شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 2:50 بعد از ظهر

بزرگ شدن لب با وازلین

 

امروزه بسیاری از خانم‌ها دوست دارند که لب‌هایی بزرگ و حجیم داشته باشند. فرم‌دهی و حجیم سازی لب، ظاهری زیبا به چهره شما می‌بخشد. این رویایی است که در خانه به راحتی می‌توانید به آن دست یابید. برای مثال بزرگ شدن لب با وازلین (Vaseline) از جمله روش‌هایی است که چهره‌ای جذاب و زیبا را به شما هدیه می‌دهد. در این مقاله به بررسی روش‌های گوناگون استفاده از وازلین برای برجسته کردن این عضو موثر در زیبایی چهره می‌پردازیم.

به یاد داشته باشید که این روش‌های خانگی با وجود داشتن هزینه و عارضه کم، اثرات خود را در کوتاه مدت نشان نمی‌دهند، بنابراین اگر برای داشتن لب‌های بزرگ و قلوه‌ای عجله دارید، به پزشک متخصص زیبایی مراجعه بفرمایید.

آیا وازلین در حجم دهی لب موثر است؟

وازلین خواص متعددی از جمله نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی دارد؛ به همین دلیل شرکت‌های مختلف از این ماده برای ساخت محصولاتی مانند کرم‌های مرطوب کننده استفاده می‌کنند. بسیاری از مشتریان در استفاده از این محصولات رضایت کافی را دارند. در ادامه چند طریقه استفاده از این محصول را به شما آموزش داده‌ایم.

  • پروتز لب در خانه با ترکیب دارچین و وازلین

برای بزرگ کردن لب‌های خود با وازلین باید مقداری از آن را با یک قاشق پودر دارچین مخلوط کرده و ترکیب حاصل را روی این عضو صورت خود بمالید. در نهایت بهتر است که این مخلوط را حدود ده دقیقه اطراف دهان ماساژ داده و سپس بشویید.

به کار بردن همزمان Vaseline و پودر دارچین موجب افزایش خون‌رسانی به لب‌ها و افزایش حجم آن‌ها می‌شود. در ضمن، دارچین مانند لایه بردار عمل کرده و موجب از بین رفتن سلول‌های مرده پوست می‌شود. این پودر گیاهی به دلیل داشتن مقدار زیادی آنتی اکسیدان، رنگ صورتی زیبایی به این قسمت حساس از صورت می‌بخشد. این در حالی است که وجود وازلین در این ترکیب باعث می‌گردد که سوزش کمتری را احساس کنید. می‌توانید از این روش یک الی دو بار در هفته استفاده نموده و چهره‌ای جذاب و فوق‌العاده داشته باشید.

  • ماساژ لب با وازلین و اسانس نعناع

نعناع نیز مشابه دارچین عمل می‌کند. این گیاه گردش خون در اعضای بدن را بهبود بخشیده و خون بیشتری به اطراف دهان جذب می‌نماید. این ترکیب علاوه بر برجسته کردن اندک لب‌ها باعث می‌شود که در این ناحیه از صورت حس خنکی بیشتری داشته باشید. برای درست کردن این ترکیب، دو قطره اسانس نعناع را با یک قاشق چای‌خوری Vaseline ترکیب کرده و آن را به طور مداوم به عنوان نرم‌کننده استفاده کنید.

  • بزرگ شدن لب با مخلوط وازلین، مخمر و شیرخشک

اگر قصد برجسته کردن لب‌های خود در خانه را دارید، از ترکیب یک قاشق Vaseline، یک قاشق مخمر و یک قاشق شیرخشک استفاده کنید. مخمر در مرطوب نگه داشتن و لایه‌برداری پوست موثر است. در واقع این ماده روی پوست و سلول‌های بدن تاثیر گذاشته و آن‌ها را حجیم‌تر نشان می‌دهد. به شما توصیه می‌کنیم که این ترکیب را پیش از خواب روی این عضو صورت مالیده و صبح روز بعد آن را با آب بشویید.

سایر کاربردهای وازلین در زیبایی و مراقبت از لب

بزرگ شدن لب با وازلین تنها کاربرد این ماده نیست. برای مثال اگر پوست کناره‌های دهان شما خشک و پوسته پوسته است، می‌توانید از این محصول برای از بین بردن سلول‌های مرده آن استفاده کنید. برای این منظور ترکیب وازلین و شکر را اطراف دهان مالیده و سپس با یک دستمال تمیز نمایید. همچنین می‌توانید یک لایه از این ماده را روی این ناحیه از صورت مالیده و آن را پس از مدتی با یک مسواک به آرامی پاک کنید. Vaseline را می‌توان یک بالم لب قوی نیز دانست که رطوبت را به این عضو موثر در زیبایی چهره باز می‌گرداند.

نکته جالب توجه این است که با استفاده از این ماده می‌توان ماتیک دلخواه خود را نیز ساخت. اگر رنگ خاصی از این لوازم آرایشی را در بازار پیدا نمی‌کنید، با Vaseline آن را بسازید. برای انجام این کار مقدار کمی از ماتیک خود را با چاقو بریده و به آن کمی وازلین اضافه نمایید تا به رنگ دلخواه خود برسید. همچنین با مخلوط کردن این ماده با سایه پودری یا رژگونه نیز می‌توان ماتیک ساخت. در صورتی که به رژگونه و سایه مایع نیاز دارید، انواع پودری آن‌ها را با Vaseline ترکیب کرده و سپس استفاده کنید.

یکی دیگر از کاربردهای این ماده، براق کردن ماتیک‌های مات است. برای براق کردن این سری از لوازم آرایشی، آن‌ها را مانند همیشه روی صورت استفاده کرده و سپس با انگشت مقدار ناچیزی وازلین رویشان بزنید.

 

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

آیا آب آوردن زانو خطرناک است

  در مفاصل بدن به طور طبیعی مقداری آب وجود دارد که اجازه نمی دهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *