سه شنبه , 28 فروردین 1403 - 12:23 بعد از ظهر

شرایط اخذ اقامت خود حمایتی و تمکن مالی یونان

برای راهنمای و اطلاع از شرایط اخذ اقامت خود حمایتی و تمکن مالی یونان با ما همراه باشید. موسسه مهاجرتی ویزا پلاس با چندین سال فعالیت در زمینه ی ارائه مشاوره اخذ ویزا و اقامت، ارائه مشاوره ویزای سرمایه گذاری، ثبت شرکت در اقصی نقاط دنیا و … فعال می باشد. این مجموعه با وجود وکلای تراز اول توانسته است به یکی از بهترین موسسات مهاجرتی تبدیل شود که همیشه با استفاده و اطلاع از قوانین جدید کشورهای دنیا بهترین خدمات و مشاوره ها را ارائه می دهد. اگر قصد مهاجرت دارید یا در مسیر پر پیچ و خم مهاجرت هستید و به مشاوره نیاز دارید، پیشنهاد می شود با متخصصین موسسه مهاجرتی ویزا پلاس تماس بگیرید.

یونان یکی از کشورهای اروپایی است که با داشتن امکانات رفاهی خوب و شرایط عالی، می تواند به یکی از مقاصد ایرانیان برای مهاجرت تبدیل شود. در صورت نیاز به مهاجرت به این کشور، بهترین راهکار استفاده از تمکن مالی است. مهاجرت به یونان از طریق تمکن مالی شرایط خاص خودش را دارد. به همین خاطر، در ادامه این مطلب قصد داریم در مورد تمکن مالی یونان صحبت کنیم.

شرایط اخذ اقامت خود حمایتی و تمکن مالی یونان

اقامت تمکن مالی یونان

اقامت تمکن مالی یونان یکی از روش های مهاجرت به این کشور است که با نام ویزای خود حمایتی یونان نیز شناخته می شود. تمامی مردمی که در کشورهایی به غیر از اتحادیه اروپا زندگی می کنند، می توانند این نوع اقامت را برای مهاجرت به این کشور دریافت کنند.

نحوه دریافت اقامت تمکن مالی یونان بدین گونه است که شهروندان ابتدا باید اثبات کنند که می توانند هزینه های زندگی خودشان را به مدت 2 ساله در کشور یونان پرداخت کنند. در واقع، این افراد تمکن مالی برای اقامت 2 ساله در یونان را خواهند داشت. در این صورت یک ویزای 2 ساله به این افراد ارائه می شود و پس از آن می توان ویزا را تمدید کرد.  

از مزایای دریافت تمکن مالی در یونان، می توان به بهره مندی از تمامی اعضای خانواده به کارت اقامت یونان پس از انجام برنامه مهاجرتی اشاره کرد. بنابراین، اگر به دنبال این هستید که اقامت خوبی در کشورهای اروپایی داشته باشید، می توانید مهاجرت به یونان از طریق تمکن مالی را امتحان کنید. خوشبختانه این روش می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن، منجر به اقامت دائم شما شود.

نحوه دریافت تمکن مالی یونان چگونه است؟

به منظور دریافت تمکن مالی یونان، اولین اقدامی که باید انجام شود، ارائه اسناد و مدارک معتبر برای اثبات تمکن مالی است. این اسناد باید نشان دهند که شما بی نیاز از کار کردن در کشور مبدا و یا مقصد خودتان خواهید بود. میزان درآمد ماهانه شما که باید در این اسناد اثبات شوند، حداقل 2 هزار یورو است.

البته در صورتی که افراد قصد مهاجرت به یونان با همسر و فرزند خود را داشته باشند، باید به اندازه 400 یورو برای همسر و 300 یورو به ازای هر فرزند نیز درآمد داشته باشند. به طور مثال، اگر یک فرد به همراه همسر و دو فرزند خود قصد مهاجرت به یونان را داشته باشد، باید ماهانه 3 هزار یورو درآمد داشته باشد.

در صورتی که این تمکن مالی توسط فرد اثبات شود، یک ویزای خود حمایتی به فرد و خانواده وی تقدیم می شود. این ویزا به منزله اقامت دائم در یونان نیست؛ اما می تواند مقدمه ای برای آن باشد. بدیهی است که با ویزای خود حمایتی امکان کار کردن در یونان برای افراد وجود ندارد. چرا که تمکن مالی فرد بدون شغل اثبات شده است.

اقامت تمکن مالی یونان

شرایط مهاجرت به یونان از طریق تمکن مالی

حال که با تمکن مالی یونان و مهاجرت به یونان از طریق تمکن مالی آشنا شدید، می توانید با توجه به شرایط مهاجرت به یونان، به این کشور اروپایی مهاجرت کنید. به طور کلی دریافت تمکن مالی برای مهاجرت به یونان کار ساده ای نیست و لازم است که شما تمامی اسناد و مدارکی که نشان می دهند می توانید یک درآمد 2 هزار یورویی در ماه داشته باشید (بدون اینکه بخواهید در یونان کار کنید) را ارائه کنید.

شرایط مهاجرت به یونان از طریق تمکن مالی همان مواردی بود که اشاره کردیم؛ اما برای اینکه دقیق تر با این شرایط آشنا شوید، با ما همراه باشید. با داشتن این شرایط می توانید ویزای خود حمایتی دریافت کنید. خانواده شما نیز به همراه شما به یونان سفر می کنند و اقامت خود را خواهند گرفت.

  • داشتن تمکن مالی بالا
  • بی نیازی از کار کردن در ایران و اروپا به علت داشتن تمکن مالی
  • عدم اشغال در اداره های دولتی
  • داشتن گردش حساب با درآمد ماهانه 2000 یورو برای هر فرد (به ازای همسر 400 یورو و به ازای هر فرزند 300 یورو به این مبلغ اضافه می شود.)
  • داشتن گواهی عدم سوء پیشینه
  • پرداخت 60 یورو برای دریافت ویزا در سفارت یونان (به ازای هر نفر از اعضای خانواده و مسافرین یونان)

در نظر داشته باشید که فقط با داشتن شرایط بالا می توانید از طریق تمکن مالی یونان، به این کشور سفر کنید. اما اگر شرایط خاص دیگری داشته باشید، بهتر است که از روش های دیگر برای مهاجرت به یونان کمک بگیرید. برای مثال با خرید ملک در یونان می توانید اقامت این کشور را بگیرید. موسسه مهاجرتی ویزا پلاس به شما برای دریافت ویزای خود حمایتی یونان کمک می کند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به یونان و روش های مختلف آن، می توانید با کارشناسان این موسسه در ارتباط باشید.

مطلب پیشنهادی

علائم کم کاری تیروئید| در مردان، زنان و کودکان

علائم کم کاری تیروئید| در مردان، زنان و کودکان

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه یک اختلال کوچک در غده تیروئید آثار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *