سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403 - 2:10 قبل از ظهر

رنگ مو هایلایت | انواع مدل مش و هایلایت مو + عکس

رنگ مو تاثیر بسیار زیادی روی جذابیت چهره خانم ها دارد، به همین خاطر اکثر خانم هایی که تاثیر استفاده از رنگ مناسب برای موهای خودشان را درک کرده اند، از بهترین رنگ های جذاب برای رنگ کردن موهای خودشان استفاده می کنند. مش و هایلایت، دو تکنیک برای رنگ کردن موهای جذاب زنانه محسوب می شوند که هم زیبایی خاصی دارند و هم می توانند برای موهای بانوان بسیار ایده‌آل باشند، در میان مش و هایلایت در سال های اخیر، هایلایت مو طرفداران بیشتری پیدا کرده است. هایلایت زیبایی منحصر به فردی به موهای شما می دهد و می تواند موها را خاص تر و زیباتر نشان دهد.

مدل های هایلایت موی کوتاه

بسیاری از افرادی که موهای کوتاهی دارند، در مورد انتخاب مدل های رنگ مو تردید دارند. واقعیت این است که مدل های هایلایت موی کوتاه، می تواند تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی موهای شما داشته باشد، بنابراین اگر موهای خود را به تازگی کوتاه کرده‌اید و به دنبال یک رنگ موی جذاب می گردید، ما به شما مدل های جدید هایلایت را پیشنهاد می کنیم. واقعیت این است که نمی توان در مورد بهترین مدل های هایلایت موی کوتاه زنانه قضاوت کرد، چرا که اولا سلیقه هر یک از بانوان برای داشتن هایلایت مو متفاوت است. برخی از بانوان هایلایت هایی را دوست دارند که بسیار روشن اند و روی موها نمای بیشتری دارند. برخی از بانوان نیز به هایلایت های تیره‌ رنگ که فقط چند درجه روشن تر از پایه رنگ مو است را به هایلایت های روشن، ترجیح می دهند.
دومین موضوع در مورد هایلایت موی کوتاه، رنگ پوست افراد است. هر یک از افراد دارای رنگ پوست های متفاوتی اند. برخی از آن ها به دلیل داشتن پوست روشن می توانند از رنگ های روشن هایلایت بهره بگیرند و شاهد زیبایی موهای خودشان باشند، اما معمولا افرادی که دارای پوست های تیره هستند، می توانند از رنگ های تیره برای رنگ کردن موهای خودشان بهره بیشتری ببرند.
موضوع مهمی که باید در مورد مدل های هایلایت موی کوتاه در نظر داشته باشید، گرم و سرد بودن رنگ ها است. اگر رنگ پایه موهای شما گرم است، بهتر است که رنگ هایلایت را نیز گرم انتخاب کنید، ولی اگر رنگ پایه موهای شما سرد است، بهتر است که از رنگ های سرد برای هایلایت خودتان استفاده کنید.

مدل های هایلایت موی کوتاه

مدل های هایلایت موی بلند

اگر موهای بلندی دارید، بد نیست که در مورد این‌که مدل های هایلایت موی بلند چقدر می توانند برای موهای شما خاص و زیبا به نظر برسند، صحبت کنیم. هایلایت موی بلند، بسیار تکنیک جذابی است. در این تکنیک بخشی از موهای شما به صورت شاخه‌ای و از ریشه با یک رنگ روشن، رنگ زده می شوند، این در حالی است که رنگ پایه موهای شما چند درجه تیره‌تر از رنگ هایلایت است.
مدل های بسیار متنوعی برای هایلایت موی بلند وجود دارند که شما می توانید بر اساس سلیقه خودتان یکی از این مدل ها را انتخاب کنید، اما فراموش نکنید که سلیقه شما باید متناسب با رنگ پوست شما باشد. برخی از رنگ های مو، به پوست های روشن نمی آیند و چهره را رنگ پریده نشان می دهند و برخی از مدل های مو نیز مناسب پوست های تیره‌رنگ نیستند، به‌هرحال شما می توانید بر اساس سلیقه و نظر خودتان، دو رنگ را به عنوان هایلایت و رنگ پایه موهای خودتان انتخاب کنید. اگر یک آرایشگر حرفه‌ای دارید، از نظر او برای هایلایت موهای خودتان استفاده کنید. گاهی افراد ترجیح می دهند که حتی رنگ هایلایت موهای خودشان نیز متفاوت باشد، به طور مثال رنگ هایلایت در نزدیکی ریشه مو روشن تر و در نزدیکی ساقه مو تیره تر می شود. شما نیز می تواند بسته به سلیقه خودتان از هر یک از مدل های رنگ هایلایت مو برای موهای جذاب خودتان کمک بگیرید.

مدل های هایلایت موی بلند

در این مطلب از سیب سعی کردیم شما را با جذاب ترین مدل های هایلایت مو برای موهای کوتاه و بلند آشنا کنیم. تنوع مدل های هایلایت مو برای موهای بلند و کوتاه، بسیار زیاد است. شاید تا به حال آرایشگرهای مختلفی به شما مدل های متنوع هایلایت و مش را پیشنهاد کرده باشند، اما در نهایت این شما هستید که باید بر اساس سلیقه و نظر خودتان، بهترین مدل مش و هایلایت مو را انتخاب کنید.

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *