جمعه , 31 فروردین 1403 - 10:18 بعد از ظهر

موکت جدید برای پذیرایی

خرید موکت جدید برای سالن پذیرایی منزل می تواند تغیری بزرگ در دکوراسیون منزل شما ایجاد کند. اگر قصد تغیر دادن دکوراسیون منزل خود را دارید و می خواهید به آن تنوع ببخشید لازم نیست حتماً دنبال انتخاب های گران قیمت بروید. زیرا می توانید با صرف هزینه کمتری تغیری بسیار بزرگ و چشمگیر در دکوراسیون سالن پذیرایی خود ایجاد نمایید. به همین دلیل ما در این مقاله از مجله اینترنتی سیب می خواهیم به صورت مفصل به نحوه انتخاب موکت جدید و ایده هایی در این مورد بپردازیم.

موکت جدید برای پذیرایی چی بخریم؟

انتخاب موکت جدید باید به گونه ای باشد که با طرح و رنگ موکت قدیمی تفاوت داشته باشد. زیرا تنها در این صورت است که می توان تغیر را حس کرد. البته توجه داشته باشید این فرق داشتن به معنای ناسازگاری موکت با محیط سالن پذیرایی نیست. برای انتخاب موکت جدید بهتر است کاملاً به نکات زیر توجه داشته باشید:
موکت جدید برای پذیرایی چی بخریم؟
1) در خرید موکت باید به تمامی وسایل دکوراسیون سالن پذیرایی توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا طرح و رنگ موکت باید کاملاً با مبل ها، فرش ها و رنگ دیوارها هماهنگی داشته باشد.
2) به طرح دار بودن و یا ساده بودن موکت توجه کنید. اگر مبل های کلاسیک و استیل طرح دار و یا دیوار دارای کاغذ دیواری طرح دار دارید، از موکت ساده استفاده کنید. زیرا موکت طرح دار می تواند فضا را بسیار شلوغ کند. اگر مبل ها و دیوار هایی طرح ساده دارید دست شما برای انتخاب موکت های طرح دار باز خواهد بود.
3) رنگ موکت باید مکمل دیگر اجزای دکوراسیون پذیرایی باشد. اگر رنگ فرش ها و مبل ها رنگی خنثی همانند طوسی و کرم است می توانید از موکت هایی با رنگ گرم استفاده کنید. به متراژ سالن پذیرایی و مقدار نور سالن توجه زیادی داشته باشید. اگر سالنی دارید که متراژ و نورگیری کمی دارد اصلاً از رنگ های تیره برای موکت جدید استفاده نکنید. اگر متراژ پذیرایی و نورگیری آن زیاد است می توانید رنگ های تیره را نیز انتخاب کنید.
4) به میزان رفت و آمد سالن پذیرایی خود توجه کنید. اگر مهمان های زیادی دارید و رفت و آمد زیاد است از موکت هایی با تراکم بالا استفاده کنید. زیرا این موکت ها بسیار دیرتر خراب می شوند و تمیز کردن آن ها نیز آسان تر است.
ایده جدید موکت برای داشتن پذیرایی گرم و لوکس

ایده جدید موکت برای داشتن پذیرایی گرم و لوکس

با خرید موکت جدید می توان فضایی بسیار گرم و لوکس در منزل ایجاد کرد. داشتن سالن پذیرایی گرم و لوکس می تواند آرامش زیادی به افراد خانه و مهمان ها ببخشد. ما در این بخش می خواهیم به ایده هایی بپردازیم که می توانید از این ایده ها در خرید موکت نو استفاده نمایید.
1) موکت هایی با الیاف طبیعی، موکت هایی با الیاف طبیعی همانند الیاف گیاهی و یا پشم می توانند حس نرمی و گرمی زیادی ایجاد کنند. این موکت ها بسیار لوکس و گران قیمت می باشند.
ایده جدید موکت برای داشتن پذیرایی گرم و لوکس
2) موکت های طرح پارکت: پارکت ها کف‌پوش های چوبی هستند که طرفداران زیادی دارند. اما با خرید موکت جدید طرح پارکت می توانید هم از مزایای پارکت و هم از مزایای موکت بهره مند شوید. موکت طرح پارکت به مراتب به لوکس بودن فضا می افزاید.
3) موکت های پرزدار: موکت های پرزدار در دو نوع پرز بلند و پرز کوتاه تولید می شوند. این موکت ها یکی از بهترین انتخاب ها برای سالن پذیرایی هستند. زیرا جنسی کاملاً نرم و جلوه ای کاملاً لوکس دارند. اگر در پذیرایی فرش نیز پهن می کنید از موکت پرز کوتاه استفاده کنید.
4) موکت هایی با طرح هندسی: این مدل موکت ها هیچ وقت از مد نمی افتند. اگر از فرش ها و مبل های طرح دار استفاده نکرده اید می توانید موکت جدید طرح هندسی را انتخاب کنید. بهتر است این موکت را در رنگ های خنثی خریداری نمایید. زیرا رنگ تیره آن فضای شلوغی ایجاد می کند.
موکت جدید برای پذیرایی چی بخریم؟
5) اگر از شستشوی مداوم موکت و تمیز کردن آن خسته شده اید پیشنهاد ما موکت تایل است. موکت تایل در رنگ های تیره به سختی لکه ها را روی خود نشان می دهند و به آسانی نیز قابلیت تمیز کردن دارد. البته شایان ذکر است که این موکت نسبت به موکت های دیگر نرمی کمتری دارد.

مطلب پیشنهادی

همه چیز درباره فرش ماشینی با الیاف طبیعی و مشخصات آن

همه چیز درباره فرش ماشینی با الیاف طبیعی و مشخصات آن

فرش ماشینی با الیاف طبیعی یا با الیاف مصنوعی، نزدیک به نیم قرن است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳