پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 11:55 قبل از ظهر

تغییر رنگ موی شرابی به زیتونی بدون دکلره

برای تغییر رنگ موی شرابی به زیتونی بدون دکلره لازم است از ماده دیگری برای از بین بردن رنگ دانه‌ها استفاده کنید. رنگ دانه‌ های شرابی به راحتی از بین نمی ‌روند. برای از بین بردن آن‌ها باید از یک روش جدید استفاده کنید. در ادامه این مقاله به شما می‌آموزیم چطور رنگ موی شرابی را به زیتونی تبدیل کنید. با این مقاله از سیب همراه باشید.

تغییر رنگ موی شرابی به زیتونی بدون دکلره

رنگ موی شرابی را چگونه زیتونی کنیم؟

بسیاری از موها پایه رنگ شبیه به شرابی دارند. به این معنی که هر رنگی که روی موی این افراد بگذاریم، باز هم کمی به سمت رنگ سرخ تمایل پیدا می‌کند. این افراد به طور معمول رنگ شرابی یا رنگ‌های نزدیک به آن را استفاده می‌کنند. اما برای تنوع هم که شده، بهتر است به سراغ رنگ ‌های دیگری همچون زیتونی نیز بروند. زیتونی یکی از رنگ‌هایی است که از سبز گرفته شده است. رنگ سبز برای موها نماد هارمونی و هماهنگی میان قسمت‌های مختلف است. بسیاری این رنگ را انتخاب می‌کنند تا هماهنگی میان قسمت‌های مختلف را در کنار حس آرامشی که از این رنگ منتقل می‌شود ارائه کنند.

برای اینکه بتوانید از رنگ موی شرابی به رنگ زیتونی برسید، ابتدا باید رنگ موی شرابی را از بین ببرید. در این مسیر از مواد مختلفی می‌توانید استفاده کنید. اما آنچه اهمیت دارد، آسیبی است که این مواد به موهای شما می‌زنند. همچنین میزان تاثیر گذاری این مواد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر شما هم آرایشگری هستید که می‌خواهید در کمترین زمان ممکن رنگ موی شرابی مشتری خود را از دست بدهید، لازم است از ریموور استفاده کنید. اما ریموور چیست و به چه کار می‌آید؟

ریموور رنگ مو چیست؟

تغییر رنگ موی شرابی به زیتونی بدون دکلره باریموور

برای تغییر رنگ موی شرابی به زیتونی بدون دکلره باید از ریموور استفاده کنید. همانطور که از نام این ماده نیز می‌توان دریافت، ریموور ماده‌‌ای است که رنگ موی شما را به حالت اول باز می‌گرداند. اما همیشه هم نمی‌توان از این شامپوهای ریموور استفاده کرد. رنگ شرابی از آن دست رنگ‌های لجبار است که هر کاری انجام دهید، باز هم برخی از رنگ دانه‌های آن در پولک‌های مو باقی می‌ماند. رنگ‌های مشکی پر کلاغی، شرابی و قرمز از این دست رنگ‌های لجباز هستند. برای رها شدن از این رنگ‌ها می‌توان از ریموور‌ها استفاده کرد.

مهم‌ترین تفاوتی که ریموور با دکلره دارد، از بین بردن رنگ مصنوعی موهاست. دکلره در هر حالتی تمام رنگ دانه‌های موهای شما را از بین می‌برد. این در حالی است که ریموور تنها رنگ دانه‌های مصنوعی که به پولک‌های مو نفوذ کرده‌‌اند را از بین می‌برد. از این رو استفاده از ریموور آسیب کمتری در پی دارد. ریموور‌ها دارای دو نوع پودری و غیر پودری هستند. نوع پودری باید با اکسیدان ترکیب شده و به مدت نیم ساعت روی موها باقی بماند. البته فراموش نکنید که برخی از کمپانی‌های مشهور تولید کننده ریموور‌های پودری، همراه این ماده مایعی به شما ارائه می‌کنند که شما را از اکسیدان بی‌نیاز می‌کند.

ریموور غیر پودری یا همان ریموور مایع در میان مردم با نام ریموور رنگ موی مشکی نیز شناخته شده است. این نوع ریموور در دو ظرف ارائه می‌شود. در کنار آن‌ها ممکن است یک شامپوی قلیایی نیز وجود داشته باشد. به یاد داشته باشید که هنگام استفاده از ریموور، نباید اجازه دهید ریموور به ریشه مو برسد. ریموور‌ها را می‌توان به عنوان رنگساژ نیز به کار گرفت. به این شکل که با استفاده از ریموور موها را به پایه نارنجی می‌رسانیم. در صورتی که در این عملیات موفق شویم، می‌توانیم رنگ موی شرابی را به زیتونی بدل کنیم. کافی است پس از رنگساژ از رنگ موی مناسب استفاده کنیم.

غییر رنگ موی شرابی به زیتونی بدون دکلره باید از ریموور

به یاد داشته باشید که همیشه ریموور مایع، گران‌ تر است. چرا که این نوع ریموور کاربری ساده‌ تری دارد. از سوی دیگر آسیب کمتری به موها می‌رساند. اما به همین نسبت زمان بیشتری برای کار ریموور باید اختصاص داده شود. فراموش نکنید که بهتر است عملیات رنگساژ در بازه‌های زمانی مختلف انجام شود. برای مثال توصیه ما این است که سه روز متوالی به مدت یکبار در روز موها را رنگساژ کنید. با این کار موها دچار کمترین آسیب می‌شوند. پس از اینکه عملیات رنگساژ را به پایان رساندید، باید به سراغ انتخاب رنگ موی مناسب بروید. اینکه کدام رنگ دودی را انتخاب می‌کنید، وابسته به میزان تغییری است که پس از رنگساژ مشاهده می‌کنید. بازه انتخاب شما محدود به رنگ‌های دودی و زیتونی است. چرا که این دو طیف رنگی می‌توانند موهای شرابی شما را به زیتونی تبدیل کنند.

تغییر رنگ موی شرابی به زیتونی بدون دکلره کمی مشکل است. چرا که ابتدا باید رنگ موی شرابی را از بین ببرید. سپس موها را به رنگ زیتونی در آورید. در این مقاله از سیب شما را با یک روش تازه برای رهایی از شر دکلره و تبدیل رنگ موی شرابی به زیتونی آشنا کردیم. با انجام این روش می توانید به موهای خود تنوع بدهید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳