شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 9:44 قبل از ظهر

هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف

هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف چقدر است؟ به طور کلی نمی توان هزینه دقیقی را برای خط تولید سفره یکبار مصرف برآورد کرد و با توجه به نوسانات زیاد در قیمت ها بهتر است هنگام خرید دستگاه ها از قیمت آن ها اطلاعات کسب کنید. دستگاه های تولید سفره یکبار مصرف ساخت شرکت های ایرانی از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و اکثر متخصصان توصیه می کنند که از دستگاه های ایرانی خریداری کنید.

دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید سفره یکبارمصرف
یکی از مهم ترین هزینه هایی که خط تولید سفره یکبار مصرف دارد، خرید دستگاه های آن می باشد. این خط تولید شامل چند دستگاه است که وجود همه آن ها ضروری می باشد. دستگاه های مورد نیاز شامل:

دستگاه تولید نایلون، این دستگاه در ایران نیز با بهترین کیفیت تولید می شوند اما مدل های چینی آن نیز موجود می باشند که مدل های ایرانی قیمت مناسب تری داشته و سرعت تولید بالایی دارند همچنین دارای خدمات پس از فروش می باشند.
دستگاه جرقه گیر نایلون: وجود این دستگاه در خط تولید ضروری است، این دستگاه مانند دستگاه بالا مدل ایرانی و چینی آن در بازار موجود می باشد.
دستگاه چاپ سفره یکبار مصرف عریض: یکی از مناسب ترین دستگاه ها در خط تولید سفره یکبار مصرف است.
دستگاه رولینگ: این دستگاه در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک موجود است که توصیه می شود دستگاه اتوماتیک آن را خریداری کرد.
دستگاه بسته بندی سفره: برای بسته بندی نهایی به کار می رود.
خرید سفره یکبار مصرف از کارخانه بسیار به صرفه تر از تهیه آن از بازار است.

هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف

دستگاه تولید سفره یکبار مصرف

دستگاه تولید سفره یکبار مصرف که از اصلی ترین دستگاه های موردنیاز در خط تولید است، قیمت بالایی دارد. اما کارکرد این دستگاه به صورتی است که سفره یکبار مصرف را با توجه به متریال تهیه شده فقط به صورت خام به تولید می رساند یعنی وظیفه ایجاد طرح بر روی آن و ایجاد بخش پرفراژ بر روی سفره از وظایف دستگاه تولید سفره یکبار مصرف نیست. دستگاه تولید سفره یکبار مصرف درواقع یک اکسترودر است که با به کارگیری سیستم مکانیکی، متریال و مواد اولیه را می تواند به سفره خام یکدست تبدیل کند. این دستگاه ضخامت سفره را به اندازه مناسب می رساند و از مزایای مواد اولیه تولید سفره، وجود ماده پلیمری است که منعطف است و می تواند شکل قالب را به خود بگیرد. همچنین از پلی اتیلن برای تولید سفره های یکبار مصرف استفاده می شود. در برخی از سفره های یکبار مصرف از کربن نیز استفاده می کنند و دستگاه تولید سفره یکبار مصرف در ر صورت همان چیزی را به شما تحویل می دهد که می خواهید، تنها تفاوت در متریالی است که به آن افزوده می شود. دستگاه تولید سفره یکبار مصرف با قیمت های متفاوتی در بازار موجود است، اما مهم است که یک دستگاه با کیفیت تهیه کنید تا بتوانید محصول درجه یکی را به فروش برسانید.
اگر از کربن برای ساخت سفره استفاده شود، معمولا میزان ترکیبی پلی اتیلن با آن، 90 درصد به 10 درصد است. البته همه درصد ترکیبات و مواد به کار رفته جهت تولید، به نوع سفره یکبار مصرف، میزان و روش تولید تولیدکننده سفره یکبار مصرف بستگی دارد. پس از اینکه سفره به صورت خام توسط دستگاه تولید سفره یکبار مصرف به تولید رسید، نوبت به مرحله چاپ و اضافه کردن رنگ و طرح دلخواه به آن می شود که این مراحل نیز به کمک دستگاه های مربوطه انجام می شود. یکی از عواملی که در تعیین قیمت سفره یکبار مصرف موثر است، تعداد رنگدانه هایی است که هنگام رنگ کردن سفره استفاده می شوند هستند.

هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف

صفر تا صد تولید سفره یکبار مصرف

برای راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف همانند دیگر کارخانه ها چندین مرحله را باید طی کرد، برای این کار ابتدا باید جواز تاسیس را از اداره صنایع و معادن کسب کنید، پس از این در مورد دستگاه ها و میزان سرمایه گذاری و برآورد هزینه آن باید تحقیق کرد، سومین کاری که باید انجام داد خرید دستگاه های مورد نیاز با توجه به مشخصات، سابقه و کیفیت دستگاه می باشد سپس تهیه سالن یا مکانی مناسب برای خط تولید و انجام زیرسازهای لازم است. هر کدام از بخش های بالا مراحل خاص خود را دارند.

دریافت جواز: جواز کسب برای خط تولید سفره یکبار مصرف را باید از سازمان صنایع و معادن گرفت که طبق این مجوز شما می توانید در محدوده شهر مورد نظر، نسبت به تولید ظروف یکبار مصرف با ظرفیت و حجم اعلام شده در جواز اقدام کنید، برای کسب جواز نیازی به معرفی محل کارخانه و یا اجاره کارخانه نیست و باید ابتدا محل کارخانه را انتخاب و ظرفیت و مقدار تولید را تعیین کنید.
شرایط اخذ جواز:این شرایط عبارتند از: تابعیت از دولت جمهوری اسلامی، داشتن حداقل سن 18 سال، داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت( در صورت مرد بودن)،
مدارک لازم اخذ جواز: مدارک مورد نیاز به این شرح است: کپی کارت ملی و شناسنامه، واریز فیش 100 هزار تومانی، تهیه طرح توجیهی، پیش فاکتور دستگاه های مورد نیاز از سازنده، ثبت نام در سامانه بهین یاب، تکمیل فرم جواز تاسیس. افراد حقوقی علاوه بر مدارک ذکر شده، اسناد شرکت را نیز لازم دارند.
سالن تولید: برای تولید سفره یکبار مصرف باید بدانید به چه دستگاه هایی و چند دستگاه نیاز دارید تا با توجه به آن متراژ مکان مورد نظر را محاسبه کنید. برای ابتدای تولید و همچنین مقدار حداقل فضا برای انبار تولید و مواد اولیه، حداقل متراژ سالن باید 150 متر و ارتفاع 4متر داشته باشد.
دستگاه های مورد نیاز: برای تولید سفره های یکبار مصرف به دستگاه های ویژه ای نیاز است که باید از برندهای معتبر خریداری شوند که کیفیت تضمین شده داشته باشند علاوه بر آن شامل خدمات پس از فروش باشند که در صورت مشکل پیدا کردن نگرانی برای تعمیر نداشته باشید.
یکی از ضرورت های تولیدی سفره یکبار مصرف، برق با توان حداقل 100آمپر است.

هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف

مرکز تولید سفره یکبار مصرف

یکی از اصلی ترین محصولاتی که این روزها در هر خانه ای یافت می شود و به یکی از اصلی ترین محصولات مورد نیاز خانواده های به حساب می آید سفره یکبار مصرف است. این روزها دیگر وقت و حوصله ای برای پاک کردن سفره های پلاستیکی و یا شستن سفره های پارچه ای نیست. سایت های معتبر مختلفی برای فروش ظروف یکبار مصرف در برندهای مختلف وجود دارد که شما می توانید با مراجعه به آن سایت ها از هر برندی محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید. البته پیدا کردن یک سایت معتبر در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

مطلب پیشنهادی

قیمت دستگاه بلوک زنی کوچک

قیمت دستگاه بلوک زنی کوچک

برای راه اندازی کارگاه بلوک زنی، نیاز به خرید تجهیزات و دستگاه های مناسب خواهید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳