پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 6:58 بعد از ظهر

دکوراسیون قهوه فروشی در ایران

در حال حاضر، یکی از بزرگترین آرزوهای بسیاری از ما داشتن یک کسب و کار مرتبط به قهوه و قهوه فروشی است. به طوری که تعدادی از ما حتی تلاش کرده‌ایم یک قهوه فروشی کوچک راه‌اندازی کنیم و میزبان دوستان و عزیزانمان باشیم. برخی دیگر نیز تصور کرده‌ایم که بزرگ‌ترین قهوه فروشی‌های ایران را مدیریت می‌کنیم. از دلایل محبوبیت قهوه ‌فروشی و کافی شاپ علاوه بر اینکه می‌توان به فضای دوستانه و محیط کار دلنشین اشاره کرد، می‌توان به درآمد قهوه فروشی در ایران نیز اشاره کرد. درآمد بالای قهوه فروشی در ایران از مهمترین دلایلی است که بسیار از افراد برای ورود به صنعت قهوه و قهوه فروشی تلاش می‌کنند. به هر دلیل که قصد دارید به عنوان یکی از برترین قهوه فروشی‌های ایران فعالیت خود را شروع کنید، لازم است برای دکوراسیون قهوه فروشی در ایران اطلاعات جمع کنید و به نوبه خود منحصر به فرد باشید.
امروزه، در سراسر ایران قهوه فروشی‌های فراوانی افتتاح می‌شوند که در مدت زمان بسیار کوتاهی به فعالیت خود ادامه می‌دهند. اگه قصد دارید با تفاوت‌های چشمگیر خودتان را به علاقه‌مندان به قهوه و کافی شاپ معرفی کنید و در یادها بمانید، با مجله اینترنتی سیب همراه شوید و اطلاعات لازم را در زمینه دکوراسیون قهوه فروشی در ایران کسب کنید. علاوه بر این، با چند نمونه دکور جالب برای قهوه فروشی و کافه خود را آماده پذیرایی از مشتریان خاص کنید.

چند نمونه دکور جالب برای قهوه فروشی و کافه

چند نمونه دکور جالب برای قهوه فروشی و کافه

میز و صندلی، مبلمان، دیوارکوب‌ها و قاب‌ها، رنگ دیوار، تعداد پنجره‌ها، نورپردازی و تهویه تنها چند مورد از مواردی هستند که در نگاه اول مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد. با چند نمونه دکور جالب برای قهوه فروشی و کافه، متفاوت ظاهر شوید و در یاد مشتریان بمانید.
قهوه فروشی و کافه صنعتی: در این سبک قهوه فروشی عناصری نظیر نورپردازی، میز و صندلی فلزی و دیگر عناصر مدرن را مشاهده می‌کنید. وقتی صحبت از دکوراسیون مدرن و صنعتی به میان می آید، دیوارهای آجری، کانتر بزرگ فلزی، مجسمه‌ها و المان‌های فلزی در مرکز توجه قرار می‌گیرند. نورپردازی در این سبک از قهوه فروشی‌ها سوژه گرا است و نور بر روی یک شی، انسان و یا یک نقطه از کافه تنظیم می‌شود. برای ساخت قهوه فروشی به سبک صنعتی می‌توانید از مکان‌هایی نظیر انباری‌ها، تراس ها و حتی کارخانه‌های و کارگاه‌های قدیمی نیز استفاده کنید. ترکیب نور و فلز، ترکیب لطافت و مدرنیه به همراه عطر خوش قهوه!

چند نمونه دکور جالب برای قهوه فروشی و کافه

قهوه فروشی و کافه به سبک مدرن:

دکوراسیون قهوه فروشی مدرن با صنعتی تفاوت‌های بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال، مبلمان و میزهای مورد استفاده در قهوه فروشی صنعیت متالیک و مات است و همین وسایل در یک کافی شاپ مدرن براق و رنگی است. نورپردازی آزادانه‌تر و استفاده از آثار هنری معاصر جز جدانشدنی قهوه فروشی وکافه مدرن هستند. علاوه بر این، وجود گلدان‌های سبز بزرگ و مجسمه‌های دکوری به تعداد محدود نشان از اهمیت مینیمالیسیم و عدم پیروی از مصرف گرایی دارد. چوب و سنگ از دیگر مواد پرکاربرد در طراحی دکوراسیون قهوه فروشی و کافه با سبک مدرن هستند. بوی چوب، عطر خوش یک فنجان قهوه و فضایی آرام، دقیقا چیزی است که به دنبالش هستیم.

دکوراسیون قهوه فروشی و کافه به سبک وینتیج:

سبک دکوراسیون وینتیج یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های موجود در دکوراسیون کافه‌ها به شمار می‌رود. این سبک شامل شامل نقش‌های تزئینی دهه 70 و 80 میلادی می‌شود که در آن کالاها و مبلمان قدیمی دیده می‌شود. از کوچک‌ترین چیزهای نوستالژیک مانند روکش مبلمان قدیمی، پرده‌های گل‌گلی، لوازم تزئینی خاطر انگیز گرفته تا نورپردازی کم و بی‌رمق،‌ اینها تنها بخشی از عناصر سبک وینتیج هستند. شومینه‌های هیزمی، قاب عکس‌های قدیمی و یک دستگاه گرامافون چیزهایی هستند که می‌توانند عصر دل‌انگیز جمعه را برای مشتریان شما خاطره‌انگیز کنند.

راهنمای دکوراسیون قهوه فروشی در سیب

قهوه فروشی و کافه منحصر به فرد:

بسیاری از کافی‌ شاپ‌ها و قهوه فروشی‌های سراسر جهان از تم مخصوص به خود پیروی می‌کنند و فضای بسیار خاصی را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند در هیچ جای دیگر نمی‌توانند نظیرش را تجربه کنند. به عنوان مثال، کافی شاپ‌هایی که با تم فیلم‌های سینمایی ساخته شده‌اند، یا قهوه فروشی‌هایی که بر اساس سریال‌های محبوب جهان طراحی شده‌اند، علاوه بر اینکه به عنوا یک سایت دیدنی و گردشگری شناخته می‌شوند، می‌توانند با ارائه خدمات شایسته خود، چند ساعت دلنشین را برای مشتریانشان خلق کنند. اگر مشتریان شما از علاقه‌مندان به هری پاتر هستند، بی‌شکی از صرف قهوه در کافی شاپ هری پاتری شما لذت خواهند برد.

راهنمای دکوراسیون قهوه فروشی در سیب

راهنمای دکوراسیون قهوه فروشی در سیب

مجله اینترنتی سیب به عنوان یکی از به‌روزترین و مدرن‌ترین مجلات اینترنتی فارسی زبان در نظر دارد مطالب مرتبط با سبک زندگی را برای ارتقاط زندگی جمعی و فردی در اختیار شما عزیزان قرار دهد. انواع دکوراسیون داخلی، از دکوراسیون داخلی قهوه فروش در ایران گرفته تا طراحی دکوراسین آشپزخانه کوچک، را می‌توانید با صرف هیچ هزینه‌ای و به صورت رایگان در مجله اینترنتی سیب مطالعه کنید. با بازدید روزانه از وب‌سایت سیب آخرین مطالب سبک زندگی جهان را با ما مرور کنید. با سیب همراه باشید.

مطلب پیشنهادی

چه میز تلویزیونی بخریم

چه میز تلویزیونی بخریم

چهارپایه نمایشگرهایی همچون تلویزیون، یکی از اسباب و لوازم مهم در هر خانه‌ای محسوب می‌شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳