جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 11:41 بعد از ظهر

مبل چستر از کجا بخرم

یکی از زیباترین و محبوب ترین مدل های مبلمان، مبل های چستر می باشند، مبل های چستر پیشینه ای دور و دراز دارند و توانسته اند در سال های اخیر جایگاه خوبی را برای خود کسب کنند از این رو روزانه افراد زیادی در سرتاسر جهان تصمیم بر این می گیرند که این محصول را برای مرکز اداری یا منزل خود تهیه کنند.
در زمان گذشته مبل های چستر تنها محدود به یک مدل خاص می شدند اما این روزها به دلیل محبوبیتی که این مبل ها کسب کرده اند توانسته اند تبدیل به یک سبک در طراحی مبلمان شوند. می خواهید بدانید ست مبل با فرش فیلی رنگ چیست؟ این مقاله را بخوانید.

خرید مبل چستر
مبل های چستر در ایران مانند هر کشور دیگری بسیار محبوب هستند، تا حدیکه امروزه تولیدکنندگان ایرانی سعی بر این دارند که همسو با مد روز پیش روند و بهترین و شیک ترین مدل های چستر رو تولید کنند.
از این رو شما می توانید به راحتی در ایران، این مدل از مبل ها را تهیه نمایید، زیرا امروزه در هر تولیدی و مغازه مبل فروشی، به راحتی می توان مبل های چستر را یافت.

مبل چستر چیست و از کجا می توان تهیه کرد؟

مبل چستر چیست و از کجا می توان تهیه کرد؟

مبل های سبک چستر که دودمان آن ها از فرانسه نشأت گرفته است، ریشه بسیار سلطنتی دارد، این دسته از مبل ها از نظر دوخت، پارچه مورد استفاده، لمسه دوزی، ارتفاع و مدل تکیه گاه با دیگر مبل ها و مدل های دیگر متفاوت هستند؛ به عبارتی این دسته از مبل ها مبل هایی هستند که لمسه کاری آن ها به واسطه دکمه هایی صورت گرفته که با آرایشی منظم روی مبلمان قرار می گیرند و به گونه ای که دوخت آن ها نمایان نباشد روی مبلمان وصل می گردند.
تنوع مبل های چستر و جذابیت بالای آن ها به گونه ای می باشد که اغلب افراد با هر سلیقه ای از این مدل مبلمان استقبال می کنند.

مبل چستر چیست و از کجا می توان تهیه کرد؟
در حال حاضر “مبل های چستر مکانیزم” ترند هستند، این دسته از مبل ها دارای تکیه گاهی می باشند که به اهرم مقاومی وصل هستند و به راحتی باز و بسته می شوند و تبدیل به تخت خواب می شوند، از این رو جدا از اینکه جز مبلمان رسمی به حساب می آیند می توانند به راحتی به کمک یک اهرم تبدیل به تختخواب شوند و حالت اسپرت طور بگیرند. اما اگر شما نیز به تازگی علاقه مند به این مدل از مبلمان شده اید و نمی دانید آن ها را از کجا تهیه کنید با ما همراه باشید تا شما را با راه و روش تهیه این مبل ها با پایین ترین قیمت آشنا کنیم.

فراموش نکنید که در این عرصه رقابتی اگر به دنبال خرید مبلمان ارزان هستید باید سراغ مراکز عرضه ای بروید که محصولات را به صورت مستقیم عرضه می کنند و خود آن ها جز تولیدکنندگان این عرصه هستند. زیرا اغلب مراکز فروش این مبل ها خود از فروشندگانی هستند که محصولات مورد نظر شما را به کمک واسطه عرضه می کنند از این رو خود در این بین سود فروش خود را با اضافه کردن هزینه به نرخ محصول از شما دریافت می کنند.

خرید مبل چستر

خرید مبل چستر

از معروف ترین بازارهای مبلمان ایران می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم که شما به راحتی می توانید با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مبلمان با سود کم آشنا شوید:

  • بازار مبل یافت آباد تهران از قدیم الایام بیشترین تمرکز را در فروش میز و صندلی، مبلمان، کمد و … را داشته است، در این ناحیه بازار مبل کاسپین، خلیج فارس، پاسارگاد، کوروش، ارضی و … نیز قرار دارند.
  • بازار مبل چهاردانگه که در اسلامشهر تهران واقع شده است بعد از یافت آباد بیشترین فروشندگان را دارد که در زمینه تولید کابینت و دیگر محصولات چوبی نیز نقطه مورد اعتمادی است.
  • بازار مبل خاوران در بلوار امام رضا (اتوبان خاوران)
  • بازار مبل نعمت آباد
  • و …
    همچنین شهر ملایر که در سال های اخیر تولیدکنندگان زیادی را در این عرصه در خود جای داده اند و سالانه حجم زیادی از مبلمان مورد نیاز ایران در این شهر تأمین می شود. با سیب، از کمک دیگران در خانه داری خود بی نیاز شوید.

 

مطلب پیشنهادی

چیدمان پذیرایی ال شکل بزرگ

چیدمان پذیرایی ال شکل بزرگ

چیدمان پذیرایی ال شکل بزرگ نیز مانند هر مدل پلان دیگری سختی‌های خاص خود را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳