جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 0:53 قبل از ظهر

ترکیب رنگ موی ماهاگونی بدون دکلره

اگر بدانید چند ترکیب رنگ موی ماهاگونی بدون دکلره زیبا وجود دارد، دیگر برای ماهاگونی موهای خود را دکلره نمی‌کنید! این رنگ موها زیبا، شگفت انگیز، پر طرفدار و با تنوع فوق العاده هستند. در ادامه این مقاله سیب به تعدادی از رنگ موهای ماهاگونی بدون دکلره اشاره می‌کنیم. با ما همراه بمانید.

فرمول ترکیب رنگ موی ماهاگونی بدون دکلره

رنگ موی ماهاگونی از آن دست رنگ موهایی است که در تناژ سرخ جای می‌گیرد. این رنگ مو خاص، شیک و به روز است که هیچ گاه از مد نمی‌افتد. اما این رنگ موی زیبا دارای ترکیب‌های بسیاری است. اینکه کدام یک از این ترکیب‌ها مناسب موهای شماست، توسط پایه رنگ مو و رنگ پوست شما مشخص می‌شود. اگر به دنبال رنگ موی ماهاگونی بدون دکلره هستید، باید این رنگ را روی موهای رنگ نشده یا موهای خنثی داشته باشید. البته این رنگ خاص را می‌توان روی موهای قهوه‌‌ای تیره با پایه ۶ نیز داشته باشید. اگر فورمولاسیون زیر را دنبال کنید، به سادگی می‌توانید رنگ موی ماهاگونی تیره را در منزل روی این موها داشته باشید:

فرمول ترکیب رنگ موی ماهاگونی بدون دکلره
رنگ موی ماهاگونی شرابی شماره ۶. ۶۸. را با مقداری رنگ موی بنفش تیره ترکیب کنید. پس از این ترکیب به سراغ تقسیم بندی موها و سپس رنگ کردن مو بروید. در ترکیب این رنگ مو از دکلره یا واریاسیون استفاده نمی‌شود. اما اگر به دنبال رنگ موی ماهاگونی بدون دکلره اما روشن هستید، باید پایه مویی متفاوتی داشته باشید. برای رسیدن به این رنگ مو باید پایه موی شماره ۶ داشته باشید. اگر پایه موهای شما ۷ یا حتی ۸ هست می‌توانید پایه مو را با ترکیب جوش شیرین و مایع ظرفشویی کاهش دهید. پس از اینکه پایه مو به ۶ رسید، دستور العمل زیر را دنبال کنید.
ابتدا به مقدار یکسان رنگ موی ماهاگونی شماره ۶ و رنگ موی مسی شماره ۷ را با یکدیگر ترکیب کنید. در این دستور العمل نیز نیازی به واریاسیون یا دکلره ندارید. کافی است پایه موها را به شش برسانید. یکی دیگر از ترکیب‌های جذاب ماهاگونی بدون دکلره، بالیاژ ماهاگونی است. این رنگ به طور معمول روی موهای هایلایت زیبا جلوه می‌کند. کافی است رنگ موی ماهاگونی را به صورت بالیاژ ماهاگونی روی موهای مشکی یا تیره اجرا کنید. برای این کار کافی است از دستور زیر پیروی کنید.

فرمول ترکیب رنگ موی ماهاگونی بدون دکلره
برای لایت‌ها کافی است رنگ موی قرمز روشن شماره ۵۵. ۶۶ را با رنگ موی قرمز آتشینی ۶٪: شماره ۶. ۶۶ ترکیب کنید. اما برای رنگ موی پایین موها باید رنگ موی بنفش شماره ۸. ۹۶ را به ترکیب قبلی اضافه کنید. این ترکیب این روزها از طرفداران بسیاری برخوردار است. ماهاگونی شکلاتی دیگر ترکیب رنگ موی ماهاگونی بدون دکلره است که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این رنگ موی شکلاتی برای افرادی که پوست‌های جوگندمی یا سبزه دارند، جذاب‌تر به نظر می‌رسد. با این حال در ترکیب این رنگ مو از واریاسیون و اکسیدان نیز استفاده می‌شود.
برای رسیدن به رنگ موی ماهاگونی شکلاتی کافی است یک تیوپ رنگ موی ماهاگونی پایه ۶ را با نصف تیوپ رنگ شکلاتی پایه ۵ ترکیب کنید. سپس ده سانتی متر رنگ موی دودی پایه ۵ را به این ترکیب اضافه کنید. در نهایت نیز واریاسیون نقره‌‌ای را به اندازه یک بند انگشت اضافه کنید. از اکسیدان ۶ درصد نیز به مقدار لازم استفاده کنید. (بسته به میزان رنگ)

فرمول ترکیب رنگ موی ماهاگونی بدون دکلره

ترکیب رنگ موی شرابی متوسط بدون دکلره

رنگ موی شرابی متوسط همان ماهاگونی دیگری است که درصد رنگ قرمز در آن بیشتر است. در انتخاب این رنگ بهتر است دقت بیشتری داشته باشید. چرا که هرچه میزان رنگ دانه‌های قرمز درون رنگ مو بیشتر باشد، پاک کردن آن از روی موها سخت‌تر می‌شود. برای رنگ شرابی متوسط باید نصف تیوپ رنگ ماهاگونی شماره ۷، ۱۵ سانت ماهاگونی شماره ۵ و نصف تیوپ رنگ موی شرابی شماره ۵ را ترکیب کنید.
سپس نوبت به استفاده از واریاسیون نقره‌‌ای به اندازه دو سانت و واریاسیون بنفش به اندازه یک سانت می‌رسد. در نهایت نیز از اکسیدان ۶ درصد به اندازه رنگ به کار گرفته شده استفاده کنید. پیش از اینکه رنگ ماهاگونی را انتخاب کنید، باید به نکات بسیاری توجه کنید. همانطور که اشاره کردیم این رنگ مو تناژ‌های بسیاری دارد. اینکه کدام یک را انتخاب کنید، کدام یک مناسب شماست یا حتی کدام یک درصد قرمز بیشتری دارد، تعیین کننده است.

فرمول ترکیب رنگ موی ماهاگونی بدون دکلره
در این مقاله از سیب به انواع ترکیب رنگ موی ماهاگونی بدون دکلره اشاره کردیم. رنگ موی شرابی متوسط، رنگ موی ماهاگونی شکلاتی، ماهاگونی روشن و ماهاگونی تیره از این جمله اند. با این حال به یاد داشته باشید شما می‌توانید از بالیاژ ماهاگونی نیز لذت ببرید. شما از کدام یک از این رنگ‌ها لذت بردید؟ کدام یک را به دیگر کاربران سیب پیشنهاد می‌کنید؟ ما آماده دریافت نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳