یکشنبه , 18 شهریور 1403 - 4:07 قبل از ظهر

موقع فروش سکه پارسیان چقدر کم میشه

 

امروزه خرید سکه پارسیان به عنوان یکی از راه های مطمئن برای سرمایه گذاری شناخته می شود، اما قبل از انجام هر کار و سرمایه گذاری، در ابتدا باید تمامی جوانب مربوط به آن را سنجید. در هنگام فروش سکه پارسیان در حدود ۷ درصد از مبلغ کل سکه به علاوه هزینه وکیوم و بسته بندی که حدودا ۲۰ هزار تومان است از مبلغ سکه کسر می شود. با توجه به این توضیحات در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که آیا خرید سکه پارسیان راهی مناسب برای سرمایه گذاری است یا خیر و تمامی جوانب را مورد بررسی قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در این مقاله با ما همراه باشید.

آیا سکه پارسیان برای سرمایه گذاری خوب است؟

خرید سکه پارسیان از جهات مختلفی برای سرمایه گذاری خوب است، اما از جهات دیگر شاید گزینه چندان مناسبی برای سرمایه گذاری به نظر نرسد. افراد موافق با خرید سکه پارسیان برای سرمایه گذاری، از بالا رفتن سکه پارسیان همزمان با قیمت دلار راضی اند، در حالی که افراد مخالف از مالیات ۷ درصدی و هزینه وکیوم ناراضی اند.

به هر حال سرمایه گذاری کاری عالی و آینده نگرانه است و اگر قصد دارید برای مدت زمان بیش از هشت ماه سرمایه گذاری کنید، حتما سکه پارسیان بخرید. برخی از مهم ترین مزایای استفاده از سکه پارسیان برای سرمایه گذاری موارد زیر است:

  • امکان خرید با هر مبلغی: شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که به دنبال سرمایه گذاری باشید، اما بودجه زیادی برای این کار نداشته باشید. سکه پارسیان در وزن های مختلف و با قیمت های متفاوت قابل خریداری است و حتی با سرمایه کم می توانید سرمایه گذاری خود را انجام دهید.
  • جلوگیری از ولخرجی: در زمانه ای که برای یک کافه رفتن به بیشتر از ۲۰۰ هزار تومان پول نیاز دارید، خرید سکه پارسیان برای سرمایه گذاری روشی مطمئن برای از دست نرفتن سرمایه و جلوگیری از ولخرجی است.
  • عدم وجود حباب در قیمت: اگر در قیمت یک محصول حباب زیادی وجود داشته باشد، خرید آن به صرفه نیست؛ زیرا ممکن است حباب قیمت شکسته شود و قیمت محصول ریزش چشمگیری داشته باشد. سکه پارسیان حباب قیمت ندارد و از این جهت برای سرمایه گذاری عالی است.
  • نقد شوندگی سریع: سرمایه گذاری روی هر چیزی (حتی ملک) نقد شوندگی سختی دارد و برای نقد کردن آن باید مدت زمان زیادی منتظر ماند. از آنجایی که سکه پارسیان از طلاست نقد شوندگی سریعی دارد.
  • حفظ ارزش پول: همانطور که تا کنون دیده اید ریال همیشه در حال سقوط ارزش بوده است‌. خرید سکه پارسیان باعث حفظ ارزش پول می شود.
  • امکان نگهداری آسان: سکه پارسیان را می توان در هر مکانی نگهداری کرد‌‌. امکان حمل و نگهداری در هر مکانی مهم ترین قابلیت های سکه پارسیان هستند. بهترین مکان ها برای نگهداری از سکه پارسیان صندوق امانات بانک و گاو صندوق منزل هستند.
  • اجرت نداشتن: سکه پارسیان اجرت ساخت (دستمزدی که برای ساخت پرداخت می شود) ندارد‌. از این جهت این سکه با طلای دست دوم برابری می کند. از آنجایی که اخیرا خرید و فروش طلای دست دوم ممنوع شده است، سکه پارسیان کم اجرت ترین روش سرمایه گذاری روی طلاست.

خرید و فروش آسان سکه پارسیان

همانطور که در بالا نیز به این مسئله اشاره شد یکی از دلایل مهم مناسب بودن سکه پارسیان برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش آسان سکه پارسیان در بازار است. از آنجایی که سکه پارسیان از طلا تولید شده است، خرید و فروش آن در بازار ساده و آسان است. این محصول درست مانند طلا به راحتی در بازار به فروش می‌رسد و در صورت خرید آن می‌توانید هر زمانی که به پول نیاز داشته باشید، بدون معطلی با مراجعه به طلا فروشی آن را به فروش برسانید.

فروش آسان سکه پارسیان نقد شوندگی آن را افزایش داده است، از این رو اگر برای سرمایه‌گذاری‌های بالاتر و یا استفاده از پول نیازی به فروش سکه پارسیان داشته باشید، به علت نقد شوندگی عالی و بالای این محصول می‌توانید به راحتی سکه پارسیان را در بازار به فروش برسانید. برای فروش آسان سکه پارسیان حتماً باید در نظر داشته باشید که سکه باید پلمپ مخصوص خود را داشته باشد، بنابراین از باز کردن پلمپ قبل از فروش محصول خودداری کنید.

 

 

 

مطلب پیشنهادی

دیلیت اکانت تلگرام با گوگل

تلگرام یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در سراسر جهان است که میلیون‌ها کاربر فعال داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *