شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 1:09 قبل از ظهر

دکوراسیون روی کابینت آشپزخانه

وسایلی که روی کابینت آشپزخانه می‌گذارید، علاوه بر اینکه باید کاربرد فراوانی در آشپزی شما باشند، می‌توانند شامل لوازم دکوری و زیبایی شوند که فضای آشپزخانه شما را متحول و جذاب کنند. شما می‌توانید با روش‌های هوشمندانه و ارزان قیمت دکوراسیون روی کابینت آشپزخانه را به کلی متحول کنید. هیچ فرقی نمی‌کند که سلیقه شما کلاسیک باشد یا مدرن، همیشه لوازم دکوری وجود دارند که می‌توانند با کمترین هزینه نیاز شما را به یک آشپزخانه رنگارنگ و شیک برطرف کند. ممکن است از جمع‌آوری اشیای تزیینی خاصی لذت ببرید اما به دلیل کمبود فضای کافی آنها را در کابینت، کمد و حتی انباری‌تان نگهداری کنید.
اگر تاکنون نتوانستید برای کلسکسیونت منحصر به فردتان یک مکان مناسب پیدا کنید، وقتش رسیده است که بر اساس حس و حال فضای کلی آشپزخانه آنها را بیرون بیاورید و بر روی کابینت آشپزخانه قرار دهید. گلدان‌های شیک قدیمی، ست چای خوری کلاسیک و ارزشمند و قاب عکس عزیزانتان گزینه‌های ایده آلی برای جای گرفتن روی کابینت آشپزخانه هستند. گل‌های مصنوعی و طبیعی، مجسمه‌ها و تندیس‌ها، و البته ست ادویه‌جات را از قلم نیندازید. از ایده‌هایی که در این پست برای شما گردآوری شده الهام بگیرید و طراحی متناسب با دکوراسیون خانه و سبک زندگی‌تان را انتخاب کنید. همچنین نحوه تميز كردن كابينت ام دي اف را در سایت سیب گفته ایم.

چیدمان وسایل روی کابینت آشپزخانه

چیدمان وسایل روی کابینت آشپزخانه

پیش از اینکه برای چیدمان وسایل روی کابینت آشپزخانه اقدام کنید، لازم است سطوح کابینت را بر اساس دسترسی به یخچال و فریز و اجاق گاز طبقه بندی کنید. با این کار برای شما مشخص می‌شود که کدام لوازم دکوری و ابزار کاربردی را در کنار یکدیگر قرار دهید. اگر کابینتی دارید که در مجاورت اجاق گاز قرار دارد، می‌توانید ست‌های کفگیر و ملاقه، ست قاشق و چنگال و ادویه‌جات را بر روی آن قرار دهید. ست چاقو به عنوان مثال یکی از گزینه‌های پیش روی شما است که می‌تواند با قرارگیری بر روی کابینت کنار اجاق گاز با فراهم سازی دسترسی بیشتر و سریع‌تر به شما در هنگام آشپزی کند. علاوه بر این موارد می‌توانید جاحوله‌ای پایه‌دار ساده را با حوله‌های رنگارنگ روی کابینت آشپزخانه قرار دهید و در حین کار از آنها استفاده کنید.
اگر کابینتی دارید که در کنار سینک ظرف‌شویی قرار گرفته است حتما با ما هم عقیده هستید که طراحی دکوراسیون این قسمت آشپزخانه تا حدودی دشوار است. این منطقه حساس که در مجاورت آب و مواد شوینده قرار دارد، مکان مناسبی برای قرار دادن قاب، مجسمه و حتی لوازم برقی آشپزخانه نیست. اگر قصد دارید تنوع ایجاد کنید و یا چیدمان حرفه‌ای وسایل روی کابینت آشپزخانه حال و هوای آشپزخانه را تغییر دهید به شما پیشنهاد می‌کنیم استفاده از گل و گیاه طبیعی را اولویت قرار دهید. اگر کابینتی دارید که سطح وسیعی دارد و همیشه روی آن مملو از لوازم ضروری و غیر ضروری است، لازم است در ابتدای کار از تمامی لوازم لیست تهیه کنید. پس از تهیه لیست می‌توانید کاربری لوازم را مشخص کرده و بر اساس میزان نیازتان به آنها، این ابزار را فضاهای مختلفی قرار دهید.

چیدمان وسایل روی کابینت آشپزخانه

به عنوان مثال، قهوه‌ساز یکی از لوازم برقی پرکاربرد است که الحاقات قابل توجهی نظیر شیرجوش، قوطی قهوه، طعم دهنده قهوه، شکر قهوه‌ای و معمولی و موارد دیگر می‌شود. در نظر داشته باشید که احتمال دارد شما در طول یک ما از تمامی این وسایل استفاده نکنید، در نتیجه پرمصرف‌ترین آنها را در کنار یکدیگر قرار دهید. در این حالت می‌توانید از شیشه‌های شیک و قوطی‌های قهوه خارجی برای تزیین کنار قهوه‌ساز استفاده کنید و فضا را جذاب کنید. برای چیدمان وسایل روی کابینت آشپزخانه لازم است وسایلی که سایزهای مختلفی ازشان دارید را به صورت دسته‌بندی کنار یکدیگر قرار دهید. به عنوان مثال اگر از تخته برش یا تخته اوردو خوری چند سایز مختلف دارید، بهتر است آنها در جایی کنار یکدیگر قرار دهید.
با این کار لوازم شما دارای نظم و ترتیب می‌شوند و این امکان را برای شما فراهم ‌می‌سازند که فضای بیشتری را در دسترس داشته باشید و برای دکور و چیدمان آنها بهتر عمل کنید. قاب‌ عکس‌های خانوادگی را روی کابینت آشپزخانه بگذارید. در بخشی از آشپزخانه که در آن آب، حرارت و آتش بکار نمی‌رود می‌توانید با خیال آسوده قاب‌های زیبای خانوادگی خود را قرار دهید و در طول روز از مشاهده چهره عزیزانتان لذا ببرید.

چیدمان دکوراسیون داخلی با سیب

چیدمان دکوراسیون داخلی با سیب

فراموش نکنید که چیدمان دکوراسیون داخلی و تغییر و تحول در فضاهای سرپوشیده همیشه به صرف هزینه‌های گزاف نیاز ندارد. شما می‌توانید با چند ترفند ساده، چند ابزار قدیمی و البته با کمک مجله اینترنتی سیب چیدمان وسایل روی کابینت آشپزخانه را در کمترین زمان ممکن به اتمام برسانید. اگر به دنبال‌ ایده‌های ناب و دست اول هستید و قصد دارید دارید فضای یکنواخت آشپزخانه را از سادگی خارج کنید و به آن کمی سرزندگی و رنگ اضافه کنید، به شما توصیه می‌کنیم علاوه بر این مطلب، به مطالب دیگر وب‌سایت سیب مطالعه کنید و با کمک نظر تخصصی کارشناسان طراحی دکوراسیون داخلی به‌روز و مدرن باشید. با سیب همراه شوید.

 

 

 

مطلب پیشنهادی

چه میز تلویزیونی بخریم

چه میز تلویزیونی بخریم

چهارپایه نمایشگرهایی همچون تلویزیون، یکی از اسباب و لوازم مهم در هر خانه‌ای محسوب می‌شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳