جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 6:36 قبل از ظهر

رنگ مو مشکی پرکلاغی با واریاسیون آبی

در سال‌های اخیر استفاده از انواع مختلف رنگ های روشن رواج بیشتری داشته است اما این موضوع از جذابیت و زیبایی رنگ های تیره چیزی کم نمی کند. رنگ مو مشکی پرکلاغی با واریاسیون آبی را می‌توان یکی از رنگ های نسبتاً تیره دانست که زیبایی مخصوص به خود را دارد و با پوست های متفاوت همخوانی زیبا و شگفت انگیزی خواهد داشت. استفاده از واریاسیون آبی در رنگ موی مشکی پرکلاغی باعث می شود موهای شما تناژی از رنگ آبی بگیرد و زیبایی خاصی داشته باشد. در این مقاله سیب قصد داریم به رنگ موی پرکلاغی با واریاسیون آبی و ترکیب رنگ مو برای بدست آوردن این رنگ بپردازیم.

فرمول رنگ مو مشکی پرکلاغی با واریاسیون آبی

برای به دست آوردن رنگ مو مشکی پرکلاغی با واریاسیون آبی در ابتدا باید وسایل مورد نیاز برای رنگ کردن موها را خریداری کنید که این وسایل عبارتند از: کلاه مخصوص رنگ کردن مو، کاسه مخصوص رنگ مو، فرچه مخصوص رنگ مو و غیره.
فرمول رنگ مو مشکی پرکلاغی با واریاسیون آبی
برای به دست آوردن فرمول رنگ مو مشکی پرکلاغی در ابتدا باید رنگ مشکی شماره یک را با واریاسیون آبی مخلوط کنید. در نهایت واریاسیون نقره ای و اکسیدان شماره ۱ را به ترکیب بیافزایید و آنها را با یکدیگر مخلوط کنید تا به غلظت مناسب برسد. در برخی از موارد ممکن است متوجه شوید که مواد بیش از اندازه غلیظ هستند در این گونه موارد باید میزان اکسیدان را بیشتر کنید تا مواد غلظت مناسب تری پیدا کنند.
برای به دست آوردن فرمول می‌توانید مقداری آب جوش خنک شده به ترکیب تان اضافه کنید زیرا اضافه کردن آب جوش به ترکیب باعث می‌شود مواد به غلظت مناسب تری برسند و مو بهتر از قبل رنگ بگیرد.
ترکیبی که در بالا به آنها اشاره شد را با استفاده از فرچه مخصوص از قسمت ریشه به پایین روی موهای خود بزنید به صورتی که تمامی قسمت های مو آغشته به مواد شود و سپس کلاه مخصوص رنگ را روی سر خود قرار دهید. این ترکیب بعد از گذشت مدت زمان حدودی ۴۵ دقیقه تا یک ساعت روی موهای شما باقی می ماند و بعد از این زمان می توانید آن را شستشو دهید و از رنگ موی زیبای خود لذت ببرید.
فرمول رنگ مو مشکی پرکلاغی با واریاسیون آبی
یکی از مهمترین سوالاتی که در هنگام درست کردن فرمول بالا برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که میزان استفاده از رنگ مشکی و میزان استفاده از واریاسیون آبی باید به چه اندازه ای باشد؟
در پاسخ به این سوال باید گفت میزان استفاده از هر یک از این ترکیبات به سلیقه شخصی شما بستگی دارد برای مثال در برخی از موارد دوست ندارید رنگ آبی بیش از اندازه در موهای شما نمایان باشد به همین دلیل می توانید از ۱۰۰ میل رنگ موی مشکی و ۱۰ میل رنگ واریاسیون آبی استفاده کنید.
در برخی دیگر از موارد دوست دارید رنگ آبی بیشتر روی موهای شما نمایان باشد در این گونه موارد می توانید از ۸۰ میل رنگ موی مشکی و بیست میل واریاسیون رنگ آبی استفاده کنید که در این صورت رنگ آبی بیشتر روی موهای شما نمایان می‌شود و جلوه بیشتری روی موها خواهد داشت.
فرمول رنگ مو مشکی پرکلاغی با واریاسیون آبی

ترکیب رنگ مو مشکی پرکلاغی با واریاسیون آبی

به همین ترتیب هر چه دوست دارید میزان رنگ آبی روی موهای شما بیشتر باشد از میزان واریاسیون آبی بیشتری استفاده کنید تا جلوه رنگ آبی در رنگ موی شما نمایان تر شود.
این رنگ مو برای مدت زمان حدودی شش ماه روی موهای شما مانند روز اول باقی می‌ماند و اگر می خواهید با استفاده از رنگ مجدد قسمت های ریشه که رنگ ندارند را ریشه گیری کنید، در ابتدا باید ترکیبات رنگی که از آنها استفاده کرده‌اید و میزان استفاده از رنگ آبی و مشکی در رنگ تولید شده اولیه را به خاطر داشته باشید و سپس همان ترکیب را درست کنید و آن را روی موهای خود قرار دهید.
ترکیب رنگ مو مشکی پرکلاغی با واریاسیون آبی
اگر بعد از رنگ کردن موها متوجه شدید که رنگ موهای خود را دوست ندارید باید از روشهایی مانند دکلره کردن موها استفاده کنید تا رنگ مشکی پرکلاغی از روی موهای شما پاک شود به همین دلیل یکی از بهترین روش هایی که میتوانید از آن استفاده کنید این است که قبل از رنگ کردن موها در مورد رنگ کردن موهای خودتان تامل کافی داشته باشید و با مشورت با یک آرایشگر متوجه شوید که آیا این رنگ مو به پوست شما می آید یا خیر و در نهایت موهای خود را رنگ کنید تا نتیجه خوبی داشته باشید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *