دوشنبه , 10 اردیبهشت 1403 - 10:47 بعد از ظهر

سگ هاسکی اصیل را از دهکده حیوانات بخواهید

هاسکی یکی از نژادهای جذاب و باهوشی است که با ظاهر زیبایش، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است، و زیرنژادهای مختلفی دارد که می‌تواند برای افرادی که به دنبال سگ‌های گرگی جذاب و باهوش هستند، گزینه مناسبی باشد.

اگرچه انتخاب Husky مزایای زیادی دارد، اما در صورتی که می‌خواهید یک سگ اصیل داشته باشید، حتماً باید از مجموعه‌های معتبر برای خرید آن کمک بگیرید؛ جایی مثل مجموعه دهکده حیوانات که با رعایت تمام اصول و استانداردهای جهانی ساخته شده و هدفش نژادهایی کاملاً اصیل است.

قیمت سگ هاسکی

هاسکی‌ها ظاهر زیبایی دارند و بسیار مهربان هستند. این سگ حتی با غریبه‌ها هم رفتار خوبی دارد. بسیاری از افراد به همین دلیل عاشق آن‌ها می‌شوند و به دنبال راهی برای خریدش هستند. اگر شما هم یکی از این آدم‌ها هستید، قبل از خرید، باید در مورد قیمت آن‌ها اطلاعات داشته باشید.

بسته به درجه خلوص، قیمت این نژاد متفاوت است. در مواردی که گونه اصیل‌تر باشد، قیمت هم افزایش پیدا می‌کند. سگ هاسکی اصیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای تربیت کردن است. قیمت سگ هاسکی نژاد دار بسیار بالاتر از قیمت زیرنژادهای غیراصیل است. بنابراین اگر در یک مرکز، با قیمتی بسیار ارزان از حد انتظار مواجه شدید، کمی شک کنید.

قیمت سگ هاسکی

سگ هاسکی اصیل

انواع مختلف این حیوان می‌توانند پوشش بدنی متفاوت، رنگ چشم متنوع و همچنین مشخصات متفاوتی داشته باشند. معمولاً سگ‌های هاسکی با رنگ سفید، روی بخش‌هایی از بدن‌شان یک سری نقطه‌های رنگی دارند. معمول‌ترین رنگ‌های این نژاد شامل خاکستری و سفید، سیاه و سفید، مسی و سفید یا سفید خالص است.

این نژاد معمولاً ریزش مو دارد و لازم است که برای کنترل ریزش، دائماً آن را برس بکشید. Huskyها بدن بسیار کشیده‌ای دارند و قدشان به بیش از 50 سانتی‌متر می‌رسد. وزن 16 الی 23 کیلوگرم، وزن مناسب این نژاد است. 

جالب است بدانید پوزه و صورت Husky بسیار کشیده است و گوش‌هایش هم مثلثی است. چشم‌های رنگی یکی از دلایل محبوبیت این گونه است، اما جالب است بدانید هاسکی نژاد دار فقط چشم‌های قهوه‌ای یا آبی رنگ دارد. اگر سگ شما اصل باشد، بسیار باهوش است و کاملاً متوجه وضعیت اطراف می‌شود. اگر یک حیوان خانگی باهوش می‌خواهید که زیبایی خیره‌کننده‌ای داشته باشد، Husky دقیقاً همان گزینه مناسب برای شما است. 

این حیوان اصیل بسیار مغرور است و در برابر مطیع شدن مقاومت می‌کند. به همین خاطر، معمولاً افراد تازه‌کار از تربیت آن خسته می‌شوند. با این حال، این موارد جزء خصوصیات ویژه این موجود جذاب برای طرفداران آن است.

سگ هاسکی اصیل

خرید سگ هاسکی از دهکده حیوانات

چنان‌چه به دنبال خرید سگ هاسکی اصیل هستید و می‌خواهید آن را تربیت و نگه‌داری کنید، باید از فروشگاه‌های معتبر کمک بگیرید. متأسفانه مجموعه‌های مختلفی وجود دارند که اقدام به فروش انواع گونه‌های غیراصیل  یا بیمار می‌کنند. پس برای خرید نژادهای اصیل، باید به اعتبار مرکزی که از آن خرید می‌کنید، توجه بیشتری داشته باشید. دهکده حیوانات یکی از بهترین مجموعه‌ها برای خرید هاسکی اصیل است و با یک تیم متخصص و حرفه‌ای در زمینه تربیت و پرورش، بهترین شرایط را برای شما فراهم می‌کند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سگ هاسکی و شرایط خریدش، می‌توانید به وبسایت دهکده حیوانات سر بزنید.

مطلب پیشنهادی

مار پیتون | آشنایی کامل با مار پایتون

  مار پیتون از خانواده ی مارهای بدون زهر است که در آسیا، آفریقا و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *