پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 6:41 بعد از ظهر

مبل با قیمت مناسب از کجا بخرم؟

مبل ها یکی از اصلی ترین اجزای یک دکوراسیون بی نقص هستند که نمی توان نقش برجسته آن ها را نادیده گرفت، تا حدیکه آن ها می توانند روی انتخاب دیگر اجزای دکوراسیون نیز تأثیر داشته باشند.
از این رو اغلب افراد هنگام چیدمان دکوراسیون منزل یا محیط اداری خود سعی می کنند در انتخاب مدل و رنگ این محصولات تمام سعی خود را کرده و در نهایت محصولی بخرند که با دیگر اجزا هارمونی مناسبی ایجاد کنند.
اما با کمی جستجو و تحقیق متوجه می شوید در بازارها رنج قیمتی این محصولات به قدری گسترده است که نمی توان نرخ مشخصی برای آن ها تعیین کرد، این مسئله بدون شک یکی از مواردی است که سبب تردید و سردرگمی خریداران می شود.
از این رو امروز تصمیم داریم درباره اینکه چطور می توانیم مبلمان خود را با بهترین قیمت تهیه کنیم صحبت کنیم اما بهتر است ابتدا نگاهی به پارامترهای تأثیرگذار روی قیمت مبلمان بیاندازیم؛ پس با ما همراه باشید. می خواهید بدانید ست مبل با فرش فیلی رنگ چیست؟ این مقاله را بخوانید.

کیفیت پارچه

کیفیت پارچه

کیفیت پارچه طبیعتا یکی از اساسی ترین مواردی است که تأثیر مستقیم روی کیفیت مبلمان می گذارد، برای مثال پارچه هایی که جنس نخ هستند اغلب محبوب تر هستند، زیرا هنگام فصول گرم که بر روی آن ها می نشینیم نیز تولید گرما نمی کنند و بافت خود را در طولانی مدت حفظ می کنند.
از طرفی برای پوست انسان نیز به دلیل کاهش تعرق بسیار مفید هستند، قیمت این پارچه ها نسبت به پارچه های الیاف مصنوعی بسیار پایین تر است.

جنس چوب

ممکن است در مبلمان از چوب گردو، راش، روس یا چوب های متفرقه استفاده کنند، در حالیکه قیمت این چوب ها با همدیگر تفاوت بسیار فاحشی دارند؛ زیرا چوب هایی مانند چوب گردو مقاومت طولانی تری دارند و از این رو طول عمر آنها بالاست.

متریال داخل مبلمان

متریال داخل مبلمان

متریال داخل مبلمان اصلیترین موردی است که می تواند قیمت مبلمان را تعیین کند از طرفی به دلیل اینکه در ساختار داخلی مبلمان به کار رفته است بسیار در مورد آن باید دقت نمود و از مرکزی معتبر خرید کرد و یا با افراد حرفه ای در این زمینه مشورت کرد.
فوم و اسفنج اغلب برای ساختار داخلی مبلمان مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام از آن ها بسته به تراکم، وزن و کیفیت قیمت های مختلفی دارند.

طراحی

معمولا مبلمانی که طراحی حرفه ای تری دارند به دلیل سخت شدن روند تولید آن ها، به قیمت آن ها افزوده می شود.

شیوه عرضه

شیوه عرضه

شیوه عرضه نیز می تواند یکی از موارد مهمی باشد که قیمت مبلمان را تعیین کند! اما چگونه؟
امروزه افراد زیادی خرید و فروش مبلمان انجام می دهند برخی از آن ها واسطه گرهایی هستند که محصولات را از تولیدکننده گرفته و به دست مشتری می رسانند و هزینه مجزایی برای دستمزد خود در نظر می گیرند از این رو قیمت محصولات نسبت به تولیدی متفاوت تر خواهد بود.
یافت آباد و بازار مبل تهران یکی از قدیمی ترین مراکز عرضه مبل هستند که به دلیل ازدیاد تولیدکنندگان و فروشندگان نمی توانیم خصوصیات مشخصی را به این بازار نسبت دهیم اما گفتنی است که شما می توانید بهترین تولیدکنندگان ایرانی را در این بازارها بیابید.
همانطور که می دانید ملایر یکی از شهرهای دیگر ایران نیز که به “شهر مبل” مشهور است یک مرکز عالی برای خرید و فروش مبل می باشد که تولیدکنندگان بسیار زیادی را در خود جای داده است به گونه ای که روزانه افراد زیادی برای خرید مبلمان از سراسر ایران به این شهر سفر می کنند.
مراکز زیاد دیگری نیز در این فضای رقابتی حضور دارند که در حال فعالیت می باشند، فراموش نکنید که در مراکز مذکور نیز فروشندگان مختلفی اعم از واسطه گرها و خود تولیدکنندگان حضور دارند، از این رو برای خرید مبلمان خود با بهترین قیمت بهتر است قبل از هر اقدامی کمی در این مراکز تفحص کنید.

خرید مستقیم مبل از تولیدی

خرید مستقیم مبل از تولیدی

همانطور که می دانید ایران در صنعت مبلمان بسیار پیشرفت کرده است تا حدیکه بسیاری از مبل های درجه یک ایرانی که کیفیت آن ها در سطح جهانی حرف های زیادی برای گفتن دارد به کشورهای دیگر به ویژه حوزه خلیج فارس صادر می شوند. اما شاید برایتان جالب باشد بدانید که بسیاری از این مبل های صادراتی از لحاظ قیمتی از مبل های رایج بازار ارزانتر هستند؛ اما علت چیست؟
مبل های صادراتی مستقیم از تولیدی به دست مشتری عرضه می شوند از این رو دست تمامی واسطه گرها کوتاه می شود. زمانیکه دست واسطه گرها کوتاه شود از بسیاری از هزینه های شما کاسته می شود و شما قیمت واقعی محصول را پرداخت می کنید.
به طور کلی خرید از تولیدکنندگان چند مزیت مهم دارد:
• ارائه خدمات پس از فروش
• خریدی مطمئن
• اطلاع دقیق از کیفیت محصولات
• کاهش بسیاری از هزینه ها
• سفارشی سازی محصول
به همین دلیل اکیدا توصیه می شود که مبلمان خود را از مراکزی خریداری کنید که عرضه آن ها به صورت مستقیم از تولیدی است. با سایت سیب می توانید نکات مربوط خانه داری را مانند بدون هیچ زحمتی و پرداخت هزینه ای، یاد بگیرید. ما در این سایت، بهترین فروشگاه های اینترنتی را که قیمت نازلی نیز دارند، به شما معرفی می کنیم تا زحمت گشتن را نداشته‌ باشید.

 

مطلب پیشنهادی

چیدمان پذیرایی ال شکل بزرگ

چیدمان پذیرایی ال شکل بزرگ

چیدمان پذیرایی ال شکل بزرگ نیز مانند هر مدل پلان دیگری سختی‌های خاص خود را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳