دوشنبه , 10 اردیبهشت 1403 - 3:07 بعد از ظهر

چگونه در سه روز دو کیلو کم کنیم

اینکه آیا امکان دارد در سه روز بتوانید دو کیلوگرم وزن کم کنید سوالی است که ممکن است برای بسیاری از افرادی که قصد دارد در کوتاه مدت وزن خود را کاهش دهند پیش می آید. در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که آیا امکان دارد در سه روز 3 کیلوگرم وزن کم کرد؟ اگر به یک جست و جوی اینترنتی بپردازید می بینید که رژیم های بسیاری وجود دارند که ادعا دارند در سه روز شما وزنی نزدیک به 3 تا 5 کیلو گرم را کم خواهید کرد. کاهش دو کیلوگرم وزن در سه روز ادعای گزافی نیست اما باید دقت دشته باشید از اصول و قواعد مربوط به این رژیم پیروی کنید تا بتوانید به نتیجه مطلوب برسید. رادی که اقدام به انجام این رژیم می کنند نباید هیچ گونه بیماری ارثی و زمینه ای داشته باشد .

این رژیم برای بزرگسالان بالای 18 سال است و باید از سلامت کامل جسمی برخوردار باشند. این رژیم از سه وعده صبحانه، ناهار و شام تشکیل شده است و دارای میان وعد هایی است. در واقع رژیم غذایی و انجام حرکات ورزشی دو قطب اصلی این رژیم محسوب محسوب می شوند. در رژیم سه روزه میزان کالری دریافتی شما کاهش و فعالیت بدنی شما بالا می رود. با سیب همراه باشید.

رژیم لاغری 3 روزه سریع دو کیلو

رژیم لاغری 3 روزه سریع دو کیلو

برای انجام رژیم سه روزه نیازی نیست که شما هزینه زیادی برای خرید مواد غذایی داشته باشید. غذاهایی که در این رژیم کنجانده می شوند دارای کالری کمی هستند و به سادگی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. یکی از معروف ترین رژیم هایی که در این سه روز می توانید داشته باشید عبارتند از:

رژیم غذایی

وعده غذایی

آب گرم یا قهو بدون شکر- نصف پرتقال یا گریپ فروت- یک لایه نان تست با یک قاشق با یک قاشق کره بادام زمینی

صبحانه
نصف پیاله تن ماهی بدون روغن- یک لایه نان تست- یک فنجان قهوه تلخ- یک فنجان چای

ناهار

100 گرم گوشت قرمز یا سفید- یک پیاله خوراک لوبیا- سالاد فصل- یک عدد سیب- یک پیاله بستنی

شام

رژیم لاغری 3 روزه سریع دو کیلو

در این رژیم افراد نباید غیر از موارد ذکر شده در برنامه غذایی چیز دیگری بخورند. در برخی از سایت ها عنوان شده است که می توانید به جای تن ماهی از 200 گرم پنیر خامه ای استفاده کنید. بهتر است تمامی سبزیجاتی که در این رژیم گنجنده شده است را به صورت خام و یا بخارپز مصرف کنید. دقت کنید که این برنامه برای گیاه خوارن و کسانی که به طور حرفه ای ورزش می کنند مناسب نیست. اگر منع مصرف گلوتن دارید از این رژیم پیروی نکنید زیرا نان تست و کراکر هر دو دارای گلوتن هستند.

برنامه ورزشی برای کاهش وزن دو کیلویی در 3 روز

در رژیم کاهش وزن 2 کیلو در سه روز بیشتر از آن که تغذیه اهمیت داشته باشد، ورزش و فعالیت بدنی مهم است. در انجام حرکات ورزشی برای سه روز محدودیتی وجود ندارد اما شما باید آمادگی بدنی و فیزیکی لازم برای انجام حرکات ورزشی چربی سوز را داشه باشید. بهترین ورزش هایی که می توانید در طول این سه روز انجام دهید ورزش های هوازی است  این ورزش ها چربی سوز هستند و باعث می شوند چربی های انباشته شده در بدن به عنوان سوخت سلول ها به مصرف برسد.

رژیم لاغری 3 روزه سریع دو کیلو

شما با توجه به وزنی که دارید می توانید از طریق فعالیت های بدنی متفاوتی محاسبه کنید که تا چه میزان می توانید کالری بسوزانید. به طور مثال افرادی که توده بدنی آن ها حدود 75 کیلوگرم است اگر سی دقیقه با سرعت متوسط بدوند حدود 300 کالری می سوزانند. اگر سرعت دویدن را بیشتر کنید می توانید مقدار سوخت را تا نزدیک به 500 کالری نیز افزایش دهید. درنظر داشته باشید که در این دوره زمانی کوتاه ، ورزش به همراه رژیم غذایی کم کالری موثر است. بعد از انجام ورزش های هوازی تا یک ساعت و نیم از خوردن هر گونه غذا و  خوراکی غیر از آب پرهیز کنید. به گونه ای ورزش کنید که بدن شما دچار خستگی و زدگی از ورزش نشود. بجای یکساعت ورزش مداوم می توانید دو سانس نیم ساعته ورزش کنید.

رژیم لاغری 3 روزه سریع دو کیلو

بعد از کاهش وزن نیز سعی کنید برنامه ورزش را به طور مداوم در برنامه روزانه خود داشته باشید. داشتن یک پیاده روی منظم یا روزانه بیست دقیقه ورزش هوازی می تواند از اضافه وزن و چاقی مفرط جلوگیری کند.

مطلب پیشنهادی

کجای قارچ را نباید خورد

    از دیرباز، انسان ها از قارچ ها به عنوان منبع غذایی و دارویی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *