یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403 - 6:55 بعد از ظهر

رنگ موی عسلی نسکافه ای بدون دکلره

رنگ موی عسلی نسکافه ای یکی از رنگ های نسبتا روشن است که زیبایی و جلوه خاصی دارد و برای پوست‌های روشن و پوست های گندمی کاملاً مناسب است. این محصول می‌تواند هم با دکلره و هم بدون دکلره روی موهای شما رنگ باز کند و جلوه خاصی به موها بدهد، اما از آنجایی که استفاده از دکلره می تواند آسیب های جبران ناپذیری به موها وارد کند، در این مقاله قصد داریم به فرمول ترکیب رنگ مو عسلی نسکافه ای بدون دکلره بپردازیم.

فرمول ترکیبی رنگ موی عسلی نسکافه ای بدون دکلره

برای به دست آوردن رنگ موی عسلی نسکافه ای بدون دکلره می توان از دو روش استفاده کرد:

رنگ موی عسلی نسکافه ای روشن

در این ترکیب رنگ موی عسلی نسکافه ای کاملاً روشن خواهد بود و با پوست های روشن همخوانی بیشتری خواهد داشت.
برای به دست آوردن این ترکیب مو در ابتدا رنگ سه صفر را با اکسیدان ۱۲ درصد مخلوط کنید و سپس آن را روی موهای خود قرار دهید و برای مدت زمان ۱ ساعت صبر کرده و سپس موها را با استفاده از آب و شامپو شستشو دهید.

فرمول ترکیبی رنگ موی عسلی نسکافه ای بدون دکلره

برای به دست آوردن ترکیب رنگ مو در ابتدا رنگ مو طلایی پایه ۸، رنگ نسکافه ای پایه ۷، رنگ مسی پایه ۷، رنگ دودی پایه ۸ را با واریاسیون بنفش و نقره ای و دودی هر کدام به اندازه ۲ سانت مخلوط کنید و سپس به اندازه تمامی موادی که درست شده اند به آنها اکسیدان شماره ۱ اضافه کنید.
این ترکیب را از قسمت پشت سر به سمت جلوی سر بکشید و موهای خود را با استفاده از یک شانه پلاستیکی شانه کنید تا تمامی قسمت های مو رنگ بگیرد.
برای باز شدن رنگ مو روی موها بهتر است از کلاه مخصوص رنگ استفاده کنید و آن را روی تمامی قسمت های مو بکشید اما اگر کلاه مخصوص رنگ در اختیار شما قرار ندارد می توانید با استفاده از یک پلاستیک قسمت های مو را بپوشانید و به مدت ۳۰ تا ۳۵ دقیقه صبر کنید تا رنگ مو روی موهای شما باز شود.
بعد از اینکه موهای خود را در آینه بررسی کردید و متوجه شدید که موهای شما رنگ گرفته اند می توانید آنها را با استفاده از آب و نرم کننده به صورت کامل بشویید و از زیبایی و لطافت موهای خود لذت ببرید. رنگ موی

فرمول ترکیبی رنگ موی عسلی نسکافه ای بدون دکلره

رنگ عسلی نسکافه ای متوسط

ترکیب این رنگ به اندازه رنگ بالا روشن نیست اما این رنگ به عنوان رنگ موی عسلی نسکافه ای متوسط شناخته می شود.
اگر موهای شما دارای رنگ مشکی است به شما پیشنهاد می کنیم که از این ترکیب استفاده نکنید زیرا این ترکیب برای موهای قهوه‌ای کاربرد دارد و افرادی که به صورت طبیعی پایه موهای آنها پایه قهوه ای ۷ یا ۸ است می‌توانند از این ترکیب برای رنگ کردن موهایشان به رنگ عسلی نسکافه ای استفاده کنند.
به دست آوردن ای رنگ باید رنگ مو طلایی پایه ۷، رنگ نسکافه ای پایه ۷، رنگ مسی پایه ۶ و رنگ دودی پایه ۸ را با یکدیگر مخلوط، و سپس با استفاده از واریاسیون بنفش، نقره ای، دودی و آبی هر کدام به اندازه دو سانتیمتر ترکیب خود را کامل کنید.
به اندازه موادی که حاصل شده اند دقت کرده و به اندازه مواد به ترکیب خود اکسیدان شماره ۲ اضافه کنید. افزودن اکسیدان به این ترکیب رنگ بسیار مهم است زیرا هم رنگ مو را روی موهای شما باز می‌کند و هم رنگ را به غلظت مناسب می رساند.

رنگ عسلی نسکافه ای متوسط
بعد از اینکه ترکیب شما به دست آمد آن را روی موهای خود قرار دهید و بعد از گذشت مدت زمان حدودی ۴۵ دقیقه می توانید موهای خود را بشویید.
برای اینکه متوجه شوید که موهای شما رنگ گرفته اند یا خیر بهترین روش این است که در ابتدا موهای خود را در آینه مورد بررسی قرار دهید و سپس موها را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید.
برای شستن موها به هیچ عنوان نباید از شامپو استفاده شود زیرا استفاده از شامپو می تواند رنگ موها را از بین ببرد و کیفیت رنگ مو را کاهش دهد و باعث کدر شدن رنگ مو شود به همین دلیل بعد از مدت زمان ۴۸ ساعت از رنگ کردن موها می توانید از شامپو استفاده کنید.
دیگر مطالب مجله اینترنتی سیب را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *