جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 6:23 قبل از ظهر

ترکیب رنگ موی بنفش یاسی

ترکیب رنگ موی بنفش یاسی یک ترکیب خاص و سنگی است که نیاز به پیش نیازهای خاص خود دارد! برای رسیدن به این رنگ مو باید پایه موها را به شدت کاهش دهید. اما این تنها آغاز راه است. درست است که رنگ موی بنفش یاسی یک رنگ زیبا، خاص و چشم نواز است، اما تناژ‌های مختلف این رنگ موجب شده‌‌اند فورمول‌های متفاوتی به وجود بیایند.
فورمول‌هایی که گاه آنقدر سرد می‌شوند که تنها با نگاه کردن به آن‌ها به خود می‌لرزید! گاهی نیز آنقدر گرم می‌شوند که مردم هوس می‌کنند شما را به یک دورهمی دوستانه دعوت کنند! در ادامه این مقاله از سیب قصد داریم شما را با فورمول‌های مختلف این رنگ مو آشنا کنیم. با ما همراه بمانید.

فرمول ترکیب رنگ موی بنفش یاسی

فرمول ترکیب رنگ موی بنفش یاسی

اگر بدانید کدام رنگ مو مناسب شماست، زیبایی چند برابری را به خود هدیه خواهید کرد. اما حالا که رنگ موی بنفش یاسی را انتخاب کرده‌‌اید، باید گفت این زیبایی هزاران برابر خواهد شد. چون تقریباً می‌توان گفت این رنگ مو با هر چهره‌‌ای سازگار می‌شود. فراموش نکنید بنفش یاسی از آن دست رنگ موهایی است که طیف گسترده‌‌ای دارد. اینکه کدام طیف از این رنگ مو را انتخاب کنید، تاثیر به سزایی روی نتیجه نهایی خواهد داشت. به طوری که می‌تواند شما را امیدوار یا ناامید کند! در این انتخاب به میمیک چهره و رنگ پوست توجه داشته باشید.
به یاد داشته باشید برای رسیدن به این رنگ مو، لازم است پایه موها را به پایه ده برسانید. این کار به روش‌های مختلفی قابل انجام است. از دکلره کردن تا چهار رنگه کردن مو را می‌توانید برای این کار انجام دهید. اما با توجه به اینکه رنگ انتخابی شما بنفش یاسی است، بهتر است بیش از اندازه به موهای خود آسیب نزنید! این رنگ در بسیاری از کاتالوگ‌ها از ترکیب سوپر بلوند شرابی و هایلایت دودی به وجود می‌آید. اما اینکه از کدام یک از این ترکیب‌ها به چه اندازه استفاده کنید، وابسته به رنگ مویی که مدنظر دارید و جنس موهایتان متفاوت است. اگر به دنبال رنگ سرد یاسی بنفش هستید، رنگ بنفش بلوند را با دودی ترکیب کنید تا به تناژ سرد این رنگ مو دست پیدا کنید.

فرمول ترکیب رنگ موی بنفش یاسی

اما اگر به دنبال یاسی گرم‌تری هستید، بهتر است از ترکیب صورتی و دودی استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید این دو تناژ رنگی هر دو نیاز به پایه موی ۱۰ دارند. اگر به دنبال بنفش یاسی با پایه موهای کمتر هستید، با مجله اینترنتی سیب همراه بمانید. اگر بنفش یاسی کلاسیک می‌خواهید، پایه موی ۹ نیز کافی است. اما برای این رنگ مو باید موها را با شامپوی ضد زردی بشویید. برای این ترکیب دو فورمول وجود دارد. فورمول اول با نصف تیوپ شامپاینی هایلایت، یک چهارم تیوپ هایلایت یاسی، یک چهارم تیوپ دودی پایه ۸، یک سانت قرمز و دو سانت شرابی پایه ۷ تهیه می‌شود. در این ترکیب از اکسیدان ۶ درصد استفاده می‌شود.
برای ترکیب دوم به یک چهارم تیوپ طبیعی پایه ۹، نصف تیوپ هایلایت یاسی و نصف تیوپ هایلایت نقره‌‌ای نیاز دارید. در این ترکیب نیز از اکسیدان ۶ درصد استفاده می‌شود. اما دو ترکیب بالا کمی زنانه‌تر هستند. چرا که این دو ترکیب موهای روشن‌تری ارائه می‌کنند. اگر به دنبال ترکیب تیره‌تر هستید، ترکیب بعدی بهترین انتخاب است.

ترکیب رنگ موی بنفش یاسی

ترکیب رنگ موی بنفش یاسی

برای رنگ موی یاسی بنفش نقره‌‌ای باید پایه دکلره ۹ داشته باشید و موها را با شامپوهای ضد زردی بشویید. در این ترکیب از هایلایت یاسی و نقره‌‌ای به ترتیب به مقدار سه چهارم و یک چهارم تیوپ استفاده می‌شود. همچنین به دو پیمانه پودر رنگی یاسی و دو بند انگشت واریاسیون نقره‌‌ای نیاز دارید. در این ترکیب نیز از اکسیدان ۶ درصد استفاده می‌شود. بسیاری به دنبال رنگ‌های سرد‌تر هستند. رنگ یاسی ارغوانی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این افراد است. برای تهیه این رنگ موهایتان باید دارای پایه دکلره ۹ و شسته شده با شامپوی ضد زردی باشند.
در این ترکیب از دو پیمانه شامپوی رنگ بنفش پایه ۸، یک چهارم تیوپ دودی پایه ۹ و سه چهارم تیوپ هایلایت یاسی نیاز دارید. اما این ترکیب بدون اکسیدان ۲ به اندازه دو برابر مواد، کامل نخواهد بود. فراموش نکنید اگر اولین بار است که این رنگ را به موها می‌زنید، می‌توانید از شامپوی دودی بنفش استفاده کنید. این کار توناژ کمیاب‌تری به رنگ می‌دهد.

ترکیب رنگ موی بنفش یاسی
جالب است بدانید برخی ترکیب رنگ‌های بنفش یاسی را می‌توان بدون کاهش پایه مو انجام داد. البته این کار تنها درباره موهایی که به طور طبیعی دارای رنگ روشن هستند ممکن است. چرا که زمانی که مو به پایه‌های ۹ و ۱۰ می‌رسد، تقریباً یخی و بی‌رنگ می‌شود. رسیدن به این حالت، برای موهای رنگ روشن ساده‌تر است.
سیب یک مجله کامل برای هر آن چیزی است که یک بانو به آن نیاز دارد. ما در این مجله در تلاشیم تا بهترین‌ها را بسته به نیاز شما ارائه کنیم. در این مقاله نیز راه را در رسیدن شما به رنگ بنفش یاسی هموار کردیم. اگر شما هم فورمول‌های خاص خود را برای رسیدن به رنگ‌های یاسی بنفش دارید، با ما در میان بگذارید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *