دوشنبه , 24 اردیبهشت 1403 - 5:19 قبل از ظهر

رنگ موی فانتزی با ماندگاری بالا

رنگ موی فانتزی با ماندگاری بالا

امروزه بسیاری از خانم‌ها و آقایان برای افزایش جذابیت چهره خود اقدام به رنگ کردن گیسوان خود با رنگ موی فانتزی با ماندگاری بالا می‌کنند. زیرا این نوع فرآورده‌های آرایشی علاوه بر زیبایی منحصربه‌فرد خود کمترین میزان آسیب را به موهای افراد وارد می‌سازند. البته لازم به ذکر است که محصولات مذکور پس از یک یا دو بار حمام رفتن کاملا از بین رفته و تغییر می‌کنند. اگر شما نیز زلفانی خاکستری یا سفید دارید، از محصولات زیبایی به اصطلاح پاستلی برای پوشش‌دهی کامل آن‌ها استفاده کنید. در این مطلب از مجله اینترنتی سیب به معرفی ترندهای جذاب این دسته از فرآورده‌های آرایشی می‌پردازیم. پس اگر به این طیف رنگ ها علاقه دارید، مقاله پیش رو را تا انتها مطالعه بفرمایید.

6 نمونه از بهترین رنگ موهای فانتزی با ماندگار بالا در مانی نی

شما به راحتی می‌توانید با استفاده از محصولات آرایشی مخصوص مو تغییر قابل توجهی در چهره خود ایجاد کنید. طیف‌های مختلف پاستلی بسیار شاد و جذاب هستند و به طور موقت استایل جدیدی را به شما هدیه می‌دهند.

  • رنگ موی فانتزی آلویی( Plum Hair Color)

امروزه برای بار دیگر رنگ موی آلویی در دنیای مد ترند شده است. به همین دلیل بسیاری از افراد مشهور رنگ گیسوان خود را به این طیف بنفش تیره تغییر داده‌اند. این فرآورده آرایشی درخشندگی و جذابیت بیشتری به چشمان شما می‌بخشد. این امر عاملی موثر در تغییر ظاهر شما است.

  • رنگ موی فانتزی آبی( Blue Hair Color)

آبی فانتزی گزینه‌ای مناسب برای پوشش‌دهی گیسوان شما در روزهای سرد زمستان است. این فرآورده آرایشی ظاهری متفاوت به شما می‌بخشد و با هر تناژ پوستی عالی به نظر می‌رسد. اگر روی زلفان خود آبی فانتزی بگذارید، استایل جدیدی نسبت به استفاده از رنگ قرمز، قهوه‌ای و مشکی خواهید داشت.

کیت آرایشی فیوژن آبی رویال شماره 6.105 مارال محصولی است که هر خانمی را ترغیب به تغییر ظاهر خود می‌کند. زیرا بانوان برای سلامت و زیبایی گیسوان خود اهمیت زیادی قائل هستند و همیشه تمایل به خرید بهترین‌ها دارند. این محصول به دلیل ترکیبات خاص خود انتخاب اول بسیاری از آرایشگران حرفه‌ای است.

  • رنگ موی اسطوخودوس( Lavender Hair Color)

یکی از محبوب‌ترین ترندهای زیبایی مد سال، رنگ موی اسطوخودوس است. این محصول برای افرادی با پوست تیره که می‌خواهند تنالیته گرمی را برای گیسوان خود امتحان کنند، عالی به نظر می‌رسد.

  • رنگ موی فانتزی خاکستری( Gray Hair Color)

در سال‌های قبل به محض اینکه تارهای گیس افراد سفید یا خاکستری می‌شد، سریع آن‌ها را رنگ می‌کردند. زیرا آن‌ها سفید شدن گیسوان را نشانه پیری می‌دانستند. اما امروزه زنان فراتر از ظاهرشان اهمیت دارند. در چند سال اخیر، خانم‌ها جسارت داشتن زلف‌های خاکستری را بدون اینکه قضاوت دیگران برایشان مهم باشد، پیدا کرده‌اند.

از آنجایی که بسیاری از افراد شناخته شده و اینفلوئنسرها از این فرآورده فانتزی جدید استفاده می‌کنند، این محصولات در دنیای مد و زیبایی محبوبیت بیشتری یافته‌اند. به همین دلیل افراد بیشماری از این ظاهر شیک و جذاب استقبال کرده‌اند. خاکستری- سرمه‌ای تیره شماره 1.99 از برند گارنیک به جذابیت ظاهری هر فرد کمک می‌کند. این محصول با ماندگاری بالا همچنین سرشار از ویتامین‌های مختلف است و موجب افزایش طراوت و زیبایی گیسوان و پوست سر می‌شود.

  • رنگ موی فانتزی صورتی( Pink Hair Color)

امسال به خصوص با شروع فصل بهار خانم‌های بیشماری نسبت به تغییر تنالیته گیسوان خود اقدام کرده‌اند. در این میان صورتی یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در میان بانوان به شمار می‌رود. در واقع صورتی به تازگی جایگاهی ویژه در صدر ترندهای آرایشی به دست آورده است و خانم‌های جوان بسیاری از آن استقبال نموده‌اند. طیف‌های مختلف صورتی حس نشاط و زنانگی را به استایل شما می‌افزایند.

 

رنگ موی فانتزی بنفش( Violet Hair Color)

بنفش به تازگی در دنیای مد و زیبایی طرفداران زیادی پیدا کرده است و به عنوان رنگ موی فانتزی با ماندگاری بالا تلقی می‌شود. بنفش تیره را می‌توان با گذاشتن هر تنالیته‌ای از بنفش روی زلفان تیره به دست آورد. پاستلی یاسی و ارغوانی از جمله محبوب‌ترین طیف‌های بنفش فانتزی محسوب می‌شوند. برای مثال کیت زیبایی فانتزی یاسی F12 یکی از محصولات برند ایرانی ماردو است. این محصول علاوه بر اینکه موجب افزایش زیبایی گیسوان شما می‌شود، به دلیل داشتن ویتامین‌های مختلف به سلامت پوست کمک می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *