یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403 - 10:04 قبل از ظهر

بزرگ شدن لب برای همیشه در خانه

 

یکی از اعضای اصلی صورت همان لب است که زیبایی خاصی به چهره می بخشد. به همین دلیل بیشتر افراد به ویژه خانم های جوان به دنبال بزرگ شدن لب می باشند تا با رفع نواقص، تغییرات اساسی در صورت خود ایجاد نمایند. زیرا یکی از معضلات این خانم ها همان کوچک بودن لب بالایی، لب پایینی یا هر دوی آنها می باشد.

روش های مختلف خانگی و پزشکی جهت بزرگ کردن لب ها وجود دارند که هر کدام تاثیر خاصی بر روی لب می گذارند. البته این مطلب به منظور افزایش آگاهی مخاطب قرار داده شده و به هیچ عنوان نباید مبنای تصمیمات مهم مرتبط با سلامتی قرار گیرد. پس برای بزرگتر کردن لب باید به پزشک و متخصص مراجعه شود.

بزرگ شدن لب با خمیر دندان

یکی از روش های خانگی بزرگ شدن لب استفاده از خمیر دندان است. در این روش باید مقداری خمیر دندان را روی پنبه گذاشته و به آرامی لب ها را با آن ماساژ دهید. سپس با کمک یک مسواک حرکات رفت و برگشت روی لب انجام داده تا خشک شود. به محض خشک شدن خمیر دندان روی لب یا گذشت 5 دقیقه می توان لب ها را با آب شست و شو داده و با حوله خشک نمایید.

پروتز لب با سیب زمینی

بزرگ شدن لب و چاقی صورت با سیب زمینی یکی از روش های متداول بوده که همچنان اکثر خانم ها از آن استفاده می کنند. بنابراین استفاده از ماسک سیب زمینی به مدت 14 روز علاوه بر حجیم تر شدن لب ها باعث چاقی صورت نیز می شود. زیرا ماسک سیب زمینی دارای خواص بیشماری برای پوست چهره بوده و استفاده از آن به شکل موضعی می تواند به روشن تر شدن پوست صورت کمک کند. پس برای این کار بهتر است یک سیب زمینی متوسط را رنده کرده و با روغن هایی همچون گلیسیرین، نارگیل، زیتون یا وازلین مخلوط نمایید. سپس هر روز به مدت 15 دقیقه روی لب خود بگذارد و بعد با آب ولرم شست و شو دهید.

بزرگ شدن لب با دارچین

استفاده از دارچین یکی دیگر از روش های خانگی بزرگ شدن لب است. جهت پروتز لب در خانه باید یک قاشق غذاخوری دارچین را با کره کاکائو یا روغن وازلین مخلوط کنید. سپس ترکیب مدنظر را روی لب های خود گذاشته و آنقدر ماساژ دهید تا داغی و ملتهب شدن لب های خود را احساس نمایید. در این حالت می توان دارچین روی لب را با آب ولرم شست و شو داد. ناگفته نماند که در طول هفته باید برای چندین بار این عمل را تکرار نمود.

برجسته کردن دائمی لب با لیوان

بزرگ شدن لب در خانه با لیوان کمی عجیب به نظر می رسد و یادآور بازی های دوران بچگی است. البته این روش برای بعضی از افراد موثر بوده که دوام چندانی هم ندارد. پس برای اجرای این روشن باید لب را با مقداری کرم مرطوب نماید و لب را با لیوان احاطه کنید. سپس به آرامی هوا را به داخل ریه ها کشیده و آن را نگه دارید تا در قسمت لب ها احساس گزگز کنید. در چنین شرایطی لازم است که هوا را به بیرون هدایت نمایید.

روش برجسته کردن لب با مسواک

از دیگر روش های خانگی بزرگ شدن لب استفاده از مسواک است. البته هر چقدر مقدار پوسته پوسته های روی لب کمتر باشد لب بیشتر برق زده و بزرگ تر به نظر می رسد. پس برای این کار بهتر است مسواک را مرطوب نموده و به آرامی روی لب های خود بکشید.

پروتز لب با نخ در خانه

افرادی که با نازکی و افتادگی لب های خود مواجه هستند و با اثرات منفی آنها روی چهره خود نارضایتی دارند، این روش بهترین انتخاب است. همچنین برخی دیگر از وجود لب های اردکی شکایت دارند و با تزریق ژل و فیلر موافق نیستند.

پس یکی از روش های کم تهاجم استفاده از نخ است که در یک عمل جراحی بیهوشی سرپایی انجام می گیرد تا فضای بین لب بالا و بینی را کاهش دهد. پس با این روش می توان از چهره خندان تر و شاداب تر برخوردار بود. ناگفته نماند که پروتز لب با نخ باید در مطب صورت گیرد تا عوارض جانبی به دنبال نداشته باشد.

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

چیکار کنم شبا زود خوابم ببره

  بی‌خوابی و کاهش کیفیت خواب شبانه یک مسئله مهم است که باعث برهم خوردن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *