سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 3:18 بعد از ظهر

اکسیدان 9 درصد روشن میکند یا تیره

افرادی که به دنبال رنگ موهای روشن و فانتزی هستند با واژه اکسیدان با درصدهای مختلف مواجه می شوند. اکسیدان 9 درصد یک ماده شیمیایی یا گیاهی بوده که برای بی رنگ کردن رنگ‌دانه های مو مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین افرادی که می خواهند رنگ موهای خود را تغییر دهند یا آن ها را روشن کنند، بایستی از اکسیدان با درصدهای مختلف اطلاع یابند.
جواب این سؤال که اکسیدان 9 درصد روشن میکند یا تیره؟ کاملاً روشن و واضح بوده و اکسیدان 9 درصد یا 6 درصد جهت روشن کردن رنگ‌دانه های مو به کار برده می شود. پس افرادی که دارای رنگ موی تیره هستند بایستی از اکسیدان با شماره های بالا جهت باز کردن رنگ و قرارگیری ترکیب رنگ موی مدنظر استفاده کنند. بنابراین اکسیدان 1 درصد تنها برای عملکرد بهتر رنگ تیره بر روی مو به کار برده می شود. درنتیجه اگر درجه اکسیدان افزایش یابد، مسلماً پایه مو را به درجه روشن تر می رساند. پس اکسیدان با درصد عدد 9 زیر مجموعه اکسیدان هایی است که مو را به صورت کامل روشن می نماید. با مجله اینترنتی سیب همراه باشید.

عملکرد اکسیدان 9 درصد در ترکیب با رنگ مو و دکلره

عملکرد اکسیدان 9 درصد در ترکیب با رنگ مو و دکلره

افرادی که خواهان رنگ های روشن و لایت روی موهای خود هستند، باید اکسیدان 9 درصد را برای باز کردن رنگ مو انتخاب نمایند. زیرا این اکسیدان با ترکیب دکلره و رنگ مو موجب حذف رنگ‌دانه های تیره بر روی موها می شود. سپس نشستن ترکیب رنگ موی روشن جدید روی موهای بدون رنگ‌دانه را تسریع می بخشد. بنابراین اکسیدان با درصد 9 باعث تخلیه رنگ موی تیره شده و مو را کاملاً روشن می کند. پس به محض باز کردن پایه مو می توان رنگ های روشن انتخابی را روی مو اعمال نمود. البته افرادی که می خواهند در منزل موهای خود را رنگ کنند نباید از اکسیدان با درصد بالا استفاده نمایند. زیرا به احتمال زیاد مو دچار سوختگی شده و دیگر تحمل پذیرش هیچ ترکیب رنگ مویی را ندارد.
اکسیدان 9 درصد باید توسط آرایشگران حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد تا مو صدمه نبیند. پس جهت داشتن رنگ موی روشن با اکسیدان درصد بالا بهتر است که به آرایشگرهای حرفه ای و سالن های مجهز مراجعه کرد. البته افرادی که می خواهند موهای خود را به رنگ تقریباً روشنی در بیاورند باید از اکسیدان های با درصد پایین استفاده کنند. زیرا اکسیدان با درصد 9 برای رنگ های بلوند یا خیلی روشن مناسب است.

عملکرد اکسیدان 9 درصد در ترکیب با رنگ مو و دکلره
ویژگی های اکسیدان 9 درصد

یکی دیگر از نام های اکسیدان 9 درصد همان اکسیدان ولوم 30 است که برای روشن کردن موهای ضخیم با تارهای بلند مورد استفاده قرار می گیرد. اما موهایی که قبلاً دکلره شده اند یا تارهای نازکی دارند و صدمه دیده اند، نباید با این اکسیدان تماس داشته باشند. زیرا موها سوخته و قابلیت رنگ پذیری دوباره را ندارند. البته اکسیدان با درصد 9 بیشتر برای روشن کردن موها با پایه بالا به کار برده می شود که برای اجرای دکلره گزینه مناسبی است. پس این اکسیدان بایستی با کمک افراد حرفه ای به کار برده شود تا مو به پایه خیلی روشن یا بلوند برسد، بدون اینکه دچار سوختگی گردد.

ویژگی های اکسیدان 9 درصد
اکسیدان 9 درصد برای انجام هایلات از طریق فویل مناسب نیست. زیرا خطر سوختگی و صدمه مو در فویل و در تکنیک هایلایت بالا بوده و استفاده از این اکسیدان ریسک زیادی را به دنبال دارد. پس افرادی که قصد خرید و استفاده از این اکسیدان را دارند، بایستی تجربه و مهارت کافی در زمینه رنگ مو داشته باشند. زیرا باید تنها آرایشگران حرفه ای در سالن های مجهز از اکسیدان با درصد 9 استفاده کنند. پس اکسیدان 6 درصد بهترین گزینه برای افراد با تجربه کم در زمینه رنگ کردن مو است. برخی از این اکسیدان ها بسته به برند حاوی روغن بادام، روغن آرگان و نرم کننده هستند که موجب تقویت مو می شوند.

ویژگی های اکسیدان 9 درصد
اکسیدان 9 درصد یک ماده شیمایی بوده که موقع استفاده جهت جلوگیری از اکسیده شدن با فلز بهتر است در ظرف پلاستیکی ریخته شود. البته اگر برند اکسیدان با رنگ مو و دکلره یکی باشد، رنگ دلخواه سریع تر و درصد نتیجه گیری از رنگ انتخابی افزایش می یابد. همچنین هرچقدر مقدار و درصد اکسیدان افزایش یابد، درجه روشنی موها نیز بیشتر می شود که همین امر توجه به انتخاب مناسب و استفاده به اندازه اکسیدان را به نمایش می گذارد.

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *