شنبه , 6 مرداد 1403 - 12:21 بعد از ظهر

اکسیدان 6 درصد روشن میکند یا تیره

چنانچه دوست دارید بدانید اکسیدان ۶ درصد تیره می کند یا روشن، بهتر است این مبحث را تا پایان مطالعه نمایید. برای بکارگیری رنگ های مختلف لازم است با اکسیدان متناسب با رنگ مدنظر ترکیب شود. اقسام متنوعی اکسیدان که جهت ترکیب با رنگ های متنوعی بکار برده می شوند شامل درصدهای متنوعی هستند و هر یک از آن‌ها بایستی برای مدل و نوع خاصی رنگ و حتی نوع ویژه ای از بافت و مدل مو بکار برده شوند. چنانچه بخواهیم در این حیطه یک مثال برای شما بیاوریم بایستی به رنگ های روشن و همچنین رنگ های تیره اشاره نماییم.

در حقیقت هر چه میزان درجه و یا به بیانی درصد اکسیدان کمتر باشد برای بکارگیری در رنگ های تیره مناسب تر و هر چه میزان درصد آن بیشتر برای بکارگیری در رنگ های روشن مناسب تر خواهد بود. به بیانی چنانچه اکسیدان مدنظر شما ۶ درصد یا بالاتر باشد برای رنگ های روشن و لایت کاملاً مناسب است. چرا که پایه موهای شخص را کاملاً باز می کند و پیگمنت مو را خالی نموده و مو را برای رنگ های روشن تر آماده سازی می نماید.

عملکرد اکسیدان ۶ درصد در ترکیب با رنگ موهای متفاوت

عملکرد اکسیدان ۶ درصد در ترکیب با رنگ موهای متفاوت

همانطور که بیان شد اکسیدان ۶ درصد برای رنگ موهای لایت و روشن کاملاً مناسب است. در حقیقت این شماره اکسیدان سبب می شود تا موهای شما رنگ روشن مدنظر را به خود بگیرد. چنانچه می خواهید موهایتان رنگ روشنی داشته باشد بایستی حتماً اکسیدان های شماره ۶ به بالا بکار ببرید. ولی بعضی اوقات بکارگیری اکسیدان های درصد بالا ریسک های زیادی را در پی دارد که این موضوع سبب می شود اکثراً در پی اکسیدان شماره ۶ جهت ترکیب رنگ های روشن باشند. نخستین کاربرد اکسیدان ۶ درصد بکارگیری آن برای موهایی است که قبلاً دکلره داشته اند.

برای مثال شما دوست دارید هایلایت کنید یا اینکه قصد رنگ کردن موهای خود با دکلره را دارید، ولی بخشی از موهای شما دکلره دارند. بکارگیری اکسیدان های درصد بیشتر امکان دارد سبب صدمه دیدن آن ها و سوختن بخش دکلره دار بودن موهای شما شود. در این صورت مناسب ترین انتخاب جهت رنگ نمودن مو ها، اکسیدان ۶ درصد است که هم سبب باز شدن پایه موها می شود هم مهم‌تر از همه از سوختن موهای دکلره دار پیشگیری می کند. از دیگر کاربرد اکسیدان ۶ درصد در ترکیب با رنگ موهای مختلف، بکارگیری آن جهت هایلایت یا فویل است.

زمانی که شما می خواهید اکسیدان را با رنگ های متنوع جهت هایلایت ترکیب کنید بهترین انتخاب برای شما اکسیدان شماره ۶ است. چرا که بکارگیری این اکسیدان های شماره بالا در هایلایت با فویل امکان دارد سبب صدمه دیدن مو شود. همچنین بکارگیری اکسیدان های درصد پایین هم امکان دارد برآیند مورد نظر را در پی نداشته باشد.

ویژگی های اکسیدان ۶ درصد

ویژگی های اکسیدان ۶ درصد

از جمله مهم ترین ویژگی های اکسیدان ۶ درصد امکان بکارگیری آن در خانه به وسیله افراد عادی و مبتدی است. در صورتی که اکسیدان های شماره بالاتر به وسیله افراد متبحر و با تجربه بکار برده می شوند و بیشتر آرایشگران کار بلد می توانند آن ها را بکار ببرند. ولی چنانچه شما به اسم یک شخص عادی می خواهید در خانه موهای خود را رنگ بزنید لازم است اکسیدان ۶ درصد بکار ببرید تا خطر صدمه به موهای شما به کمترین حد خود برسد.

از دیگر ویژگی های اکسیدان ۶ درصد باز نمودن پایه جهت رنگ پذیری موها است. همان گونه که قبلاً هم بیان شد چنانچه می خواهید از رنگ های روشن بهره ببرید مناسب ترین انتخاب برای شما بکارگیری اکسیدان شماره ۶ است. خصوصیت دیگر آن آسیب زا نبودن برای مو است. امکان دارد که شما بخواهید موهای خود را هایلایت کنید یا اینکه می خواهید روی موهای دکلره شده قبلی دکلره انجام دهید، در این حالت مناسب ترین انتخاب می تواند بکارگیری اکسیدان شماره ۶ باشد. اکسیدان های شماره پایین تر در این شرایط پاسخگو نبوده و اکسیدان های شماره بالاتر هم خطر سوختن موها را خیلی بیشتر می کنند.

قیمت اکسیدان ۶ درصد

قیمت اکسیدان ۶ درصد

قیمت اکسیدان ۶ درصد به مواردی چون برند موسسه تولید کننده، حجم و میزان اکسیدان، خواص تقویت کنندگی و نرم کنندگی بستگی دارد. در مجموع می توان بیان کرد قیمت اکسیدان ۶ درصد معمولاً از ۱۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان هم می تواند متغیر باشد.

دیگر مطالب مجله اینترنتی سیب را نیز از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

همیشه یادگیری یک امر ضروری بوده است چراکه یاد گرفتن هنر و حرفه جدید کمک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *