سه شنبه , 28 فروردین 1403 - 3:35 بعد از ظهر

جدیدترین کانترهای اشپزخانه 2022 + عکس

کانترهای آشپزخانه المانی هستند که برای استفاده بهتر از فضا ایجاد شده اند. چرا که در جوامع امروزی شاهد رشد زیاد تعداد سوئیت ها و آپارتمان های کوچک هستیم و برای حذف موانع دید و ایجاد محیطی دلباز، ابتدا نیمی از دیوار آشپزخانه از بین رفت و به مرور زمان، کابینت ها جای دیوار باقی مانده را نیز گرفتند و کانتر وارد دنیاز امروزی شد. کانتر آشپزخانه یکی از مولفه های بسیار مهم در دکوراسیون خانه محسوب می شود که زیبایی و خاص بودن آن می تواند علاوه بر ایجاد محیطی چشم نواز، کارایی لازم را نیز برای افزایش رفاه حال ساکنین فراهم آورد.
کانترها با سایر کابینت های بکار رفته در آشپزخانه تناسب دارند و به همین دلیل دسته بندی کابینت ها شامل حال کانترها نیز می گردد. به طور کلی کابینت های امروزی را می توان به سه دسته کلی نئوکلاسیک، کلاسیک و مدرن تقسیم نمود. البته هر کدام از دسته بندی های فوق دارای زیر دسته هایی نیز هستند. به عنوان مثال کابینت های کلاسیک که متداول ترین محصول مورد استفاده در حال حاضر هستند، خود شامل کابینت ممبران، تمام چوب و طرح چوب هستند. در ادامه جدیدترین و پرطرفداران کانترهای موجود برای آشنایی علاقه مندان معرفی خواهند شد.

خاص ترین و شیک ترین مدل های کانتر آشپزخانه

خاص ترین و شیک ترین مدل های کانتر آشپزخانه

همواره در زمان انتخاب طرح و رنگ کابینت آشپزخانه یکی از بخش هایی که بسیار مورد توجه بانوان قرار می گیرد، کانتر است. چون به نوعی به عنوان پیشانی آشپزخانه محسوب می شود. یعنی هم حد فاصل بین محیط درونی آشپزخانه با سالن نشیمن و پذیرایی است و هم تاثیر شگفت انگیزی در دیزاین دکوراسیون داخلی دارد. لذا توصیه می شود این پارامتر با دقت فراوان و منطبق با نیازهای اعضای خانواده انتخاب شود.
بشر همواره به دنبال تنوع و بهره گیری از وسایل خاص بوده تا بتواند به نیاز تنوع طلبی خود پاسخ دهد و هم با خلق محصولات جدید، مشکلات لوازم قبلی را مرتفع نماید. از این رو هر روز شاهد معرفی کابینت های جدیدی به بازار هستیم که از محصولات قبل، برتر و مطلوب تر هستند. به عنوان مثال یکی از مشکلات کابینت هایی که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت، ضعف متریال مورد استفاده در ساخت آنها بود که باعث می شد کانترها مقاومت کافی را در برابر عوامل آسیب رسان نداشته باشند و عمر مفید آنها کوتاه باشد. لذا با تغییر در مواد اولیه و ابداع کابینت های ممبران و های گلس، این مشکل به خوبی بر طرف گردید.

بیش از 300 مدل خاص ترین و شیک ترین مدل های کانتر آشپزخانه

بیش از 300 مدل خاص ترین و شیک ترین مدل های کانتر آشپزخانه

امروزه کانترهای موجود در بازار به حدی متنوع و جذاب هستند که تمام افراد با توجه به شرایطی نظیر ابعاد فضا، بودجه در اختیار و نوع دکوراسیون داخلی خود قادر به انتخاب محصولی درخور هستند. کانترها را می توان بر اساس نوع مواد اولیه بکار رفته در ساخت، کاربری، ابعاد و … مورد بررسی قرار داد. شیک ترین کانترهایی که تا این لحظه معرفی شده اند با توجه به متریال مورد استفاده در تولید آنها عبارتند از:

کانترهای ممبران: کانترهای ممبران که ترکیب دلنشینی از کابینت های سبک مدرن و کلاسیک هستند، متداول ترین محصولی هستند که در حال حاضر به کار گرفته می شوند. این کانترها در جلوه گری بسیار چشم نواز هستند و از نظر اقتصادی نیز به دلیل متریال مورد استفاده در ساخت آنها مقرون به صرفه هستند. حکاکی های زیبای روی درب ها، نقوش و طرح های منحصر به فرد ستون و سر ستون ها، سبب خلق محصولاتی اصیل و متناسب با فرهنگ غنی ایرانی شده است. بکارگیری این سبک برای تمام افراد، چه کسانی که فضای خانه آنها کوچک و نقلی است و علاقه به سبک دکوراسیون کلاسیک دارند و چه افرادی که فضای وسیعی در اختیار آنها است، مناسب است.

بیش از 300 مدل خاص ترین و شیک ترین مدل های کانتر آشپزخانه
کانتر چوبی: یکی از متریال های مورد استفاده در ساخت کابینت و کانترها، چوب است. کانترهای چوبی زیبا و فاخر هستند اما به لحاظ اقتصادی مستلزم صرف هزینه زیادی برای تهیه و تولید می باشند. اگر چه استفاده از این محصولات امروزه به صورت محدود صورت می گیرد، اما دلیل این امر صرفاً مسئله اقتصادی است و در صورتیکه محدودیتی از این بابت وجود نداشته باشد، نصب کانترهای چوبی می تواند بی نظیر باشد.

کانتر های گلس: های گلس ها نسلی از کابینت های امروزی هستند که مناسب دکوراسیون مینیمال و مدرن هستند و علاوه بر زیبایی بسیار مقاوم و کاربردی هستند. علی رغم اینکه این محصولات از زرق و برق کابینت های ممبران بی بهره هستند اما در زیبایی و جلوه گری چیزی کم از آنها ندارند. درخشش و جلا، برخورداری از رنگ های منحصر به فرد و خاص و بدون دستگیره بودن؛ سه ویژگی برجسته این کابینت و کانترها است.
خاص ترین کانترهای آشپزخانه با در نظر گرفتن کاربرد آنها و با توجه به سبک زندگی های رایج امروزی، مربوط به طرح هایی است که بتوانند مصارف چند منظوره را برای کانتر ایجاد نمایند. به عنوان مثال کانتری که هم جلوه بصری ایده آلی دارد و به بهترین نحو ممکن نقش جدا کننده را در محیط ایفا می کند و در عین حال به عنوان میز غذاخوری بکار گرفته می شود، می تواند بسیار مطلوب باشد.

خاص ترین و شیک ترین مدل های کانتر آشپزخانه
برای بررسی نمودن شیک ترین کانترها با توجه به ابعاد آنها شاید به نظر برسد که در فضاهای کوچک باید به طرح های ساده اکتفا نمود و امکان نصب کانترهای خاص در مواقعی که محدودیت فضا وجود دارد، نیست. باید بگوییم که این مطلب با توجه به پیشرفت های امروزی صحیح نمی باشد. چرا که یکی از اهداف ایجاد محصولات نوین، رفع مشکلات قبلی است و در حال حاضر هر روز شاهد افزایش تعداد واحدهای نقلی و کوچک هستیم.
به همین علت افراد فعال در این زمینه توانسته اند با تولید و ساخت کانتر و کابینت با استفاده از ایده های خلاقانه خود، محصولاتی را تولید کنند که برای فضاهای کوچک ایده آل و مطلوب باشد. لذا در حال حاضر ابعاد فضا تاثیر زیادی در طرح های کانترها ندارد و حتی برای آشپزخانه های کوچک نیز می توان از کانترهای نوین و زیبا استفاده نمود. با سیب، هیچ سوالی در ذهن شما بی جواب نمی ماند، پس دیگر مطالب سايت ما را نیز، از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

تزیین میز ناهار خوری با شمعدان

میز ناهارخوری یکی از اجزای کاربردی دکوراسیون ما بوده که افراد زیادی تمایل دارند آن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *