شنبه , 6 مرداد 1403 - 8:04 قبل از ظهر

زیباترین رنگ مو برای پوست سبزه و چشمهای تیره

تغییر در رنگ موها یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای ایجاد تنوع در چهره بانوان است. تناسب رنگ موها با رنگ پوست و رنگ چشم ها بسیار مهم است. در واقع، هر چه تناسب بین موارد یاد شده بیشتر باشد، جذابیت رنگ مو و تغییر ایجاد شده بیشتر به چشم می آید. برای مثال، زیباترین رنگ مو برای پوست سبزه و چشمهای تیره، با آنچه برای پوست های روشن یا چشم های رنگی روشن مناسب است، متفاوت خواهد بود.

آشنایی اولیه به افراد کمک می کند تا متناسب ترین و بهترین رنگ مو را برای خود انتخاب نمایند. در این مقاله مجله اینترنتی سیب قصد داریم به پنج ترکیب فوق العاده رنگ موی مناسب برای پوست سبزه و چشمهای تیره اشاره کنیم.

ویژگی های رنگ مو برای پوست سبزه و چشمهای تیره

هر رنگ مو تناژ مشخصی دارد که برای رنگ پوست خاصی مناسب خواهد بود. برای مثال، یک فرد با پوست تیره نباید از رنگ موهای شماره یک و دو استفاده کند. مسلما رنگ موی تیره، رنگ پوست سبزه را تیره تر از حالت عادی نشان می دهد. به این ترتیب، استفاده از رنگ موی مشکی پرکلاغی برای افراد با پوست تیره به هیچ عنوان توصیه نمی شود. رنگ موهای خیلی روشن نیز تضاد زیادی بین رنگ پوست و رنگ مو ایجاد خواهند کرد. این مساله از جذابیت چهره افراد می کاهد.

ویژگی های رنگ مو برای پوست سبزه و چشمهای تیره

بنابراین رنگ مو برای پوست سبزه و چشمهای تیره، رنگی است که در عین ایجاد تضاد، جذابیت چهره را دو چندان کند. در انتخاب رنگ مو، توجه به رنگ چشم ها نیز اهمیت دارد. برای افرادی که رنگ چشم های آن ها روشن است، رنگ هایی با پایه بلوند و سرد گزینه مناسبی خواهند بود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که ترکیب رنگ پوست صورت و رنگ چشم ها، به صورت همزمان، بر انتخاب رنگ مو تاثیر دارند.

بر اساس توضیحات بالا، مناسب ترین رنگ مو برای پوست سبزه و چشمهای تیره از پایه های ۶ به بالا انتخاب می شوند. با توجه به میزان تیرگی رنگ پوست می توان از بین پایه های یاد شده، مناسب ترین شماره را انتخاب نمود.

5 ترکیب فوق العاده رنگ مو مناسب برای پوست سبزه و چشمهای تیره

انتخاب بهترین ترکیب رنگ مو برای پوست سبزه و چشمهای تیره، به آشنایی با تناژهای مختلف بستگی دارد. با این حال، اگر تجربه چندانی در زمینه انتخاب رنگ مو ندارید، در اینجا 5 ترکیب فوق العاده رنگ مو مناسب برای پوست سبزه و چشمهای تیره به شما آموزش داده می شود. ممکن است برخی از ترکیب رنگ ها به دکلره نیاز داشته باشند. ترکیب تکنیک های آمبره یا سامبره با این رنگ ها نیز می توانند جلوه زیبایی بر روی موها ایجاد نماید.

ویژگی های رنگ مو برای پوست سبزه و چشمهای تیره

رنگ کاکائویی با پایه ۷

به جرات می توان گفت که زیباترین ترکیب رنگ مو برای پوست سبزه و چشمهای تیره، رنگ گرم با تناژ کاکائویی است. برای موهای رنگ نشده و طبیعی یا موی دکلره شده با پایه 5 تا 7 می توانید از ترکیب زیر استفاده کنید:

  • رنگ کاکائویی شماره 7
  • رنگ موی خاکستری پایه ۸
  • اکسیدان ۹ درصد
  • واریاسیون آبی و بنفش

ترکیب رنگ نسکافه ای

تناژ نسکافه ای نیز به عنوان رنگ مو برای پوست سبزه و چشمهای تیره، گزینه مناسب خواهد بود. ترکیب رنگ موی نسکافه ای پایه ۷ و دودی پایه ۸ با نسبت مساوی همراه با واریاسیون بنفش و نقره ای، یک رنگ موی جذاب نسکافه ای ایجاد خواهد کرد. این نوع ترکیب رنگ برای موهای رنگ نشده یا موهای قهوه ای مناسب است. البته اگر قبلا موهای خود را به رنگ طلایی با پایه ۴ تا ۷ در آورده اید، نیز می توانید از این ترکیب استفاده کنید.

ویژگی های رنگ مو برای پوست سبزه و چشمهای تیره

رنگ موی کاکائوی برنزی

اگر موی رنگ شده یا موی طلایی با پایه ۵ تا ۷ دارید، از ترکیب رنگ زیر استفاده کنید. این ترکیب نیز یک رنگ موی مناسب پوست سبزه و چشمهای تیره ایجاد می کند:

  • رنگ موی کاکائویی شماره ۷
  • رنگ موی برنز
  • رنگ موی طبیعی شماره ۸
  • اکسیدان ۹ درصد
  • واریاسیون آبی و بنفش

رنگ موی تنباکویی

یکی از رنگ های جذاب و شیک که جلوه زیبایی به موهای شما می دهد، رنگ موی تنباکویی است. ترکیب رنگ تنباکویی ۸، دودی ۸، همراه با واریاسیون بنفش و اکسیدان ۹ درصد، یک رنگ موی جذاب برای پوست سبزه و چشمهای تیره خواهد بود. این رنگ مو به روشن تر شدن چهره نیز کمک خواهد کرد.

5 ترکیب فوق العاده رنگ مو مناسب برای پوست سبزه و چشمهای تیره

رنگ موی شکلاتی با هایلایت عسلی

رنگ موی عسلی به دلیل تناژ گرم و روشن جذابیت چهره های سبزه را دو چندان خواهد کرد. بنابراین می توانید از رنگ عسلی برای آمبره و سامبره موهای خود استفاده کنید. اگر پایه موی خود را به رنگ شکلاتی در آورید، می توانید بیشترین جذابیت را به چهره خود هدیه دهید.

مطلب پیشنهادی

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

همیشه یادگیری یک امر ضروری بوده است چراکه یاد گرفتن هنر و حرفه جدید کمک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *