یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 12:44 بعد از ظهر

چگونه رنگ موی عسلی درست کنیم

رنگ موی عسلی همیشه یکی از رنگ های محبوب میان بانوان عزیز بوده است. اما فارغ از محبوبیت این رنگ مو، باید توجه داشت که نمی توان آن را برای هر نوع پوستی مورد استفاده قرار داد. معمولا افرادی که دارای پوست روشن هستند، از زیبایی موهای رنگ روشن بیشتر بهره مند می شوند تا افرادی که دارای پوست تیره هستند.

چگونه انواع رنگ موی عسلی از روشن تا تیره را درست کنیم؟

رنگ موی عسلی روشن بیشتر برای افرادی که پوست روشن دارند مناسب است و رنگ موی عسلی تیره بیشتر برای افرادی که پوست تیره ای دارند، مناسب است. این موضوع ایجاب می کند که افراد با ترکیب رنگ های مختلف موی عسلی آشنایی داشته باشند. در ادامه مقاله 10 فرمول و ترکیب رنگ انواع موی عسلی را به شما توضیح می دهیم. با سیب همراه باشید.

چگونه انواع رنگ موی عسلی از روشن تا تیره را درست کنیم؟

10 فرمول و ترکیب انواع رنگ موی عسلی

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، حتما از رنگ کردن موهای خودتان با رنگ موی عسلی لذت می برید. واقعیت این است که رنگ موی عسلی مانند بسیاری از انواع رنگ موهای موجود در کشور ایران، دارای ترکیبات مختلفی بوده و می تواند بسته به سلیقه فرد با ترکیب رنگ های مختلفی انتخاب شود. به همین خاطر، در ادامه این مقاله قصد داریم 10 فرمول و ترکیب انواع رنگ موهای عسلی را به شما توضیح دهیم.

1. رنگ مو عسلی با دکلره

برای داشتن رنگ موی عسلی با دکلره لازم است که موهای خود را به پایه 8 الی 9 برسانید تا پایه موهای شما خیلی روشن باشد. سپس، می توانید 10 سانتی متر بلوند روشن شماره 7 را با 10 سانتی متر بلوند طلایی روشن شماره 8.3 مخلوط کنید. سپس، با اضافه کردن اکسیدان شماره 1 به اندازه 30 سی سی می توانید ترکیب رنگ جذاب خود را داشته باشید.

2. رنگ مو عسلی بدون دکلره

اگر علاقه ای به دکلره کردن موهای خودتان برای رنگ کردن مو با رنگ عسلی را ندارید، می توانید از فرمول بدون دکلره استفاده کنید. برای داشتن این ترکیب رنگ نیاز است که یک تیوپ کامل از رنگ 12.81 را با یک تیوپ کامل از رنگ شماره 12 و یک تیوپ کامل از رنگ شماره 12.89 و یک تیوپ کامل از رنگ موی 12.16 ترکیب کنید. همچنین، با اضافه کردن اکسیدان 9 درصد می توانید این ترکیب رنگ جذاب را داشته باشید.

چگونه انواع رنگ موی عسلی از روشن تا تیره را درست کنیم؟

3. رنگ موی عسلی متوسط

برای داشتن این رنگ موی جذاب هم به پایه 5 الی 6 دکلره نیاز دارید. سپس، می توانید به اندازه نصف تیوپ از رنگ موی مسی شماره 7 را با نصب تیوپ از رنگ موی طلایی شماره 8 مخلوط کنید. با اضافه کردن رنگ موی دودی پایه 7 به اندازه یک هشتم از تیوپ و واریاسیون آبی و بنفش و اکسیدان شماره 2، رنگ موی شما تکمیل می شود.

4. ترکیب رنگ موی عسلی شکلاتی
برای بدست آوردن رنگ موی عسلی شکلاتی، ابتدا باید پایه موهای خود را به شماره 7 دکلره برسانید. سپس، رنگ موی طلایی با شماره 6 را با رنگ موی شکلاتی طبیعی با شماره 6 و رنگ موی عسلی با شماره 5 مخلوط کنید. با اضافه کردن 5 سانت رنگ موی شکلاتی تیره و اکسیدان، این ترکیب رنگ جذاب آماده است.
5. رنگ مو عسلی زیتونی
برای بدست آوردن این رنگ موی عسلی، می توانید از ترکیبات مختلفی استفاده کنید. یکی از ترکیبات استفاده از رنگ موی بلوند زیتونی متوسط با شماره 7.2 و رنگ موی بلوند عسلی متوسط با شماره 7.3 و اکسیدان شماره 1 است.

10 فرمول و ترکیب انواع رنگ موی عسلی

6. رنگ موی عسلی با ترکیب زیتونی (فرمول دیگر)

به اندازه یک چهارم از تیوپ رنگ موی شماره 8.2 را با یک چهارم از رنگ موی پرفکت شماره 9.03 مخلوط کنید. سپس، می توانید به اندازه یک به دو از اکسیدان شماره 2 استفاده کنید تا ترکیب رنگ شما کامل شود.

7. ترکیب رنگ مو عسلی نسکافه ای با دکلره

برای داشتن ترکیب رنگ موی عسلی با نسکافه ای، باید پایه موهای شما به دکلره 8 برسند. سپس، با اضافه کردن یک چهارم تیوپ از رنگ موی طلایی پایه 8 به یک چهارم تیوپ از رنگ موی نسکافه ای پایه 7 و یک چهارم تیوپ از رنگ مسی شماره 7 و یک چهارم تیوپ از رنگ دودی پایه 8، می توانید ترکیب رنگ نهایی خود را داشته باشید. البته نیاز به اضافه کردن دو سانتی متر واریاسیون بنفش و نقره ای و دودی و اکسیدان شماره 1 نیز هست.

8. رنگ مو عسلی گرم

برای داشتن این رنگ موی خاص، باید پایه دکلره موهای شما 8 باشد. برای درست کردن یک رنگ موی عسلی گرم، باید بلوند شکلاتی متوسط را با بلوند طلایی متوسط به اندازه مساوی مخلوط کنید. سپس، 2 سانت از بلون متوسط را به مخلوط رنگ خود اضافه کنید. از اکسیدان شماره 1 برای نهایی کردن این ترکیب رنگ مو استفاده کنید.

10 فرمول و ترکیب انواع رنگ موی عسلی

9. رنگ موی دودی عسلی

رنگ موی دودی عسلی می تواند با ترکیب رنگ های بلوند شکلاتی (20 میل)، عسلی روشن (70 میل)، دودی روشن (30 میل) و 10 سانتی متر واریاسیون نقره ای و 5 سانتی متر واریاسیون طلایی بدست بیاید. به اندازه 130 میلی لیتر نیز به این ترکیب، اکسیدان شماره 9 اضافه کنید.

10. رنگ موی عسلی مسی

رنگ موی طلایی شماره 6 به اندازه 20 میلی لیتر، رنگ موی مسی روشن به اندازه 50 میلی لیتر و رنگ موی شکلاتی روشن به اندازه 20 میلی لیتر را با واریاسیون طلایی به اندازه 3 سانتی متر و اکسیدان 2 درصد ترکیب کنید تا این رنگ موی جذاب را داشته باشید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *