جمعه , 10 فروردین 1403 - 0:29 قبل از ظهر

فرش گردویی با چه رنگ مبلی ست میشه

رنگ گردویی یک رنگ جنگلی با تن شیک و مهمان نوازانه است و سایه های مختلفی از کم رنگ تا پررنگ را دارا می باشد و برای فرش اتاق پذیرایی یک انتخاب محبوب است.

فرش گردویی با چه مبلی ست میشه

چیدمان فرش گردویی با مبل

استفاده از رنگ گردویی در سایر وسایل و دکوراسیون خانه، ظاهری درخشان و زیبا به آن می بخشد. استفاده از رنگ گردویی در فرش در کنار انتخاب مناسب رنگ وسایل دیگر از جمله مبلمان می تواند فضای خانه را گرم و دلپذیر کند. فرش گردویی قابلیت ست شدن با بسیاری از رنگ های مبلمان و وسایل دیگر دارد.

چیدمان فرش گردویی با مبل
برای ست کردن رنگ مبلمان با فرش گردویی باید به دنبال رنگ های مکمل رنگ گردویی رفت یا اینکه رنگ مبلمان را هم رنگ فرش یا چند درجه روشن تر یا تیره تر انتخاب کرد. گردویی یکی از اجزای طیف رنگی قهوه ای به حساب می آید و رنگی گرم و خنثی است و همین موضوع باعث آرامش بخش شدن فضای خانه می شود.

چیدمان فرش رنگ گردویی با مبل

مبل های همخوان با فرش گردویی

استفاده از رنگ هایی مثل سفید، طلایی، مشکی و کرم در مبلمان می تواند در کنار فرش گردویی فضایی آرام و مدرن را به خانه تان ببخشد. به طور کلی اگر در دکوراسیون خانه تا حدی از ترکیب رنگ های خنثی و پر انرژی استفاده شود، منجر به دلکش جلوه داده شدن فضای خانه می شود. از این رو، ترکیب فرش گردویی با یک ست مبلمان طلایی رنگ، می تواند فضای داخلی خانه تان را همچون یک کاخ کند.

مبل همخوان با فرش گردویی

نکته ی دیگری که وجود دارد این است که اگر فرش گردویی شما دارای طرح های شلوغی است، بهتر است از مبلمانی دارای طراحی ساده استفاده کنید. شما علاوه بر استفاده از رنگ های ذکر شده در بدنه ی اصلی مبلمان، می توانید کوسن های آن را نیز به خوبی با رنگ گردویی فرش ست کنید.

مبل های همخوان با فرش گردویی
در نهایت این نکته را نیز باید به خاطر داشته باشید که علاوه بر هماهنگ بودن رنگ مبلمان و فرش، لازم است که این دو با رنگ سایر وسایل و دیوارهای خانه نیز هماهنگ باشند.

مطلب پیشنهادی

از کجا موکت بخریم

از کجا موکت بخریم

موکت یکی از کفپوش‌های مهم است که از زمان‌های قدیم برای منازل مورد استفاده قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *