جمعه , 10 فروردین 1403 - 1:22 بعد از ظهر

چه رنگ کاغذ دیواری خانه را بزرگ نشان می دهد

از کاغذ دیواری به عنوان پوشش برای دیوار هر محیطی استفاده می شود که به وسیله ترفندهای گوناگونی در انتخاب نوع کاغذ دیواری می توان به بزرگتر نشان دادن خانه کمک کرد. همانطور که می دانید رنگ، مدل، جنس و غیره کاغذ دیواری، کفپوش، نوع چیدمان و غیره در بزرگ و کوچک نشان دادن فضا در ارتباط هستند و ما می خواهیم در این مطلب به بررسی انواع کاغذ دیواری مناسب برای بزرگ نشان دادن خانه بپردازیم.

چه کاغذ دیواری خانه را بزرگ نشان می دهد

چه رنگی خانه را بزرگ نشان می دهد؟

اولین نکته برای انتخاب این نوع کاغذ دیواری ها رنگ آن است که با استفاده از رنگ های روشن می توان به بزرگتر نشان دادن خانه و عمیق کردن فضاهای تنگ کمک کرد. رنگ های روشن فضا را دلباز می کنند و به افراد حاضر در آن بخش آرامش می بخشد پس با به کار بردن کاغذ دیواری رنگ روشن به همراه چیدمانی هماهنگ می توان به بزرگ نشان دادن خانه کمک بسیاری کرد.

تاثیر کاغذ دیواری در ابعاد خانه
از نظر روانشناسان زمانی که در خانه حس دلگرمی و آرامش وجود داشته باشد فضا خود به خود بزرگتر از حد معمول به چشم می آید از این رو با استفاده از کاغذ دیواری های پاستلی می توان آرامش را به محیط زندگی خود آورد و با انتخاب صحیح کاغذ دیواری به از بین بردن استرس و خستگی روزانه کمک کرد. ترکیب کاغذ دیواری هایی با رنگ روشن و زنده می توانند جلوه ای زیبا به محیط بخشیده و علاوه بر انرژی مثبتی که ایجاد می کنند، خانه را بزرگتر نشان دهند.

چه رنگی خانه را بزرگ نشان می دهد
به طور کلی برای بزرگتر نشان دادن خانه نباید از تنوع رنگی بالایی استفاده کرد و تا حد امکان می بایست مرزها را از بین برد، که این موضوع زمانی صورت می گیرد که بتوان از کاغذ دیواری هایی با رنگ مشابه استفاده کرد به گونه ای که یک کلیت ایجاد شود و تا حد امکان باید از به کار بردن کاغذ دیواری های رنگ تیره و طرح های شلوغ اجتناب کرد.

پرهیز از استفاده از کاغذ دیواری تیره
یکی دیگر از ترفندها برای بزرگتر نشان دادن خانه به وسیله کاغذ دیواری، استفاده از کاغذ دیواری های راه راه است. این نوع کاغذ دیواری ها معمولا به صورت خطوط عمودی هستند که علاوه بر بزرگتر نشان دادن به بلندتر جلوه دادن محیط نیز کمک می کند.

تاثیر رنگ های کاغذ دیواری در ابعاد منزل

اولین چیزی که به بزرگتر نشان دادن خانه کمک می کند رنگ دیوار است. در زیر برخی از این رنگ ها را معرفی می کنیم.

  • بنفش: این رنگ برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است اما نباید در استفاده از آن زیاده روی کرد. بنفش خود دارای چندین تناژ تیره و روشن متفاوت است.

تاثیر کاغذی دیواری بنفش در ابعاد منزل

  • آبی: استفاده از رنگ آبی به خصوص آبی دریایی با عمیق نشان دادن محیط می تواند به بزرگتر جلوه دادن خانه کمک بسیاری کند.

تاثیر کاغذ دیواری آبی در ابعاد منزل

  • بژ: رنگ بژ یکی از تناژهای خنثی است که بیشتر برای افرادی کابرد دارد که نه علاقه ای به رنگ سفید دارند و نه رنگ های تیره، پس رنگ بژ برای آن ها انتخابی بسیار مناسب است.

تاثیر رنگ بژ در دکوراسیون منزل

  • سبزآبی: این رنگ بسیار کلاسیک و شیک است و ترکیب آن با رنگ سفید علاوه بر بزرگتر نشان دادن محیط، جلوه ای زیبا به خانه خواهد داد.

مطلب پیشنهادی

چگونه کاغذ دیواری را تمیز کنیم

چگونه کاغذ دیواری را تمیز کنیم

تمیز کردن کاغذ دیواری از آن کارهای حساس است که باید با دقت و وسواس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *