شنبه , 6 مرداد 1403 - 11:16 قبل از ظهر

ترکیب رنگ شیر نسکافه ای و مرواریدی

انتخاب رنگ های ترکیبی از میان کاتالوگ رنگ شاید کاری آسان به نظر آید. اکثر خانم ها علاقه‌مند به انتخاب رنگ شیر نسکافه ای و مرواریدی هستند. اما باید دقت کرد در انتخاب این رنگ فاکتورهای متنوع دیگری چون رنگ پوست، قالب صورت و غیره نیز در نظر گرفته شود. چرا که در نهایت بتوان به نتیجه رضایت بخشی دست پیدا کرد.
هرچند رنگ شیر نسکافه ای و مرواریدی برای افرادی که رنگ صورت روشنی دارند نتیجه مطلوبی دارد. اما هایلایت این رنگ هم می تواند رنگ جذابی برای افراد میان سال باشد. خود ترکیب رنگ شیری نسکافه ای از دو رنگ بلوند و قهوه ای روبه روشن ساخته شده است. ترکیب این دو رنگ سبب براق شدن پوست می شود و چشم ها بیشتر دیده می شود. برای می خواهید رنگ ترکیبی مروارید با رنگ شیری نسکافه ای برای تمام موی خود بکار ببرید باید از دکلره استفاده کنید. استفاده از دکلره در رنگ شیری نسکافه ای مو را طلایی و زیبا جلوه می دهد.

رنگ شیر نسکافه ای و مرواریدی چه ترکیبی روی مو دارد؟

به دلیل وجود رنگ های سرد در این ترکیب رنگ، افرادی که از رنگ پوست سرد بهره برده اند برای آنها بهترین انتخاب است. برای رسیدن به ترکیب رنگ شیر نسکافه ای و مرواریدی ابتدا باید موهای خود به زمینه پایه دکلره ۹ برسانید. هر چند بیشتر کارشناسان رنگ مو، برای رسیدن به این پایه رنگ مو توصیه می کنند از پودر دکلره استفاده شود. پس از اجرای رنگ شیر نسکافه ای، اگر بخواهید تناژ جذاب تری داشته باشید به اندازه ۲ سانت واریاسیون را به ترکیب رنگ به افزاید.
رنگ شیر نسکافه ای و مرواریدی چه ترکیبی روی مو دارد؟

 فرمول ترکیب رنگ شیر نسکافه ای و مرواریدی

بی شک خانم های زیادی هستند که طرفداری رنگ شیر نسکافه‌ ای و مرواریدی هستند. این ترکیب رنگ در بیشتر رده های سنی بکار برده می شود. خانم هایی که می خواهند تغییر زیبایی در صورت آنها اتفاق به افتد بی شک این ترکیب رنگ را امتحان می کنند. این ترکیب رنگ را می توان به عنوان هایلایت بر روی پایه رنگ موی عسلی، شکلاتی و … استفاده کرد.
فرمول ترکیب رنگ شیر نسکافه ای و مرواریدی:
  • دکلره ۹
  • به اندازه نصف تیوپ رنگ شیر نسکافه ای
  • یک سوم تیوپ رنگ دودی
  • ۲ سانت واریاسیون دودی
  • رنگ مرواریدی یک پنجم تیوپ

رنگ شیر نسکافه ای و مرواریدی چه ترکیبی روی مو دارد؟

مواد را با یکدیگر کاملاً در یک کاسه مخلوط کنید. برای بهتر رنگ ساژ شدن مو کمی مو را نم دار کنید. سپس مو را به رنگ ترکیبی ساخته شده آغشته کنید و به مدت یک ربع بگزارید روی مو قرار گیرد. پس از رنگ شدن مو آن را بشورید. برای انجام اصولی در رنگ کردن مو و آنچه می خواهید را در بیاورید. بجای استفاده از دکلره از پودر آن استفاده کنید. اما اگر تمایلی به استفاده از دکلره ندارید برای رساندن زمینه مو به رنگ مناسب می توان از اکسیدان با درصد ۹ و رنگهایی که بر پایه ۸ است استفاده کنید. اگر هرگز موی خود را رنگ نکرده اید می توان بدون دکلره هم به زمینه مورد نظر رساند. ولی متأسفانه اگر موی شما قبلاً رنگ شده باشد و بر پایه های تا ۳ باشد امکان اجرای این ترکیب رنگ بر روی آن ممکن نیست.
 فرمول ترکیب رنگ شیر نسکافه ای و مرواریدی
در هنگام ترکیب رنگ شیر نسکافه ای و مرواریدی باید نکاتی را در نظر داشته باشید. از جمله مواردی که در ادامه مطالب به آن اشاره می کنیم:
  • سعی کنید در هنگام ترکیب رنگ ها، همه تیوپ رنگ ها از یک برند باشند. چرا که سازندگان رنگ مو هر کدام برای خود از فرمول خاص خود تبعیت می کنند. اگر از برندهای مختلفی استفاده کنید امکان دارد نتیجه کار کاملا متفاوت از آنچه انتظار دارید باشد.
  • در هنگام ترکیب رنگ ها از تناژهای مشخصی استفاده کنید تا به نتیجه مطلوبی برسید.
  • قبل از انتخاب رنگ شیر نسکافه ای و مرواریدی به فاکتورهایی چون رنگ پوست، فرم صورت، کیفیت و نوع مو و … را در نظر بگیرید. چرا که موی سر بسیار حساس است قبل از انتخاب طیف رنگ مو، هماهنگی آن‌ را بسنجید که پشیمان نشوید.
  • برای رنگ کردن مو به ویژه از نوع ترکیبی سعی نماید این کار توسط شخص با تجربه انجام شود که زیان کمتری به سر و موی سر وارد شود. همچنین سپردن کار به فرد متخصص می تواند نتیجه مطلوب را به شما به ارمغان رساند.

فرمول ترکیب رنگ شیر نسکافه ای و مرواریدی

دیگر مطالب وبلاگ سیب را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

همیشه یادگیری یک امر ضروری بوده است چراکه یاد گرفتن هنر و حرفه جدید کمک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *