یکشنبه , 23 اردیبهشت 1403 - 11:34 بعد از ظهر

رنگ موی آبی کهکشانی

 

اگر رنگ موهای معمولی شما را کلافه کرده است و به دنبال گزینه‌ای منحصربه‌فرد و جذاب می‌گردید، پیشنهاد ما به شما رنگ موی آبی کهکشانی است. به طور کل تنوع بالای تنالیته‌های Blue و امکان استفاده از تکنیک‌های مختلف مانند هایلایت، آن را به محصولی پرطرفدار در میان خانم‌ها به ویژه افراد جوان تبدیل کرده است. به همین دلیل در این مطلب از مجله اینترنتی سیب به آموزش 5 مورد از بهترین فرمول‌های ساخت این رنگ موی فانتزی جذاب پرداخته‌ایم.

5 نمونه از بهترین فرمول ساخت رنگ موی آبی کهکشانی

آبی کهکشانی به عنوان یکی از صدها هایلایت مو به تازگی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. شما با دیدن گیسوانی به این شکل مطمئنا به یاد کهکشان‌ها و ستارگان خواهید افتاد. در واقع فرآورده آرایشی مورد بحث با کمک تکنیک لایت می‌تواند ظاهری برای زلف‌های شما بسازد که تا مدت‌ها در ذهن دیگران بمانید.

برای دستیابی به این ترکیب باید چند فرآورده آرایشی فانتزی را با یکدیگر مخلوط کنید. برای این منظور تنها کافی است که مدل مورد نظر خود را به آرایشگر نشان داده و باقی کار را به او بسپارید. او با مخلوط کردن چند محصول و استفاده از چند تکنیک گیسوانی خیره‌کننده به شما تحویل خواهد داد.

  • رنگ موی آبی کهکشانی

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که عاشق تنالیته Blue است، پیشنهاد ما به شما تغییر ظاهر گیسوانتان به تنالیته مورد بحث است. برای رسیدن به این فرآورده آرایشی باید با کمک تکنیک‌های مختلف ترکیبی از تناژهای Blue را به وجود آورید. همچنین این طیف با افزودن انواع محصولات آرایشی فانتزی مانند بنفش نیز زیباتر می‌شود. در ضمن انجام تکنیک هایلایت کهکشانی روی زمینه زلفان مشکی ظاهری بسیار چشمگیر و زیبا را برای شما به ارمغان می‌آورد.

  1. آبی: یک سوم تیوپ.
  2. زیتونی پایه 7: 2 بند انگشت.
  3. واریاسیون آبی: یک بند انگشت.
  4. اکسیدان 9 درصد: سه برابر سایر مواد.

  • رنگ موی بنفش کهکشانی با اندکی آبی

ترکیب کردن مقدار کمی بنفش با رنگ موی آبی کهکشانی می‌تواند ظاهر گیسوان شما را زیر و رو کند. در این مورد می‌توانید از بنفش روشن، آمیتیست یا بنفش استاندارد استفاده نمایید. مطمئن باشید که هر خانم شیک پوشی دوست دارد، یک بار هم که شده رنگ موی مورد بحث را تجربه کند. Blue بعد بنفش را در پیچ‌ و تاب‌های کهکشانی تارهای زلف بیشتر نشان می‌دهد. برای این منظور در ابتدا مواد زیر را روی تارهای گیس خود بگذارید. در نهایت قسمت‌هایی از تارهای زلف را پس از شستشو و خشک کردن با استفاده از تکنیک مش کلاهی یا هایلایت تکه‌ای به Blue آراسته کنید:

  1. بنفش: یک سوم بسته.
  2. زیتونی شماره 7: حدود 2 سانت.
  3. واریاسیون بنفش و آبی: هر کدام یک سانت.
  4. اکسیدان 9 درصد: به میزان کافی.
  • رنگ موی کهکشانی سرد

این ترکیب آرایشی برای افرادی با تناژ پوستی سرد مناسب است. برای رسیدن به این ترکیب باید رنگ سبز، بنفش، آبی و قرمز را با یکدیگر مخلوط کرده و سپس روی گیسوان خود بمالید. با کمک این فرآورده زیبایی چهره‌ای فراتر از جهان هستی خواهید داشت.

  • رنگ موی پری دریایی آبی

حتما در هنگام مشاهده انیمیشن‌های پری دریایی متوجه استفاده از رنگ های سبز، سورمه‌ای و بنفش در لباس‌های آن‌ها شده‌اید. علت نامگذاری این محصول نیز همین است، زیرا لایت مذکور دارای تناژهایی از Blue و Green است. شما می‌توانید با گذاشتن ترکیبی از فرآورده‌های آرایشی سورمه‌ای تیره و رگه‌های سبز و بنفش روی زلفان خود به زیبایی بدرخشید. البته برای اجرای تکنیک‌های مورد نیاز باید به یک آرایشگر حرفه‌ای مراجعه کنید. در واقع برای داشتن چنین گیسوان جذابی نیاز به استفاده از تکنیک‌های رنگ و مش روی قسمت‌های مختلف گیسوان و ترکیب صحیح الوان Blue، green و violet دارید. البته در این خصوص باید در ابتدا گیسوان خود را به پایه 10 یا 11 برسانید.

  1. آبی تیره، سبز، بنفش و نقره‌ای.
  2. اکسیدان 9 درصد.

رنگ موی کهکشانی آبی و صورتی

ترکیب کردن الوان Blue و pink ایده‌ای زیبا و درخشان است. از آنجایی که ترکیب حاصل روشن به نظر می‌رسد، برای خانم‌هایی با پوست روشن بهترین انتخاب است. همچنین شما می‌توانید به مواد مورد نیاز اندکی سفید اضافه کرده و بدین ترتیب این دو رنگ را لابه‌لای تارهای گیس خود برجسته‌تر نشان دهید. شما می‌توانید در ابتدا زلفان خود را به رنگ کهکشانی لاجوردی درآورده و سپس بخش‌هایی از آن را با استفاده از تکنیک مش کلاهی یا فویلی صورتی کنید.

 

 

 

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *