جمعه , 14 اردیبهشت 1403 - 2:01 قبل از ظهر

چگونه پست هایی که در اینستاگرام دیدیم را دوباره ببینیم

 

تا به حال شده یک پست در اینستاگرام را مشاهده کنید، ولی آن را سیو نکنید و پس از چند روز متوجه شوید که دقیقا به همان پست نیاز دارید؟ احتمالا این مشکل شما را کلافه می کند، چون پیدا کردن یک پست در میان دنیایی از اطلاعات در اینستاگرام که هر دقیقه و هر ثانیه به روز می شوند، کار ساده ای نیست. خوشبختانه امکان مشاهده پست هایی که قبلا در اینستاگرام دیده اید، وجود دارد. فقط باید بتوانید به هیستوری اینتراکشن اینستاگرام دسترسی پیدا کنید و اطلاعات اقدامات خودتان را در اینستاگرام مشاهده نمایید. در صورتی که نیاز به پیدا کردن تاریخچه پست های بازدید شده در اینستاگرام دارید، این مقاله را بخوانید تا شما را با نحوه انجام این کار آشنا کنیم.

نحوه پیدا کردن تاریخچه پست های بازدید شده در اینستاگرام

پیدا کردن تاریخچه پست های بازدید شده در اینستاگرام برخلاف باور بسیاری از کاربران اینستاگرام به راحتی امکان پذیر است. ممکن است تا به امروز برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید یک پست را که قبلا در اینستاگرام مشاهده کرده اید، دوباره مشاهده کنید، ولی یادتان رفته باشد که آن پست در چه صفحه ای بود.

خوشبختانه با وجود بخش هیستوری اینتراکشن می توان تاریخچه پست های بازدید شده در اینستاگرام را مشاهده کرد. فقط کافیست که دستورالعمل نحوه مشاهده هیستوری اینتراکشن را بلد باشید تا تمامی اقداماتی که قبلا در اینستاگرام انجام داده اید را مشاهده کنید.

در دسترس داشتن هیستوری اینتراکشن به چه دردی میخورد؟

اجازه دهید تا کمی بیشتر در مورد هیستوری اینتراکشن با شما صحبت کنیم. هیستوری به معنی تاریخچه و اینتراکشن به معنای فعالیت است. شما می توانید تاریخچه فعالیت های خودتان را از طریق این بخش مشاهده کنید. منظور از تاریخچه فعالیت ها لزوما مشاهده پست ها یا ریلز نیست. شما می توانید کامنت ها، استوری ها و ریپلای هایی که روی استوری های مختلف انجام داده اید را نیز مشاهده نمایید.

در دسترس داشتن هیستوری اینتراکشن می تواند به شما این امکان را بدهد تا به اقداماتی که قبلا در اینستاگرام انجام داده اید، دسترسی داشته باشید. به طور مثال اگر به دنبال یک پستی که قبلا مشاهده کرده اید هستید، می توانید به سراغ هیستوری لایک های خودتان بروید تا اگر آن پست را لایک کرده اید به راحتی آن را مشاهده نمایید. برای مشاهده استوری های قبلا مشاهده شده، کامنت ها و … نیز می توانید از این بخش استفاده کنید. این بخش از اینستاگرام برای کنترل والدین نیز بسیار مهم است. به طوری که والدین می توانند برای آگاهی از فعالیت های کودک خودشان از این بخش کمک بگیرند و تاریخچه اقدامات انجام شده توسط فرزند خود را بررسی کنند.

چگونه به تاریخچه اینتراکشن هایی که داشتیم دسترسی پیدا کنیم؟

حالا که می خواهید تاریخچه پست های بازدید شده اینستاگرام را ببینید، باید به بخش مربوط به هیستوری اینتراکشن های اینستاگرام دسترسی پیدا کنید. کار سختی را در پیش ندارید و فقط کافیست که مطابق با مراحل زیر پیش بروید.

  • در ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و به بخش پروفایل خودتان بروید.
  • از بالای صفحه علامت سه خط افقی را بزنید تا گزینه های مختلف تنظیمات به شما نمایش داده شوند.
  • حالا روی گزینه Your activity کلیک کرده و آن را انتخاب کنید.
  • سپس باید روی گزینه Interactions بزنید.
  • در این مرحله شما می توانید تاریخچه فعالیت های خودتان را در 4 دسته مختلف مشاهده کنید.

اولین گزینه ای که می توانید مشاهده کنید، کامنت ها هستند. در واقع در این بخش همه کامنت هایی که از روز اول راه اندازی پیج خودتان در صفحات مختلف نوشته اید، نمایش داده می شوند.

دومین بخش در هیستوری اینتراکشن لایک ها هستند. در این بخش می توانید مشاهده کنید که کدام یک از پیج ها را لایک کرده اید. معمولا از این طریق می توانید پست هایی که قبلا آن ها را دوست داشته اید را دوباره پیدا کنید و اگر یک پست را گم کرده اید از طریق بخش لایک ها می توانید آن ها را مشاهده نمایید.

می توانید تمامی استوری هایی که ریپلای کرده اید را از طریق این بخش مشاهده کنید. به طور مثال اگر یک استوری مهم را قبلا مشاهده کرده اید و روی آن ریپلای نموده اید، می توانید از طریق این بخش آن را مشاهده کنید.

از طریق این بخش می توانید پست هایی که قبلا آن ها را دیده اید را مشاهده کنید. در واقع از طریق بخش بازدیدها یا ریویو به تاریخچه پست های بازدید شده در اینستاگرام دسترسی خواهید داشت.

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

دیلیت اکانت تلگرام فوری بدون کد

  تلگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین مسنجرهای جهان، از طرفداران بسیاری برخوردار است. این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *