیادی دارند، کاملاً مفید است و باعث طبیعی‌تر شدن رنگ موها می‌شود.

استفاده از ویتامین بوناول

برای از بین بردن تناژ قرمزی روی موها، می‌توانید از ویتامین بوناول استفاده کنید. برای این منظور باید ابتدا این ویتامین را از داروخانه تهیه کرده، بعد مثل سرم از آن روی موهای خود استفاده کنید. استفاده از ویتامین بوناول، علاوه بر این‌که تناژ قرمزی روی موها را به‌صورت کامل از بین می‌برد، زیبایی و شفافیت موها را بیشتر و آن‌ها را تقویت می‌کند. به همین دلیل نسبت به استفاده از روش‌های شیمیایی، در اولویت قرار دارد.

استفاده از رنگ تیره برای از بین بردن رنگ قرمز مو

استفاده از رنگ های تیره

اگر تمامی روش‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، برای شما خوشایند نبود و یا نتوانست کمک چندانی به شما بکند، می‌توانید با استفاده از رنگ‌های تیره، قرمزی مو را از بین ببرید. برای این منظور، می‌توانید از رنگ مشکی و یا رنگ‌های دودی تیره استفاده کنید، اما بهتر است از روش‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، استفاده شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سایر موضوعات مرتبط با رنگ مو، می‌توانید به دیگر مقالات وبسایت سیب سر بزنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *