جمعه , 10 فروردین 1403 - 1:10 بعد از ظهر

فروش عمده موکت در اصفهان

فروش عمده موکت در اصفهان امروزه توسط مراکز مختلفی انجام می شود و مراکز متفاوت در سراسر نقاط شهر اصفهان این محصول را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. امروزه برای فروش عمده موکت در اصفهان علاوه بر روش های حضوری از روش‌های غیر حضوری نیز استفاده می‌شود و این محصول به روش های غیر حضوری در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. در این مقاله قصد داریم به فروش موکت در اصفهان و مراکز فروش بپردازیم به همین دلیل اگر به دنبال خرید موکت در اصفهان هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی مراکز فروش عمده موکت در اصفهان

۱. نمایندگی پالاز موکت
نمایندگی پالاز موکت را می‌توان یکی از فروشندگان عمده موکت در استان اصفهان دانست که محصولات متنوعی را به صورت عمده و طاقه ای در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. در سال‌های اخیر خرید و استفاده از پالاز موکت به بیشترین میزان خود رسیده است و با توجه به گران قیمت بودن کفپوش هایی مانند فرش از استفاده از پالاز موکت رواج زیادی پیدا کرده است. نمایندگی فروش موکت پالاز موکت در اصفهان در چهار باغ بالا، بین پمپ بنزین و چهارراه نظر، پلاک 113-115 واقع شده است و مشتریان می توانند با مراجعه به آدرس فوق محصولات متنوعی را به صورت عمده خریداری کنند.

معرفی مراکز فروش عمده موکت در اصفهان

۲. نمایندگی موکت سپاهان

کارخانه تولیدی موکت سپاهان یکی دیگر از کارخانه هایی است که انواع متفاوتی است را در شهر اصفهان به فروش می‌رساند و نمایندگی آن در شهر اصفهان واقع شده است. در بازار امروز انواع مختلف موکت سپاهان مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است و موکت تافتینگ سپاهان را می‌توان یکی از پرفروش ترین موکت ها در بازار دانست. برای خرید موکت سپاهان در استان اصفهان باید به آدرس اصفهان، خیابان فردوسی، ساختمان فردوسی، شماره 16 مراجعه نمایید و یا اگر امکان مراجعه حضوری و خرید محصول به صورت حضوری را ندارید می توانید با شماره تلفن031-32231020 تماس حاصل نموده و نسبت به سفارش محصول مورد نظر خود اقدام کنید.

۳. فروشگاه موکت ظریف مصور

ظریف مصور با داشتن زیبایی و لطافت خاص در بازار امروز شناخته شده است و به دلیل زیبایی و چشم نوازی از این محصول هم در سالن و هم در اتاق ها و آشپزخانه می توان استفاده نمود. موکت ظریف مصور در بازار اصفهان دارای دو فروشگاه است که یکی از آنها فروشگاه مرکزی موکت ظریف مصور در اصفهان و دیگری نمایندگی آن فروشگاه است. برای هر محصول مورد نظر خود از فروشگاه مرکزی موکت ظریف مصور در اصفهان باید به آدرس اصفهان، خیابان مشتاق اول، ساختمان نگین زاینده رود مراجعه نمایید یا در صورتی که نمی توانید محصول مورد نظر خود را به صورت حضوری خریداری کنید، می توانید با شماره تلفن 031-32670024 تماس حاصل نموده و برای خرید انواع مختلف موکت صورت عمده ثبت سفارش کنید.
در صورتی که می خواهید محصول مورد نظر خود را از نمایندگی ظریف مصور خریداری کنید برای خرید محصول مورد نظر خود در شهر اصفهان باید به آدرس اصفهان، خيابان نشاط، نرسيده به بيت الحسين مراجعه نمایید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

معرفی مراکز فروش عمده موکت در اصفهان

مراکز فروش عمده موکت در اصفهان

۴. فروشگاه موکت رز

تمامی فروشگاه هایی که در بالا به آنها اشاره شد به عنوان نمایندگی یک کارخانه تولیدی فعالیت می‌کردند و محصولات را از کارخانه های تولیدی به خصوصی در اختیار مصرف کننده قرار می دادند. در هنگام خرید موکت ممکن است نیاز داشته باشید که برند های مختلفی از موکت را مورد بررسی قرار دهید و سپس موکت مورد نظر خود را خریداری کنید در این گونه موارد فروشگاه موکت رز یکی از گزینه های مناسب برای خرید محصول است.
برای خرید محصول مورد نظر خود از فروشگاه موکت رز در اصفهان باید به آدرس اصفهان، خيابان مصلی (آب 250)، جنب قرض الحسنه امام حسن (ع) مراجعه نمایید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. در این صورت می توانید برند های متفاوت را مورد بررسی قرار داده و بهترین برند را انتخاب کنید.

مراکز فروش عمده موکت در اصفهان

۵. فروشگاه موکت مبین

این فروشگاه را می توان یکی دیگر از فروشگاه هایی دانست که نسبت به فروش موکت عمده در اصفهان اقدام می کند. برای خرید محصول مورد نظر خود از این فروشگاه باید به آدرس اصفهان، فلكه احمدآباد، ابتدای خیابان جی، مقابل تقاطع دوم مراجعه نمایید و با مشاهده برندهای مختلف موکت بهترین نوع آن را با توجه به نیاز خود خریداری نمایید.
مجله اینترنتی سیب به شما کمک می کند تا بهترین خرید را تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی

همه چیز درباره فرش ماشینی با الیاف طبیعی و مشخصات آن

همه چیز درباره فرش ماشینی با الیاف طبیعی و مشخصات آن

فرش ماشینی با الیاف طبیعی یا با الیاف مصنوعی، نزدیک به نیم قرن است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *