شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 5:32 قبل از ظهر

رنگ موی عسلی شکلاتی دخترانه

رنگ موی عسلی شکلاتی دخترانه یکی از رنگ‌هایی است که در طیف‌های مختلف تیره و روشن روی مو ها قرار داده می‌شود و با قرار دادن طیف های مختلف رنگ به راحتی می توانید آن را با پوست های تیره و روشن استفاده کنید. رنگ موی عسلی شکلاتی دخترانه رنگی کاملا جذاب است که می‌توان سرزندگی را در آن دید. اگر به دنبال استفاده از این رنگ روی موهای خود هستید در این مطلب از سیب با ما همراه باشید.

رنگ موی عسلی شکلاتی دخترانه

فرمول رنگ موی عسلی شکلاتی دخترانه

فرمول های مختلفی برای رنگ موی عسلی شکلاتی دخترانه روی موها وجود دارد که برخی از آن ها رنگ های تیره و برخی دیگر رنگ‌های روشن هستند، به همین دلیل در ابتدا برای فرمول رنگ عسلی شکلاتی دخترانه آن را در دو دسته بندی قرار می دهیم و سپس فرمول های مختلف را به شما ارائه می کنیم.

رنگ موی عسلی شکلاتی دخترانه تیره

در اکثر موارد رنگ های تیره بیشتر مورد استقبال دختران قرار می‌گیرند و نسبت به رنگ‌های روشن و طرفداران بیشتری در بین دختران جوان دارند. برای به دست آوردن رنگ موی عسلی شکلاتی تیره در ابتدا باید موها را با استفاده از دکلره به پایه هفت برسانید. برای این منظور دکلره را روی موهای خود قرار دهید و بعد از گذشت ۱۰ دقیقه الی یک ربع ان را به صورت کامل شستشو دهید. رنگ شکلاتی شماره ۵، رنگ عسلی شماره پنج، رنگ طلایی شماره ۵، رنگ موی شکلاتی تیره و اکسیدان شماره ۶ را با یکدیگر مخلوط نمایید و آن ها را آنقدر هم بزنید تا ترکیبی یکدست به دست بیاید. بعد از انجام این کار رنگ مو را از قسمت ریشه به سمت پایین بزنید، زیرا در اکثر موارد به ریشه موها دیرتر از سایر قسمتها رنگ می گیرد. بعد از رنگ کردن موها از کلاه مخصوص رنگ کردن موها استفاده کنید و کلاه را به صورت کامل روی تمامی قسمتهای موها قرار بدهید. بعد از انجام این کار باید در حدود 45 دقیقه منتظر بمانید تا موهای شما کاملا رنگ بگیرد، سپس کلاه را از روی سر خود بردارید و موهای خود را با استفاده از آب ولرم شستشو دهید.
یکی از مهم‌ترین نکاتی که در این زمینه باید به آن توجه شود این است که قبل از استفاده از رنگ بهتر است در حدود ۲۴ ساعت قبل و ۲۴ ساعت بعد به هیچ عنوان روی موهای خود از شامپو استفاده نکنید، زیرا شامپو چربی طبیعی رنگ و چربی طبیعی موها را از بین می‌برد و باعث می شود رنگ موها تا حدود زیادی کمتر شود.

فرمول رنگ موی عسلی شکلاتی دخترانه

رنگ موی عسلی شکلاتی روشن

در برخی از موارد دخترانه جوان دوست دارند موهای خود را به رنگ‌های روشن در بیاورند که رنگ موی عسلی شکلاتی روشن از جمله آنها است.
برای به دست آوردن این رنگ مو می توانید در ابتدا با استفاده از رنگ موی سه صفر موهای خود را به پایه برسانید و یا با استفاده از دکلره موها را به پایه شماره ۹ برسانید. مسئله‌ای که در این میان حائز اهمیت است این است که اگر از رنگ موی سه صفر برای رساندن موها به پایه استفاده می‌کنید، بهتر است بین سفید کردن موها با استفاده از این رنگ و گذاشتن رنگ اصلی روی موها یک روز فاصله بیفتد تا موها نسوزند و وز نشوند.

رنگ موی عسلی شکلاتی روشن

بعد از رساندن موها به پایه مورد نظر رنگ موی عسلی روشن شماره ۷، رنگ موی شکلاتی شماره ۷، واریاسیون طلایی و نقره ای، رنگ دودی شماره ۷ و اکسیدان ۲ درصد را به صورت کامل با یکدیگر ترکیب نمایید تا ترکیبی یکدست به وجود بیاید. بعد از انجام این کار از قسمت ریشه موها شروع کنید برای را با استفاده از فرچه مخصوص رنگ در تمامی قسمت‌های موها پخش کنید و کلاه مخصوص رنگ را روی سر خود قرار بدهید. بعد از گذشت حدود ۳۰ تا ۳۵ دقیقه از گذاشتن رنگ روی موها، موها به صورت کامل به رنگ مورد نظر شما در می آیند و می توانید آن ها را شستشو دهید. برای شستن موها باید از آب استفاده کنید و استفاده از شامپو تا ۲۴ ساعت بعد از رنگ کردن موها به هیچ عنوان توصیه نمی شود، زیرا باعث از بین رفتن رنگ مو می شود. یکی از نکاتی که می توانید از آن استفاده کنید این است که می‌توانید برای رساندن رنگ به غلظت مورد نظر خود از مقدار کمی آب ولرم بدون رسوب استفاده کنید در این صورت رنگ بهتر روی موهای شما قرار می گیرد و تمامی قسمت های مو را به صورت کامل و یکدست رنگ می کند.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳