چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403 - 12:47 بعد از ظهر

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

در قدیم که بیشتر خانه ها ویلایی و بزرگ بودند و متراژ زیادی به ساخت یک خانه اختصاص داده می شد، متناسب با آن، اتاق‌ها، سرویس بهداشتی و حمام هم بزرگ ساخته می شد. ولی امروزه با گسترش زندگی آپارتمان نشینی که متراژ کمی به هر واحد اختصاص داده می شود، برای اتاق ها، آشپزخانه و به خصوص سرویس بهداشتی، فضای کمتری در نظر گرفته می شود.
ممکن است با خودتان بگویید که اصلا توجه کردن به کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی چه اهمیتی دارد؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا با هم به بررسی این موضوع بپردازیم.

بهترین مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

چرا انتخاب کاشی برای سرویس بهداشتی های کوچک مهم است؟

با وجود این که دستشویی یک مکان خصوصی است، ولی شیک و زیبا بودنش اهمیت زیادی دارد. حتی مواقعی که مهمان دارید، شاید آن ها اتاق هایتان را هرگز نبینند ولی سرویس بهداشتی چه برای خودتان و چه برای مهمان محل پر استفاده ای است و خوب است موقع انتخاب کاشی و سرامیکش دقت به خرج دهید.
در شرایطی که سرویس های بهداشتی از همیشه کوچک تر شده اند، دقت در انتخاب کاشی و سرامیک برای آن ضروری است. زیرا شما می توانید با انتخاب رنگ و طرح مناسب، به بزرگ تر نشان دادن فضای خود کمک کنید.

مدل کاشی سرویس های بهداشتی کوچک

فاکتورهای مهم در انتخاب مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

  • نور

قبل از اینکه به بررسی نوع کاشی مناسب برای سرویس بهداشتی کوچک بپردازیم، بهتر است اول به نور آن توجه کنیم، چرا که تاثیر نور در بزرگ دیده شدن محیط غیر قابل انکار است. اگر محیط مورد نظرتان پرنور باشد، می‌توانید در انتخاب رنگ، حساسیت کمتری به خرج دهید.

نور سرویس بهداشتی

  • ابعاد کاشی و سرویس ‌بهداشتی

زمانی که سرویس بهداشتی مد نظرتان بزرگ باشد، محدودیت چندانی در انتخاب نوع کاشی ندارید ولی اگر کوچک باشد یا ابعاد مستطیلی داشته باشد، انتخاب نوع کاشی برای بزرگ نمایش دادن فضا، اهمیت پیدا می کند.
کاشی ها هم ابعاد و اندازه های مختلفی دارند، از سایز نقلی مربعی و لوزی شکل گرفته تا اندازه های بزرگ و غول پیکر. کاشی های نسبتا بزرگ باعث می شوند تا فضای یک سرویس بهداشتی کوچک، بزرگتر به نظر برسد، به خصوص آن هایی که نسبت طول به عرض شان بیشتر است و شکل مستطیلی دارند، اگر به صورت افقی چیده شوند، فضا را بزرگتر جلوه می دهند.

اندازه کاشی

  • رنگ کاشی

یکی از فاکتورهای خیلی مهمی که باعث بزرگتر و زیباتر دیده شدن سرویس های بهداشتی کوچک می شود، رنگ کاشی و سرامیک است. هر چه رنگ آن ها روشن‌تر باشد، فضای سرویس، بزرگتر دیده‌ می شود. مثلا اگر مایلید کاشی آبی رنگ را برای سرویس بهداشتی منزلتان انتخاب کنید، طیف های روشن‌تر مثل آّبی آسمانی را برای آن در نظر بگیرید.

رنگ کاشی

  • طرح کاشی

اگر از آن دسته افرادی هستید که به طرح های شلوغ و گلدار علاقه زیادی دارید و از طرفی اندازه سرویس بهداشتی‌ تان کوچک است، بهتر است که دور این طرح ها را خط بکشید، چرا که استفاده از این کاشی ها، فضا را کوچکتر نشان می دهد. پس بهتر است از کاشی های ساده تر استفاده کنید که البته طرح های شیک و زیبایی هم دارند.

مطلب پیشنهادی

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید چی پیشنهاد می کنید؟

  بیایید اول با این پرسش شروع کنیم که کاشی بین کابینتی چیست و چرا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳